niedziela, 23 września 2012

Chwalę się + pomoc w półproduktowym zamówieniu + co kupić na dzień chlopaka ? :)

Dziś dość luźny post chciałam napisać recenzję jednej rosyjskiej maski - napisze , ale  to jutro :)
Dziś pochwalę się co kupiłam ''swoim włosom''. 

W końcu dorwałam wcierkę z joanny i maski z bingo :)


Za wcierkę zapłaciłam 8zł
za każdą z masek 7,40zl :)
wiec się opłaciło  :D

Teraz pytania do was kochane :
Co kupujecie swoim chłopcom/mężczyzną ? Już niedługo 31 września :) ja nie mam żadnego pomysłu :(
+
Proszę o pomoc w półpoduktowym zamówieniu chciałabym abyście sie podzieliły jakie są wasze ulubione półprodukty ? 




85 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak się spisze Rzepa :) masek z bingo nigdzie nie mogłam znaleźć ale już niedługo wyjeżdżam na studia i tam będzie auchan więc mam nadzieję że je zdobędę *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dorwałam je we Wrocławskim tesco :)

      Usuń
  2. No nareszcie masz te maski Bingo :D ja uwielbiam d-panthenol, 1,5 % kwas hialuronowy, spirulinę (ale Ty chyba aqrat ją masz) oraz witaminy All in one :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spirulinę mam i jest moim ulubieńcem :) W takim razie dopisze te składniki do mojej listy :)

      Usuń
  3. Maska z kaszmirem jest obledna!mam odlewke a juz ja kocham! Z polproduktow wez troszke protein:jedwab,keratyna,elastyna,cysteina.spirulina,z nawilzaczy:aloes zatezony,kwas hialuronowy,mleczan sodu, wez tez witaminki all in one i troche hydrolatow, mozesz tez wziac pare fajnych olejkow, z pachnotki czy pestek sliwki,arbuza. Z tego wyczarujesz mgielki i toniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! :) Bardzo dziękuję (mój portfel nie ) :D Te składniki równiez dopiszę do swojej listy :)

      Usuń
    2. Nie martw sie i wez duzo hydropatow.ja tez bylam zalamana wysokoscia rachunkow,ale z tych najmniejszych pojemnosci wychodzi pol tony kosmetykow na baaaaaaaaardzo dlugo:)

      Usuń
    3. No wlaśnie chciałabym zamówić więcej , ale właśnie takich rzeczy z których można zrobić troszkę więcej kosmetyków :)

      Usuń
    4. Wiesz jak ja zrobilam? Spisalam sobie pare ciekawych przepisow na kosmetyki, popatrzylam co mi potrzebne i co sie powtarza czesto i zrobilam liste polproduktow. Mozesz jeszcze wziac konserwant feog,jest delikatny i mozna do pol roku taki kosmetyk trzymac.

      Usuń
    5. Masz to gdzieś u siebie na blogu ? :>

      Usuń
    6. Sa wzakladce plukanki i mgielki i tu http://preria.blogspot.com/2012/07/moje-pierwsze-zakupy-na-zsk-i-kalina.html

      Usuń
    7. Zalazłam :) Skusilas mnie na tą mgielkę nawilżająco- proteinową :)

      Usuń
    8. Bardzo przydatne ustrojstwo pod olej:) a i po myciu zdaje egzamin:)

      Usuń
    9. Już napakowałam koszyczek na naturaliskosmetyki.pl tylko kurde tam nie ma konserwantów :(

      Usuń
    10. Ja kupowalam na zsk, a moze tam gdzie kupilas,polprodukty maja jakis konserwant w sobie?

      Usuń
    11. Jeszcze ich nie kupilam - wciąż mam opory :D
      ah no kompletnie się na tym nie znam :(

      Usuń
  4. U mnie te maski sa po 12 zł :P Jeśli chodzi o półprodukty to w sierpniu pokazywałam swoje zakupy, dla mnie namber łan jest Ekstrakt Wzmacniający Włosy, Kolagen i Elastyna, Olej z Linianki Siewnej, Olej Makadamia, płukanka z L-Cysteiną też jest super. Na początku października robię zamówienie z koleżanką i zamierzam zaczaić się na kilka nowych olei :)
    Co do dnia chłopaka to mój chyba dostanie kopa w dupę za przeproszeniem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow to wychodzi na to , że miałam szczęście że je tak tanio zdobyłam :)
      Olej makadamia jest na mojej liście :) A zobaczę do Ciebie może coś znajdę :)
      Oj mojemu też by się przydało ;D

      Usuń
    2. hehehe rozbawiłaś mnie ta propozycja na prezent :D ja na szczęście nie mam tego problemu :) A co do maseczek to z pewnością kupie jak wrócę do polski:)

      Usuń
    3. To masz szczescie :D
      a maseczki ponoc sa swietne :)

