środa, 26 września 2012

Czy szampon nivea moze miec dobry skład ? Czyli recenzja Szamponu Nivea diamond gloss



Od producenta :
Kompleksowa pielęgnacja dopasowana do indywidualnych potrzeb Twoich włosów, która nada im piękny, zdrowy wygląd i sprawi, że poczujesz się wyjątkowo. Długie i półdługie włosy często wydają się matowe i pozbawione życia, są szorstkie i brakuje im blasku. Szampon Diamond Gloss sprawia, że włosy mienią się wyjątkowym blaskiem, stają się gładkie, miękkie, odżywione. Formuła z diamentowym pyłem nadaje włosom olśniewający blask od nasady aż po same końce włosów.
Wszystkie produkty do pielęgnacji włosów Nivea zawierają ponadto specjalny zmiękczający i wygładzający włosy system składników opatrzonych bio-certyfikatem, w którego skład wchodzą olejek jojoba i aloes.

Skład !
Aqua(woda), Sodium Laureth Sulfate(substancja myjąca), Cocamidopropyl Betaine(substancja myjąca), Sodium Chloride(wpływa na konsystencję kosmetyków) , PEG-3 Distearate(emolient), Hydrolyzed Keratin (keratyna), Diamond Powder(pyłek diamentowy), Polyquaternium-10(wpływa na konsystencję ), Polyquaternium-7(wpływa na konsystencję )PEG-40 Hydrogenated Castor Oil(uwodorniony olejek rycynowy),Glycerin(gliceryna nawilża),, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,  PEG-90 M, Citric Acid, Mica(minerał), Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Methylparaben, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum, 

Odnosnie składu- bardzo mnie zdziwił brak silikonów ponieważ zazwyczaj szampony tej marki je zawierają. Wiadomo Substancja myjąca , której większość się wystrzega - ja od czasu do czasu lubię potraktować moje włosy czymś takim.  Kolejną rzeczą są wysoko w składzie m.in keratyna, pyłek diamentowy i olejek jojoba- zazwyczaj były one pod koniec składu , a tu proszę jaka miła niespodzianka ! + nie wiem czy to wina kogoś z wizażu czy też zmienili skład , ale na opakowaniu mojego szamponu jest inny niż na KW więc przepisałam swój.


Moja opinia :

Do tego typu szamponów zawsze podchodziłam sceptycznie , ale kiedy zobaczyłam cenę 11zł za 2 opakowania i skład to wrzuciłam go do koszyka. O składzie nie będę się już rozpisywać bo swoje zdanie na ten temat napisałam wyżej. Jednak i tu muszę napisać , że zawiera on bardzo fajne składniki (chodzi mi o te opisywane przez producenta). Kolejna rzecz to zapach : jak dla mnie chemiczny , ale przyjemny. Dzialanie : Szampon ma oczyszczać włosy i z oczyszczaniem sobie dobrze radzi. Ma on również nadawać połysk i jak zapewnia producent faktycznie włosy się po nim bardzo ładnie błyszcza (jednak nie tak bardzo jak po garnier czysty blask).  Mimo braku silikonów w składzie włosy sie po nim dobrze rozczesują. Jednak ma on jeden minus- mam wrażenie , że trochę obciąża moje włosy (ale nie zawsze).

Podsumowując:
●Ma ładny skład
●Ładnie pachnie
●Nabłyszcza
●Jest tani(często na promocji w biedronce 2 w cenie 1)
●oczyszcza
●włosy się dobrze po nim rozczesują
Czasami  mam wrażenie , że trochę obciąża

Kochane !
Używacie drogeryjnych szamponów ?  Ja własnie poszukuję szamponu tak szamponu- mam już dość mycia włosów facelle itd. :( I tu eve spadła mi jak gwiazdka z nieba ;*
Aaa i Właśnie kompletuję zamówienie na ZSK chciałabym zamówić kilka rzeczy , ale zastanawiam się czy wszystkie mi się przydadzą. Obiecałam sobie , że tym razem zamówię :)
EDIT : zamówiłam :D

