czwartek, 23 sierpnia 2012

O KREMOWANIU włosów i balsamowaniu ciała czyli dwufunkcyjne masełko od isany

Jakiś czas temu kupiłam sobie ot tak masełko do ciala. Po przeczytaniu składu pierwsza rzeczą jaką zrobiłam było KREMOWANIE nim włosów- tak dobrze przeczytałyście KREMOWANIE :) Dopiero poźniej zajęłam się balsamowaniem ciała :) ale do rzeczy :


Od Producenta :
Krem do ciala z maslem shea i kakao.Dogłębna pielegnacja skóry suchej. pH przyjazne dla skóry-tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie

Skład:
Aqua(woda), Glycerin(gliceryna-nawilża), Glyceryl Stearate SE(emulgator umozliwia powstanie kosmetyku), Ethylexyl Stearate(ułatwia aplikację), Cocos Nucifera Oil(olej kokosowy), Butylene Glycol(humekant), Cetyl Alcohol(nawilża), Butyrospermum Parkii Butter(masło shea), Panthenol(nawilza), Copernicia Cerifera Cera(nawilża), Theobroma Cacao Butter(masło kakaowe), Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum(zapach), Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.


Moja opinia :

Kremowanie włosów :
Aplikacja jest o wiele lepsza niz przy olejowaniu. Nie ma nic tlustego na łapkach. Masełko świetnie sie wchłania we włoski - a jak pięknie pachna ! :)
Zakochałam się !

Pierwsza opcja :
Zostawiam na noc. Rano budzę się z mega mięciutkimi włosami ! Idealnie sie wchłania. Myję wlosy  facelle. Po wyschnięciu są tak gładkie i miękkie , ze aż chce się je dotykać. W dodatku najwiekszy plus nie pusza się ! :)

Druga opcja
Nakładam niewielką ilośc maselka na dłonie i wsmarowuję w suche włosy -  nie sa tluste o nie nie :) Są idealnie zdyscyplinowane i mięciutkie :) Jest to swietny sposob na puszące się włosy :)

I trzecia opcja :
Tu nakładam tyle masełka ile w opcji pierwszej i w ogóle nie zmywam- tak własnie podkreslam nim loki są zdyscyplinowane , mięciutkie ! Ah jakie wtedy są piękne <3

Kremowanie ciała :
Zdecydowanie moje ulubione Masełko do ciała. Pieknie pachnie Nawet mój TŻ to zauważył. Doskonale się aplikuje. Szybko się wchlania i  świetnie nawilza -z lepszym nawilżeniem mojego ciała się jeszcze nie spotkałam.

Podsumowanie :
1.Jest to świetne dwufunkcyjne masełko za śmiesznie niską cene. 9,99 za 500ml.
2. Jest baardzo wydajne.
3.Jak za taką cenę ma fajny skład. 
4Bardzo dobrze nawilża zarówno  ciało jak i włosy. 
5.Pięknie pachnie - jak dla mnie takie slodkie kakao. 
6.Bardzo szybko się wchłania 
7. przez 4 godziny czuje delikatną woń masełka na swoim ciele mój TŻ myślał , ze to jakies nowe perfumy - zapach bardzo mu się spodobał.
8. Nie ma tu żadnych obietnic producenta (wiecie o co mi chodzi) , ale spokojnie mógłby napisac , ze nawilża nawet bardzo suchą skórę :) 
9Jest to świetna alternatywa na podróż. Mamy i masełko do ciała i do wlosów. Powstrzymuje puszenie włosow :)
10. Używam jako masełka (zelu) do podkreślenia loków
11.Niweluje puszenie wlosów


Kremowalyście włosy ? ;*

                                                                                                                                                                    

Odpowiedź na TAG:

Zostałam otagowana przez caravely ;*

1. Co było najsilniejszym bodźcem do rozpoczęcia przygody z włosomaniactwem?
Najsilniejszym i jedynym bodźcem bylo złe ciecie - z włosow do połowy pleców stałam sie posiadaczką wlosow ledwo do ramion. a miały byc 2cm ;/ 
2. Domownicy wspierają Cię we włosowej manii czy patrzą na Ciebie jak na kosmitę? :D
Zdecydowanie patrzą na mnie jak na kosmitkę :(
3. Twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie codzienności to...?
Zdecydowanie tusz do rzęs - nie potrafie się bez niego obejsc. A co do włosow to jakaś wcierka aktualnie jest to woda brzozowa kupol ;]
4. Obcięłaś lub myślałaś kiedyś o ścięciu włosów "na chłopca"? ;)
Tak w podstawówce z dlugich włosów zostałam posiadaczka włosow za ucho 
5.  Najczęściej nosisz włosy spięte czy rozpuszczone?
Rozpuszczone- w takich czuje się najlepiej
6. Do jakiej długości włosów dążysz?
Chcialabym by sięgały pupy więc jeszcze długa droga przede mną :(
7. Preferujesz wygodne ubrania, czy dobrze wyglądające i przemyślane stylizacje?
Wszystko zależy od tego jaki mam humor , ale nie zaprzeczę że lubie coś przemyslanego :)
8. Rzecz, której nie możesz się oprzeć, mimo, że wiesz, że Ci nie służy, to...?
Komputer :D 
9. Jesteś fanką eksperymentowania, czy sprawdzonych sposobów?
Lubię eksperymentować :)
10. Kawa czy herbata? ;)
Zdecydowanie herbata. Kawę piję może raz na 2 tygodnie :P