      Usuń
  5. Kurcze ja też chcę jakiś kosmetyk Bingo Spa! Jutro jadę do Tesco, bo ponoć tam można czasem je upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kuracja Joanna Rzepa czeka na swoją kolej:D Aktualnie testuję Seborawit z Farmony... mam też tą różową maskę z bingo:) dość dobrze się sprawdza (głównie z półproduktami nawilżającymi:D)

    PS. Mój ukochany na dzień chłopaka dostanie zestaw do sushi:D ale to takie nasze odmienne upodobania:D Dla mnie najlepszy prezent to taki... który ktoś by chciał, a z jakiś przyczyn sam sobie go nie kupi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak dla mnie to też najlepszy prezent , ale nie mam pojęcia co tak naprawdę by chcial dostać :) Gdyby mnie zapytał to bym u pokazała stronkę z kosmetykami do włosów albo z półproduktami :DDD

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Recenzje tych kosmetyków powinny się pojawić za miesiąc :)

      Usuń
  8. Uwielbiam te maski bingo :D O tej wcierce pierwszy raz słyszę ale jestem ciekawa opinii. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. na tą wcierkę ma coraz większą chętkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dłuższego czasu miałam na nią ochotę , ale nigdzie jej ni było :(

      Usuń
  10. Nie mam jeszcze półproduktów, ale od dłuższego czasu się czaję :D Maski z BingoSpa widziałam i mam na wishliście. Co gorsza na niej znajdują się też 3 inne maski i nie wiem którą kupić pierwszą, a na które zaczekać :D Taki problem włosomaniaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też chcę bingo:(
    rzepę uwielbiam ;)
    pólprodukty: d-panthenol, keratyna, aloes (najlepiej sok, ale stęzony też może być), mleczko pszczele (napewno następnym razem sie skusze), spirulina,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spirulinę mam i uwielbiam :)
      Co do reszty to wszystko z tej listy mnie kusi , a co najlepsze bylam dziś w SP i mialam kupić sok z aloesu i zapomniałam :(

      Usuń
  12. Chcę kupić ampułki z Joanny, ale nad wcierką też myślę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ampułki mnie nie przekonują nie wiem czemu :(

      Usuń
  13. Nie swietujemy dnia chlopaka. Juz wole dzien mezczyzny. Moze Twoj chlopak ma jakies hobby?
    Moj kocha pewna marke auta(audi) i zdarzylo mi sie mu dac grawerowany breloczek z tekstem ode mnie. Na przodzie bylo logo i rodzaj auta. Raz tez kupilam mu wiatrowke ;) ale to na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow wiatrówka :o :D
      Z tym breloczkiem fajna sprawa :)

      Usuń
    2. Marzyla mu sie ;) ale sama tez z niej strzelalam do tarczy i nawet szlo mi lepiej niz jemu :D
      Breloczek ma do tej pory mimo, ze auto juz inne :)

      Usuń
    3. Malo czasu zostalo jestem Ciekawa czy uda mi sie cos takiego zamowic :-)

      Usuń
  14. Kochana, dzień chłopca jest 30 września! O ile się nie mylę :) ale ja też nie mam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o no widzisz to jeszcze mniej dni pozostalo :(

      Usuń
  15. właśnie wykańczam tę wcierkę :D

    Ja mojemu kupię słodycze, kilka batoników do każdego dokleję jakiś miły napis:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O słodki pomysł i bardzo miły :)
      I jak się u Ciebie sprawdzila ta wcierka ? :>

      Usuń
    2. Niby nie swiętujemy, to tym bardziej się ucieszy z niespodzianki :D

      Usuń
    3. Na pewno będzie zadowolony :)
      W sumie moj uwielbia słodkości więc może i jemy by podpasowalo :D

      Usuń
  16. absolutnie nie, szybko się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój już dostał prezent - koszulkę z logo Ferrari (fan ;)).

    Co do półproduktów, sama szykuję się na jakieś większe zamówienie, więc chętnie podpatrzę z komentarzy.
    Sama lubię kwas hialuronowy.Elastyna i kolagen jeszcze przede mną - w kolejce do wypróbowania, ale mam nadzieję, że będę zadowolona tak jak mówisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisalam o tym recenzje :) powinnac byc zadowolona :)

      Usuń
  18. Też mi się udało dorwać maskę z Bingo, użyłam dwa razy i już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mojego M najlepszym prezentem jest zawsze gra komputerowa! Czasami gdy mam problem z wyborem po prostu podpytuje jego kumpli :)
    Gdzie dorwałaś wcierkę :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez dobry pomysl tylko sie na tym nie znam :D
      wcierke dorwalam w Super pharm :)