64 komentarze:

  1. Nivea obciąża ale też sobie sprawiłam taką Volume ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego szamponu, natomiast moge śmiało polecić z Green Pharmacy* :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z GP jeszcze nie miałam , ale póki co mam mały zapasik szamponów :D

      Usuń
  3. Jakoś nie lubię szamponów z Nivei. Moja mama ciągle ich używa ale dla mnie ma dziwną gęstą konsystencję i nie umiem nim umyć włosów. Może to ja dziwna jakaś jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi nie pasowały , ale moim zdaniem ten jest jakiś inny niż tamte :)

      Usuń
  4. Jakoś nie przypadły mi produkty do włosów z Nivei więc omijam je szerokim łukiem i szukam swojego idealnego szampon. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie nie jest,bo quaternia i polimer w składzie obecne,no ale jeśli szampon Ci służy to czemu nie ;) Nie jestem fanką szamponów z Nivei,obciążają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak idealny nie jest :( Jednak bardziej chodziło mi ot to , że to dziwne , że taki szampon ma tyle fajnych składników :)
      Oj nie to zdecydowanie nie dla mnie- wolę coś lżejszego dlatego tego uzywam może az na dwa tygodnie ;)

      Usuń
  6. Zawsze kupuję w drogeriach szampony :) Nivea zbyt często używany u mnie powodował łupież ;/ Teraz mam glisskura i te są dla mnie najlepsze. Jednak nie wiem nawet czy są tam silikony itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sa tam silikony :) Każdy szampon nivea u moich sióstr powoduje łupież :(

      Usuń
  7. Mi on bardzo pasuje, świetnie wygładza włosy. Stale powracam do szamponów Nivea. Moje ulubione to właśnie Diamond Gloss i Intense Repair. Szkoda tylko, że przy codziennym używaniu podrażniają mi skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie powinnaś go stosować na co dzień ? Tego drugiego jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  8. Gdyby nie to, że zawiera pq, to bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego reszta nawet fajnie się prezentuje ;)

      Usuń
  9. tego akurat nie miałam,ale nie lubie szamponów tej firmy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubie , ale akurat ten mi podpasował :)

      Usuń
  10. Nie próbowałam jeszcze tego szamponu, ale chyba nie skusiłabym się ze względy na SLES :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do oczyszczania raz na jakiś czas może być nawet musi :) Ja oczywiście nie używam na co dzień tylko tak jak napisałam na początku :)

      Usuń
  11. Kiedyś używałam i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tylko wątpliwości do "ładnego składu": wysoko sól, polyquaty (nadbudowują się dokładnie jak silikony).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc ''ładnego składu'' miałam na myśli fakt , iż składniki które opisuje producent sa wysoko w składzie , a nie tak jak zawsze na ostatnich miejscach oraz to , że jak na firmę niva to jeden z lepszych składów z ich asortymentu.

      Usuń
    2. To może napisz to, co napisałaś tu w poście? ;) Bo dla mnie ładny skład to ładny skład (i pewnie dla większości też), a nie skład zgodny z opisem producenta ;)

      Czytelnik musi wiedzieć, co masz na myśli ;)

      Usuń
    3. Pisalo ze jak na szampon nivea to ok. Ale juz dopisalam zeby nie bylo takich watpliwosci :)

      Usuń
  13. mi nivea przetłuszcza włosy. mam doslownie smalec :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda - miałam kiedyś wersję zieloną i faktycznie smalec jak nie wiem :D

      Usuń
  14. ja nie lubię akurat szamponów Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko kupuje drogeryjne szampony. Jesli juz to firmy bingo- chociaz i te musze zamawiac bo u mnie ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to również rzadkość - ten mam o2 dwóch miesięcy i użyłam może 4 razy. U mnie zaś w tesco sa szampony z Bingo- wolałabym gdyby zamiast nich były to maski ;D

      Usuń
  16. nie ma silikonów, ale ma polyquaternia, więc dla mnie odpada ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :( Jak go wrzucałam do koszyka to nie zwracałam na to uwagi i dlatego też nie używam go często :)

