środa, 15 sierpnia 2012

Odmładzający automasaż twarzy

Hej dziewczyny ! :) Wiele kobiet stosuje masę kremów przeciwzmarszczkowych i nie widzi spektakularnych efektów. Więc czy jest coś co wspomoże działnie kremu ? Tak. Automasaż twarzy :)
Ja niestety rzadko go robię :( ale mam nadzieję , że naucze się wykoywać go regularnie :)

''Masaż twarzy działa skuteczniej niż niejeden krem. W połączeniu z serum odmładzającym potrafi zdziałać cuda. Anastasia Achilleos, kosmetyczka gwiazd i ekspert marki Olay w dziedzinie pielęgnacji skóry twarzy, stworzyła specjalny masaż twarzy, który odmładza i nawilża skórę. Przeczytaj jej porady i naucz się jak odpowiednio masować twarz.''


Domowy masaż twarzy według Anastasii Achilleos

Krok 1: Nawilżanie skóry

Nałóż krem ujędrniająco – modelujący na dłonie. Ułóż ręce w pozycji „jak do klaskania”, pionowo, poniżej brody. Połóż dłonie na policzkach, przesuwając je ku górze, aż do skroni. Przesuń koniuszki palców do wewnętrznych kącików powiek. Okrąż oczy kilkakrotnie cały czas delikatnie masując. Czynność powtórz na szyi i dekolcie.

Krok 2: Pielęgnacja skóry

Nałóż dwie porcje serum na opuszki palców i rozprowadź kosmetyk po twarzy. Wklep serum w całą powierzchnię czoła, następnie w okolice oczu. Przesuń opuszki palców od nasady nosa przez policzki, po zewnętrznej stronie uszu, w dół aż do brody, cały czas energicznie wklepując. Wklep kosmetyk również na szyję i dekolt.
Następny etap polega na delikatnym uciskaniu skóry. Zacznij od czoła, naciskaj delikatnie i utrzymuj ucisk przez 3 sekundy. Powtórz czynność wzdłuż linii czoła, pozwalając skórze wchłonąć serum. Ten sam ruch wykonuj w okolicy oczu, na policzkach i w okolicy ust, subtelnie uciskając i wolno licząc do trzech.
Wyciśnij jeszcze jedną porcję kosmetyku na koniuszki palców, ogrzej ją, a następnie nałóż okrężnym ruchem na czoło. Przesuń dłonie w górę czoła okrążając obszar oczu, poprzez nasadę nosa i w dół, w stronę ust. Na brodzie skrzyżuj ręce, przesuń dłonie w stronę karku, a następnie poprzez dekolt aż do mostka, cały czas delikatnie masując skórę.

Krok 3: Odnowa skóry

Na koniec wyciśnij 2-3 porcje serum na opuszki palców i rozprowadź po twarzy, szyi i dekolcie. Następnie zasłoń twarz i uciskając delikatnie przesuń dłonie po całej twarzy i rozprowadź na skórze produkt. Nie ma konieczności intensywnego wmasowywania kosmetyku, wystarczy delikatny dotyk, tak aby skóra wchłonęła serum.

                                                                                                                                                                                    źródło : wizaz.pl

Tu macie świetny filmik MissHeledore  z automasażem :)


A Wy stosujecie automasaż twarzy ? :>







55 komentarzy:

  1. Ja stosuję, przy wieczornym demakijażu i kremowaniu :) ale ponoć można przesadzić i nabawić się zmarszczek, przez zbytnie naciąganie skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dlatego trzeba to robic bardzo delikatnie :)

      Usuń
  2. Ja nie stosuję, neistety jestem zbyt wielkim leniem. Nakładam krem w pośpiechu przed zrobieniem makijażu i wieczorem tuż przed pójściem spać, więc nawet nie bardzo mam kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosuję, ale chyba zacznę:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po masażach jakichkolwiek natwarzowych wychodzą mi podskórne gule - nie stosuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosuję, ale chyba mnie zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy wczesniej nie stosowałam automasazu, ale chyba zacznę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka razy robiłam :) Ponoć lepiej się wchłania krem :)