      Usuń
  20. A co do półproduktu - ja koniecznie zbieram się na kupno zatężonego 10krotnie soku z aloesu, spiruliny, oleju z awokado i kwasu hialuronowego... ale najpierw musze wykonczyc wszelkie denka i zajmie mi to chyba cała wieczność. A i na włosy pragnę straszliwie eclipte! naczytalam sie na wlosowym blogu ze dziala niemalze cuda! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spirulina jest cudowna ale kup ja lepiej stacjonarnie w zielarskim - bardziej sie oplaca dostajesz wiecej za mniej :)

      Usuń
    2. No właśnie mam ten problem, że nie mogę jakoś znaleść zielarskiego, cholera!
      Btw, strasznie dziękuję za cynk do SF, dzisiaj tam zawitałam i znalazłam czekającą na mnie, niestety tylko jedną sztukę wcierki z rzepy! 8,50 zdzierają, ale kupiłabym jeszcze jedno opakowanie :)

      Usuń
  21. Noooo w końcu dorwałaś swoje maski Bingo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam tych masek, ogólnie nigdy nie miałam żadnych kosmetyków tej firmy. Moje włosy kochają kosmetyki Dove, są po nich wyjatkowo miękkie lśniące, zdrowe:) Nad dniem chłopaka się nie zastanawiam, bo to takie wymyślone naciągane święto... Dostanie ode mnie coś słodkiego:) On nawet nie wie, że taki dzień się obchodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie latwo je zdobyc stacjonarnie :)
      Co do prezentu to mysle nad czyms slodkim :)

      Usuń
  23. Ja szukałam BingoSpa w dużym Tesco u siebie w mieście, ale masek nie ma. Zero śladu. W którym miejscu znalazłaś swoje? Obok tych wszystkich produktów do włosów?

    Mój chłopak dostanie jak narazie moje zdjęcie, które najbardziej lubi w czarnej ramce. Myślę, co jeszcze można :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze do tego cos slodkiego :)
      Co do masek to lezaly na najnizszej polce wlasnie z kosmetykami do wlosow za pierwszym razem ich nie zauwazylam i wyszlam ale cos mnie tchnelo zeby pozniet tam wrocic :)

      Usuń
    2. Oblukalam i ostatnią półkę, ale nie było ich. Popatrzę w innym Tesco extra :)

      Usuń
  24. Gdzie można kupić BingoSpa? Tylko w Tesco? Strasznie mnie ciekawią ich maski. :P

    Dzień Chłopaka chyba 30 września jest, a nie 31. :) Sama się zastanawiam nad prezentem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro :D

      Dokładnie, na tę datę też miałam zwrócić uwagę, ale zapomniałam :D

      Usuń
    2. No widzicie nawet nie pamietam kiedy to dokladnie jest :D
      maski z bingo dostaniesz w tesco extra i na stronie producenta no i oczywiscie na allegro :)

      Usuń
  25. Ja narazie wcieram Jantar, ale tą Rzepę może też kiedyś wypróbuję.

    A BingoSpa będę szukała, jak tylko odwiedzę Tesco. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantar kest swietny :)
      Szukaj szukaj - w wiekszym tesco :)

      Usuń
  26. nie ma 31 września :D też nie wiem co kupić... :(
    jak tanio kupiłaś maski! kurcze, pojechałabym do tesco, ale muszę wykończyć swoją litrową :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie nie ma (pomylilo mi sie) :D
      tanio jak barszcz :D

      Usuń
  27. wrzesień ma 30 dni :P
    ja mojemu zrobiłam wielką paczkę ze smakołykami kojarzącymi się z dziecinstwem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem ;) z tymi slodyczami to musze pomyslec :)

      Usuń
  28. Ja jeszcze nie wykombinowałam co kupić. Z półproduktów włosowych uwielbiam żel hialuronowy, keratynę hydrolizowaną, witaminy all in one i wszelkiego rodzaju oleje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam problem z prezentem:D
    Z półproduktów uwielbiam olejki,glinki, kwas hialuronowy, korund i masła:) no i algi tradycyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. na tą wcierkę ma coraz większą ochote....
    nie mam jeszcze pomyslu na prezent na dzien chlopaka.....

    OdpowiedzUsuń
  31. A propos Dnia Chłopaka - wrzesień liczy 30 dni i to wtedy wypada ta okazja ;) Domyślam się, że to błąd tylko w pisaniu ;)
    Ja najczęściej słucham jak mówi, że na to ma ochotę albo, że coś mu się skończyło i go ubiegam przed zakupem robiąc mu niespodziankę. Czasem też dodaję coś twórczego od siebie np. rysunek lub coś na wesoło czyli tzw. talony.

    Ja poluję, poluję ale tej wcierki jeszcze nie dopadłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bląd w pisaniu :)
      Ja nie mam pomysłów :D

      Usuń
  32. A gdzie dorwałaś te maseczki i jeszcze za taką niską cenę ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slyszalam, ze w Tesco sa tanie :) chyba jutro sie tam przejde, bo tez zamierzam taka kupic - tylko jeszcze nie wiem ktora :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...