      Usuń
  17. oo do tej pory była podobnego zdania co ty

    OdpowiedzUsuń
  18. Obciążyła by mi chyba włosy, ja myję Intimelle i Barwą i włosy nie narzekają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla moich wlosow by sie nadaaly tylko raz na 2 tyg. Aktualnie myje facelle :)

      Usuń
  19. Super, że już zamówiłaś półprodukty z ZSK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś szampon z Nivei i byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne z tej firmy mnie niestety zawiodly :(

      Usuń
  21. po średnio przyjemnych wrażeniach związanych z elseve do drogeryjnych szamponów podchodzę jak do jeża - swój ideał myjący znalazłam, nie trzeba mi go zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moje włosy też obciążył, były przyklapniete, a skóra głowy szybko się przetluszczala. Za to zapach sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojj dla mnie już odpada, nie podoba mi się skład :(
    pochwal się zamówieniem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklad nie jest doskonaly ale jak na nivea to nie jest zle :) pochwale sie jak zamowienie do mnie przyjdzie czyli jakos w poniedzialek-wtorek :)

      Usuń
  24. jakoś stronię od Nivea... jakoś zaufania mi brakuje do tej marki, szkoda mi moich cienkich włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. może weż pod lupę płyn do kąpieli Babydream dla mam? Albo szampon Babydream, Hipp? Bo to składu przyjaznego włosom raczej nie posiada:(
    Dawno temu uwielbiałam Nivea dla moich włosów, w sumie wyglądały gorzej niż teraz, ale nie masakrował ich zbyt mocno, jak na możliwości dreogeryjnych specyfików;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon BD mam :) chce sprobowac trgo rosyjskiego z papryczka :D
      tego nie mam zamiaru uzywac regularnie ;) w sumie uzywam go gdy zabraknie mi facelle albo bd :)

      Usuń
  26. Tylko raz używałam nivea do włosów - prostujący szampon i odżywkę ;) Dawno temu. Nie pamiętam jaki był ich skład, ale zapach bardzo duszący, odzywka pozostawiała włosy szorstkie. Od tamtego czasu innych Niveowskich kosmetyków do włosów, nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  27. kkiedyś uzywalam odzywki z tej serii:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Green pharmacy nie ma sls, ja myje głowę też alterra z kofeina, lubię
    A raz w tygodniu strzelam bombe z timotei ;-)

    Fajnie ze zamowilas juz za zsk, czekam na pierwsze przepisy i porady

    Co do batiki to cieszę się ze i Ty ja lubisz
    Nie odp u mnie bo korzystam z telefonu wiec jak mozesz też odp u mnie tak na zmianę, bo w komórce nie nadaz;-)am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gp nie ma Sls ? A myslalam ze ma :o
      Musze pomyslec nad zrobieniem mgielki ;) juz nie moge sie doczekac kiedy paczuszka do mnie dojdzie :D
      Jestem ciekawa jak sprawdzi sie stosowana regularnie ( vatika) :)
      Tez pisze z trl :D

      Usuń
    2. kiedyś czytałam gdzieś recenzję i dziewczyna go wymieniła, ale spojrzałam na skład i jest sls. nie kumam :/

      Usuń
  29. w sumie nigdy nie lubiłam produktów Nivea ale powiem szczerze że ten akurat mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hy, wyłamię się ;) Po co to substancje odżywcze w szamponie i to z SLES, który należy trzymać na włosach jak najkrócej? Nic nie ma szansy zadziałać :( Do oczyszczania też średnio się nadaje bo zawiera pq, który też się może nadbudowywać. Nie neguję, bo sama na specjalne wyjścia używam szamponu z Elseve ;) Mam nadzieję, że będzie służył Twoim pięknym kręciołom :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam odżywkę z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedyś miałam szampon z nivea do włosów przetłuszczających się i dobrze wspominam tylko jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakoś nigdy nie przepadałam za szamponami z firmy Nivea.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...