wtorek, 7 sierpnia 2012

Soraya Beauty&Nature , Minerały i witaminy tonik intensywnie nawilżający z algami morskimi+dzień darmowej wysyłki&co dostałam do testów ;)

Dziewczyny ! Jestem mega zachwycona w końcu znalazlam tonik godny polecenia. Nawet Mój ulubiony tonik z ziaji ogórkowej się przy nim  kryje.  A więc zaczynam zdawać relacje :


Od producenta 
Tonik dzięki bezalkoholowej i bogatej w składniki aktywne formule doskonale tonizuje i odświeża. Zapewnia skórze  utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia przez długi czas , łagodzi oraz delikatnie rozjasnia.

Rezultat : Doskonale oczyszczona , odświeżona i nawilżona skóra.

Minerały i Witaminy :
-zapobiegaja procesom starzenia się skóry
-regenerują i wspomagają utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia
-rewitalizuja , przywracają blask i promienny wygląd.

Sposób użycia : Codziennie rano i wieczorem nanieś niewielka ilość toniku na płatek kosmetyczny , przetrzyj nim twarz , szyję i dekolt.

Testowano dermatologicznie.
Skład
Aqua ( woda) , Propylane Glycol ( Nawilżacz) , PEG-40 hydrogenated Castor Oil(składnik umożliwiający powstanie emulsji) , Citrus Medica Limonu (Lemon) Fruit extract (ekstrakt z cytryny) ,  Tocopherol (Przeciwutleniacz) , Panthenol ( Pantenol) , Hydrolyzed algin (Hydrolizowane algi) , Chlorella Vulgaris (alga) , Maris aqua  (woda morska z minerałami) , Disodium EDTA (Zwiększa trwałość kosmetyku,) , Tetrahydroksypropyl Ethylenediamine (substancja stabilizująca) , DMDM Hydantoin (konserwant) , Iodopropynyl Butylcarbamate (konserwant) , Parfum (zapach) , Citral () , Benzyl salicylate () , Couarin () , Geraniol () , Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde , butylphenyl methylpropional , linalool , benzyl benzoate , citronellol , hexyl cinnamic aldehyde , limonene , alpha-isomethyl ionone

Moja opinia :
Zaczneod tego iż jest to tonik tani 5,49 w rossmannie i bardzo wydajny. Dośc ładnie pachnie , mnie przypomina on morze. Na poczatku zastanawiałam się nad ''Propylane Glycol'' na 2 miejscu w składzie , ale już mnie to nie martwi :D Tonik spełnia swoja rolę bardzo dobrze. Doskonale tonizuje i przygotowuje skóre do dalszych zabiegów. Absolutnie mnie nie podrażnił. + za to , że nie zawiera w składzie alkoholu. Fajnie nawilża. Skóra jest po nim miekka i delikatna , jakby nawilżona. Do tej pory moim ulubionym był ogorkowy z ziaji , ale teraz ten stał się moim ulubieńcem w tej dziedzinie. Myślę , że za taką cenę wato spróbować.

Podsumowując:
-niska cena
-wydajny
-nawilza
-zmiększa''
-dobrze tonizuje
-ładnie pachnie
-nie zawiera alkoholu
-skład jest  całkiem całkiem

a teraz najprzyjemniejsze czyli dzień darmowej wysyłki w sklepie naszej Dark lady ! :) +gratisy



Jak wiecie Dark Lady otworzyła sklep (już złozyłam zamówienie :). Wcześniej wybierała dziewczyny do testowania. Zostałam wybrana i ja , wczoraj doszła paczuszka z próbkami. Poniżej to co dostałam.:


1.Drożdżowa maska do włosów- pobudzenie wzrostu
2.Olej musztardowy
3.Maska algowa mleko+pszenica
4.Szampon do włosów w pudrze Shikhaki
5.Maska do włosów tulsi
6.Maska do włosów Kapoor Kachli
7.Glinka czerwona+algi

+Prośba do was : Kosmetyki , które wypisałam wyżej będę recenzować na blogu, NApiszcie proszę (numerkami) w jakiej kolejnosci chciałybyscie przeczytac recenzje :)







54 komentarze:

  1. jeśli spotkam to sobie go zakupię ponieważ muszę sobie kupić jakiś tonik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz w rossmannie powinien być :) Ja w sumie tam kupiłam

      Usuń
  2. Ja chce pierwsze usłyszeć o oleju musztardowym :D co zamówiłaś u Dark_Lady ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam do włosów , białą glinkę , kapoor kachli i kalpi tone :)