Chciałam otagować kilka osób , ale większość już odpowiedziała na ten tag więc nie taguję nikogo :)



110 komentarzy:

  1. Oj, kusisz oj kusisz tym masełkiem :D
    A myślisz że sprawdziło by się ono do ochrony włosów przed promieniami UV ? Bo ma w składzie masło shea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze jeslni nie lubisz chronic wlosow czystym olejem to moze sie sprawdzic ale olejku nie zastapi na dluzsza mete :)

      Usuń
    2. Też prawda ;) A jaki olej byś poleciła do ochrony włosów przed UV ?

      Usuń
    3. Olej kokosowy ma naturalne filtry :-)

      Usuń
    4. mi podczas olejowania wypadają włosy, więc mimo że mam baby hair, trochę się to równoważy, ale polecam wcierkę z bursztynem farmony!!

      dziewczyny pomóżcie! chciałabym dostać pudelko shinybox, i potrzebuje Waszej pomocy! zalogujcie się klikając w tej link! możecie też namówić swoje koleżanki żeby założyły konto! bedę przewdzięczna:)
      http://shinybox.pl/?ref=179e9de

      Usuń
  2. Kupię to masełko :D a co do kremowania włosów to ja też ostatnio spróbowałam i przyznam że bardzo mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie kremowałam włosów :) muszę kupić to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam go kupić i spróbować na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak będę w Rossmannie to na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy to masło to nie wersja limitowana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie :) jz jakis czas je widze kupilam miesiac temu i jeszcze jest :)

      Usuń
  7. mam je i uważam je za bardzo dobre masło.
    Nie jest to edycja limitowana.


    Spróbuję na włoski :) tego nie robiłam jeszcze. )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten krem i bardzo go lubię - tani, wielki, wydajny i tak ślicznie pachnie ;) Też stosuję od czasu do czasu na włosy zamiast olejku i jestem bardzo zadowolona, włosy naprawdę świetnie się układają i są takie miękkie, jakby mięsiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam o tym, całkiem możliwe, że wykorzystam motyw na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I oto kolejna rzecz którą muszę wypróbować :D a na włosy juz od dawna używam balsamu odżywczego z nivea, jako " ujarzmiacz" ale nigdy nie próbowałam innej wersji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy sa swietne do ujarzmiania tak jak kremy do rak :)

      Usuń
  11. zaskoczyłaś mnie tym kremowaniem włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc mam już dosyć słodkich zapachów i zastanawiam się nad oliwkową wersją. Też nadaje się do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masło genialne ale jak dla mnie tylko do ciała, do włosów nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakbym miała przetestować to tylko do włosów. Kiedyś kremowałam je Masłem kakaowym od Ziaji i nawet jakieś rezultaty były jednak do tego celu u mnie najbardziej sprawdzają się maski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziś już miałam go w rękach, ale zdrowy rozsądek zwyciężył ;) najpierw wykończę moje balsamy od ciała, a później kupię tę isankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. na to bym nie wpadła :D muszę kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie zapachy! ale skład mówi do mnie "nie zadziałam na twoich włosach" szczególnie przez olej kokosowy i masło shea - wysoka porowatość...
    dziękuję za odpowiedzi :) to tylko ja jestem taką nałogową pijaczką kawy:D

    OdpowiedzUsuń
  18. A właśnie kremowałam tym mazidłem niedawno :D Niestety,moje włosy się z nim nie polubiły,chyba nie lubią shea i kokosa...miałam po nim puch stulecia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie nie polubiły się z olejkiem kokosowym :(

      Usuń
  19. Nigdy bym nie pomyślała, żeby kremować włosy. Pomysł wydaje się dobry, zapiszę sobie na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kremowałam włosy masełkiem z Alterry ale nie przed myciem a po i były klapnięte - umyłam jeszcze raz i super włosy - także pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  21. a miałam już nic nie kupować w tym miesiącu! ;p świetny skład, na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kiedyś w porywie szału na swój łupież nakremowałam skalp nawilżającą Ziają... i przeszło =p dopiero potem odkryłam, że łupież powodują u mnie silne detergenty =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie detergenty zle dzialaja na wrazliwy skalp ;(

