sobota, 4 sierpnia 2012

Płukanka do włosów z mięty pieprzowej + moje efekty

Hej dziewczyny :)
Powróciłam do płukanek. Dziś zrobilam sobie płukanke z mięty pieprzowej :


Do jakich włosow ?
Plukanka jest orzeźwiająca , wzmacniająca , przeciw wypadaniu włosów.
Aaa i plukanka nadaje się do CIEMNYCH włosów , ponieważ blond włosy moga mieć po niej niemiłe refleksy :(

Płukanka krok po kroku :
1. Do garnka wsypałam 3 saszetki miety pieprzowej


2.Zalałam wrzątkiem i odstawiłam na 10 minut



3.Po 10 minutach odcedziłam :


4.Pozostawiłam do ostygnięcia i gotowe :


Efekty na moich włosach ?
Dziś zrobiłam ją pierwszy raz i już ją lubię. Bardzo ładnie nabłyszcza i wygładza włosy( takiego efektu nie miałam nawet po odżywkach wygładzających z silikonami) . Dodatkowo wspaniale orzeźwia. Włosy po niej bardzo ładnie pachna. Co do działania przeciw wypadaniu to po jednym razie nie moge się wypowiedzieć , ale będę ja stosować regularnie i dam znać :)

A wy juz robiłyście płukankę z mięty pieprzowej ? :>






66 komentarzy:

  1. Z mięty jeszcze nie robiłam, będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak nie mialam z czego zrobić i mowię , a zrobię ;)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł, pewnie spróbuję kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłabym ale nie jestem systematyczna co do płukanek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie będę jej robila co mycie tylko raz w tygodniu :) bo chcę ja robić na przemian z ta z lisci gruszy :)

      Usuń
  4. nie robiłam ale czuję się tak zachęcona zwłaszcza tym blaskiem że muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płukanki z mięty jeszcze nie robiłam, ale zrobię na pewno :) Uwielbiam za to miętowy olejek eteryczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze kiedys wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A myślisz że można sobie zrobić tKĄ PŁUKANKĘ Z POKRZYWY, Z TEJ HERBATKI? i W KTÓRYM MOMENCIE UŻYWASZ TAKIEJ PŁUKANKI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez oczywiscie :) sana taka robilam wzmacnia wlosy i ponoc przyspiesza porost :) pluksnke stosuje juz po zmyciu woda maseczki czyli do ostatniego plukania ;)

      Usuń
  8. oo przeciw wypadaniu? w takim razie napewno jej spróbuję
    wogóle muszę się zebrać do płukanek, taka ze mnie włosomaniaczka, a żadnej jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plukanki to fajna sprawa :) tylko ja jestem troszke leniwa i mi sie nie zawsze chce robic :p

      Usuń
  9. dawno już nie robiłam płukanek, a tej z mięty pieprzowej nigdy nie próbowałam - skorzystam z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed dwa miesiace nie robilam ale sierpien uwazam za miesiac powrotu do plukanek :)

      Usuń
  10. jakoś nie mam cierpliwości do plukanek, ale chyba zacznę pić pokrzywę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie zaczelam nowa serie w piciu pokrzywy :)

      Usuń
  11. nie robilam ale uwielbiam takie mikstury:))) tez wyprobuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pochwalisz się dalszymi efektami to chyba wypróbuję ;)
    Póki co popijam sobie pokrzywę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeszcze nie próbowałam :) daj znac jak dalsze efekty!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam,ostatnio robie płukanki z pokrzywy i mięty!;

    OdpowiedzUsuń
  15. o... to kolejna płukanka warta uwagi, teraz chcę powrócić do rumianku, żeby kolor wydobyć, ale miętę też zapiszę sobie w dzienniczku i w wolnej chwili wypróbuję:D, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś blondynka więc płukanka miętowa niestety nie będzie dla Ciebie :(
      Nie nadaje się do jasnych wlosów :(

      Usuń
  16. Ja nie stosowałam póki co żadnych płukanek do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze,że piszesz o niej
    ja po pokrzywowej i skrzypopokrzywowej miałam nieco bardziej tępe włosy
    więc na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i wiesz... chyba wybiorę krem Ava z Ecocert'em :)

      Usuń
    2. Jeszcze o nim nie słyszałam :)
      Myślę , ze z miętowej powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
  18. takiej płukanki jeszzce nie stosowałam, ale bardzo lubię za to używać do tych celów pokrzywę:) oprócz ogólnego dobrego działania niweluje trochę rudy refleks z moich brązowych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrzywę uwielbiam za delikatne przyciemnianie :) Swoją droga mieta tez przyciemnia więc myślę , ze tez by się sprawdziła w Twoim przypadku i zniwelowałam troszkę refleks :)

      Usuń
  19. Płukanki z mięty jeszcze nie próbowałam, ale póki co wszystkie inne lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam z powodzeniem płukanki z lipy i rumianku. Tez polecam, ale jasnowłosym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieta tylko dla ciemnowłosych :)
      Też słyszałam że z rumianku jest dobra , ale niestety tylko dla blondynek :)

      Usuń
  21. Takiej płukanki nigdy nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dotychczas próbowałam rumiankową ale niestety w płukankach liczy się systematyczność czego mi brak

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety - lenistwo przeważa.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tylko uda mi się znaleźć skład to wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piszesz że wygładza włoski muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygładza bardzo dobrze tak jak i szałwia :)

      Usuń
  26. wygładzenie to coś o czym marzę... ale jak dotąd jedyne stosowane przeze mnie płukanki były z rumianku i z tego co pamiętam - robiły nic :)
    zobaczymy jak z tym wypadaniem będzie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jasne wlosy więc ta się nie nadaje :)

      Usuń
  27. Mięta pieprzowa...ukradnę przyjaciółce z ogródka :D Wygładzenie by się mojemu puchowi przydało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnij kradnij wyjdzie Ci to na dobre :P

      Usuń
  28. To ciekawe wykorzystanie mięty pieprzowej... a taka świeża z ogrodu się nadaje? Bo jak tak to wypróbuję przy następnym myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę wypróbować:) bardzo lubie płukanki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję , za wszystkie uwagi , opinie oraz porady ;) Na każdy komentarz postaram się odpisać ;) (odpisuję pod postem by zachować sens rozmowy).Komentujących oczywiście również odwiedzam ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...