      Usuń
  7. oj, ja to w sumie tak niedbale nakładam te kremy ;p leń ze mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty i sugestie, masaż sprawia cuda, pobudza mikrokrążenie i absorpcje kosmetyku:)
    Obszczypywanie jest tez dobre:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja masuje buzke raz na kilka dni jak aplikuje jej olejek arganowy,czyli nie jest tak zle,bo w pierwszej chwili mialam napisac ze jestem leniem i nie masuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i tyle :) Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz to robiłam :(

      Usuń
  10. Ja masuje tylko przy myciu haha :D Czyli się chyba szybko zestarzeje ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam to już na Wizażu,ale chyba nie będę stosować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wlasnie z wizazu :p no ja nad tym mysle :)

      Usuń
  12. Kiedyś robiłam sobie taki masaż,ale jestem zbytni len :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, podziwiam :)) mi by się nie chciało :) ale czasem myję twarz szczoteczką, to może to też coś daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masuję twarz z nałożonym olejem z pestek winogron,ale na razie nie mogę nic konkretnego powiedzieć,bo dzisiaj dopiero trzeci dzień masażu :D Może za miesiąc będą jakieś malutkie efekty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe :) Mnie ten z pestek winogron zapycha :(

      Usuń
  15. ile masz lat ,ze nie znasz guerlaina???hehe,wiocha jakich mało z ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham anonimów ! :)
      Jeśli jesteś ciekaw/a mojej tożsamości to pierw ujawnij swoją -.-
      Nie ma to jak miły komentarz od anonima.

      Usuń
    2. nie warto się przejmować anonimami, mi wiele osób o tym już nie raz mówiło,że nie warto,ponieważ piszą to osoby,które są zazdrosne, a najczęściej się niestety zdarza,że są to osoby z Twojego najbliższego otoczenia -,-'

      Usuń
    3. Ale o którego z Guerlainów Ci chodzi? Bo jeśli chodzi o założyciela marki, to impresiviel musiałaby mieć faktycznie sporo lat. A wiocha to nieumiejętność kulturalnego wyrażania się, tak w życiu realnym, jak i w przestrzeni internetowej.

      Co do tematu posta: taki masaż to świetna sprawa, ja wcześniej chodziłam na niego do kosmetyczki, ale chyba zacznę go robić sama. Z powodu cery zapewne wybiorę do masażu olej rycynowy ;) Po pierwszym masażu mam wrażenie, jakby pod spodem wszystko "płynęło", zupełnie jak po wizycie u kosmetyczki. Więc chyba działa ;)

      Usuń
  16. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy takiego nie wyknywalam ale ostatnio kolezanka mi pisala wlasnie jak duzo daje taki masaz - jutro postaram sie go sobie wykonac:) ciekawy wpis:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę nigdy sobie buźki nie masowałam :D Zabieram się do tego od dziś wieczór! :) A co do peelengu Clen&Clear, nie dziwię się, że niektórych może podrażnić, bo ma całą masę składników drażniących lub uczulających, pewnie masz wrażliwą cerę, na takie specyfiki. U mnie działał dobrze bo jestem typem "mieszańca" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ją kupiłam przy okazji kupowania swojej pierwszej palety cieni więc od razu i na baze sie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie stosowałam, ale może zacznę go robić, kto wie?
    btw. dziękuję za post o porowatości włosów- wreszcie dowiedziałam się tak naprawdę co to oznacza.
    ps. masz bardzo zadbane włosy;-)
    dodaję do obserwowanych i liczę po cichutku, że zrobisz to samo. Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Automasaż jest niesamowity,pomogl mi w zmarszczkach mimicznych,ktore sie pojawialy na czole. POLECAMC!!1

    OdpowiedzUsuń
  22. Automasaż twarzy ,szyi i dekoltu wykonuję ponad 5 lat , prawie codziennie około 15-20min . Bardzo polecam go ponieważ skóra jest elastyczna, gładka (zwiększa się gęstość skóry) .Zmarszczki mimiczne wygładzają się ,są mało widoczne a nawet zauważyłam,że niektóre zniknęły.
    Moje koleżanki (kosmetyczki) mówią mi,że ja prawdopodobnie wstrzyknęłam w twarz botox i kwas hialuronowy. To nie jest efekt botoksu,że nie mam zmarszczek tylko to jest efekt wieloletniego masowania twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...