      Usuń
  23. Mam je i nie znam lepszego :> Ale na włosy nie nakładam, bo ma kokos, ale moje kokosa nie cierpią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to szczescie ze moje go kochaja :)

      Usuń
  24. Byłam w Rossmannie i się nad nim zastanawiałam ;) Następnym razem kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mam ostatnio czasu na cudowanie z włosami. Moje maximum to maski :P

    OdpowiedzUsuń
  26. jeszcze nie kremowałam,ale wszystko przede mną!;d

    OdpowiedzUsuń
  27. o kurczę, muszę spróbować je do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  28. kremuję zielonym kremem do rąk Bebeauty z Biedronki, a na to masełko mam ochotę już dłuższy czas!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. czytałam o tym oliwkowym już gdzieś, jednak wybrałabym to, oliwki nie trawię ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie bardzo przyjemny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tak wkręciła mnie te recenzja, że dzisiaj idę kupić to masło !nie chce spaamować ale zapraszam http://misscandlle.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam je! Na razie stosuje je tylko do ciała, bo oleje staram się zużyć, ale na pewno spróbuję na włosy, już czuję ten boski zapach na nich!:D

    OdpowiedzUsuń
  33. kupie sobie jak mi sie skonczy to z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z bielendy jeszcze żadnego nie miałam :(

      Usuń
  34. No niezłe odkrycie ;) Fajna opcja ale chyba jednak zaufam dalej maskom do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też go nie kupię ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny kosmetyk jak się nie sprawdzi do włosów to go zużyć można do ciała ;)
    No po twojej recenzji na pewno się na niego skuszę jak będzie na jakieś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie widzialam na promocji :(

      Usuń
  37. zaciekawiło mnie to kremowanie włosów, skuszę się!

    OdpowiedzUsuń
  38. Huhu, jak ja lubię rzeczy, które służą do ciała i do kłaków ;) Jak tylko wyrwę się z tego zadupia, na którym utknęłam, to zaopatrzę się w to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. A czym jeszcze można kremowac ?
    Ja mam włosy średnioporowate ...

    OdpowiedzUsuń
  40. mam krem od kilki dni i zakochałam się w nim! :) dziś zapoznam go z moimi włosami. jestem ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. a nie klei się? bo bardzo tego nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dużo go trzeba nałożyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy jakiej długości sa Twoje włosy :)
      jeśli krótkie to wystarczy lyżeczka :)

      Usuń
  43. Czy mozna do kremowania wlosow uzyc masla do ciala Bielenda olejek arganowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://2.bp.blogspot.com/-jpBZQl5WCQg/ThrsU42MGCI/AAAAAAAABKU/0YZMBhK9Zuk/s320/DSC09492.JPG

      Usuń
    2. Masełko nie ma najlepszego składu. Ma też silikony więc raczej nie odzywi wlosów :(

      Usuń
  44. już ostatnio miałam je ochotę włożyć do koszyka ale jeszcze słabo mi idzie ze składami , ale teraz po twoim wpisie na pewno kupię :* i zacznę kremować moje rozdwojone końce , podcinam co miesiąc ale zanim dojdę do wycięcia tych poszarpanych i po moich eksperymentach z farbowaniem to ze 2 zimy jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  45. moja koleżanka od lat używa kremu nivea do włosów, są fenomenalnie miękkie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej, a powiedz mi czy to, że po nalożeniu tego masła z włosów robią się takie trochę strąki to znaczy, że za dużo nałożyłam, czy może moje włosy nie są takiej porowatości by dobrze im to masełko służylo? Bo powiem szczerze, że kremuję włosy przed myciem, po myciu daję tylko ciupinkę żeby nie były strąki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed myciem to normalne, że po nałożeniu robią się strąki. Po umyciu oczywiście takładamy mniej tak, aby się nie tworzyły :)

      Usuń
  47. ale to Ty tego nie znywasz ;O?

    OdpowiedzUsuń
  48. Jutro kupuję koniecznie :) bo olejowanie mi jakoś szczególnie nie pomaga :(
    A o tym kremie i nakładaniu go na włosy już czytałam na innych blogach - chyba musi być rzeczywiście skuteczny!

    OdpowiedzUsuń
  49. hej dzisiaj kupilam to maslo za 7.99, jest w promocji :) nie wiem ile nałożyć, mam takie długie włosy jak Twoje?

    OdpowiedzUsuń
  50. Sorki ale muszę ,, Ah jakie wtedy są piękne '' - ach :) ,na pewno ch
    a kremik bardzo ,bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...