      Usuń
    2. Co do oleju musztardowego mnie tez strasznie ciekawi , ale chce mu dac troszke czasu ;)

      Usuń
  3. wow! za taką cenę warto wypróbować ten tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Sorayę, produkują podkłady, które jako jedyne mnie nie "zapychają" przy codziennym użytkowaniu. Ale do tego Porpylene Glycolu na drugim miejscu nie podchodzę tak entuzjastycznie:D Co nie znaczy, że tonik ma być zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam! 2.Olej musztardowy strasznie mnie ciekawi to cudo :)

      Usuń
    2. Mnie tez strasznie ciekawi , ale olejkowi potrzebuję dac troszke czasu :)

      Usuń
    3. a odkręcałaś zobaczyć jak pachnie?:d

      Usuń
    4. Pierwsze co hah ;D Pachnie jak musztarda ;/

      Usuń
  5. ooo! ten tonik na pewno będzie mój, kiedy wykończę Bourjois ;)
    o czym chcę poczytać? 2,1,3,4 :D to na początek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez najbardziej zaciekawił olej musztardowy :)
      Tonik jest bardzo przyjemy jak za taka cenę :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny ten tonik, nie stosowałam go jeszcze, ale zapowiada się nieźle :)
    Co do testowania, to interesuje mnie:
    1 Maska do włosów Kapoor Kachli
    2 Szampon do włosów w pudrze Shikhaki
    3 Maska do włosów tulsi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to ciagle się zastanawiam od czego zacząć dlatego wyskoczyłam z tym pytanie :D

      Usuń
  7. Bardzo zachęcająco wygląda ten tonik ;)
    Olej musztardowy na pierwszy ogień! Tzn. oczywiście jak już go "poznasz" troszke ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakos nie mam przekonania do firmy Soraya ale kto wie...moze warto to zmienic:)))
    mnie intaresuje ten olej musztardowy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że u Ciebie się sprawdził :*
    Ja go jeszcze nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest słabo dostepny jedynie w niektórych rossmnnach ;)

      Usuń
  10. świetne te próbeczki dostałaś :) ja bym najchętniej poczytała o nr. 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nr.4 będę własnie jutro testować :)

      Usuń
  11. Sorayę bardzo lubię za peeling morelowy,z tym tonikiem jeszcze nie miałam styczności.Chętnie poczytam o oleju musztardowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałąm kiedyś tonik soraya i bardzo go lubiłam. ogólnie mają tanie kosmetyki, a dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówisz, że lepszy od ogórkowej Ziai? To również mój ulubiony tonik.
    Sorayi jakoś nigdy nie lubiłam ze względu na kiepskie mleczka i samoopalacze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik z ziaji ogórkowej był moim ulubionym , ale ten jest naprawdę lepszy i to o wiele :)

      Usuń
  14. czekam z niecierpliwością na recenzje
    mi całkowicie odpowiada ta kolejność, w której je wypisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki, które przypominają morze. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam ten tonik też za 5,49 w Rossie, ale była to cena do widzenia, więc go już pewnie nie zobaczymy :P. Czekam na recenzję oleju musztardowego, wąchałam go ostatnio i normalnie jest tak paskudny, że aż piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja tez go wąchałam - istna musztarda :D
      Co do toniku to u mnie normalnie stał na półce :)

      Usuń
  17. Ja wczoraj zarejestrowałam się w sklepie Dark Lady i niestety do dziś nie przyszedł mi link aktywacyjny.. i ominęła mnie darmowa wysyłka... a sprawdzałam i na pewno wszystko dobrze wpisałam.. a tak chciałam kupić spirulinę...

    co do toniku, jakoś nie przepadam za tonikami:) ale dobrze,że Tobie Kochana służy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( To może kup w zielniku albo aptece :)

      Usuń
    2. w żadnej aptece nie mogę jej dostać... ani w moim mieście ani w 2 obok mojego....a sklepu zielarskiego nie mogę nigdzie znaleźć... niestety w moim mieście ani w dwóch obok mojego nigdy nic nie ma ;/ kompletnie nic;/

      Usuń
    3. to niech w aptece zamówia :)

      Usuń
  18. ja stawiam głównie na hydrolaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie zaczęłam przygody z nimi ;)

      Usuń
  19. ten nie przypadł mi do gustu
    preferuję micele :)

    otagowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kupić ten tonik,ale się potrzymałam bo mam jeszcze 3 :)
    Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio przerzuciłam się z toników na hydrolaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...