środa, 29 sierpnia 2012

Moja skromna kolekcja czyli czego aktualnie używam do pielęgnacji wlosów + 2 paczuszki :)



Dziś bardzo spontaniczny post , w którym pokażę wam czego aktualnie używam do pielęgnacji włosów.+ wczoraj przyszła paczuszka od setare.pl oraz ze wspołpracy z archipelagiem piękna i mogę wam nimi się pochwalić :D

UWAGA POJAWILA SIĘ NOWA ZAKŁADKA ''AKTUALNIE TESTUJĘ'' ZAPRASZAM ! " :)



Oleje


Nierafinowany olej kokosowy efavit
Vatika olej kokosowy (pelnowymiarowy i odlewka)
Olej z pestek winogron
Alterra brzoza&pomarańcza
Nafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym
Olej musztardowy
Olej łopianowy z czerwoną papryką
Olej rozmarynowy
Oliwa z oliwek
olej rycynowy

Maski  i odżywki 


Maska łopianowa z sokiem z białej pokrzyw
Maska do włosów wzmacniająca olej z zielonej kawy i sok z aloesu
Balsam na cedrowym propolisie
Kalpi Tone
Odżywka artiste
emulsja gloria
Odżywka naturia miód i cytryna
Odżywka gliss kur
+powinna być jeszcze artiste plynna keratyna

Szampony


Facelle
olejek isana
organicum 2x
szampon pokrzywowy
+ nivea diamond gloss 

Inne :


Serum na końcówki biovax A+E
Gliceryna
ziołowe serum radical
woda brzozowa
wcierka radical
spirulina
tran
maść BD
kolagen i elastyna

Zawartość paczuszki od setare.pl 


Maska do włosów wzmacniająca olej z zielonej kawy i sok z aloesu
Olej kokosowy vatika
+ gratisy :
kolagen i elastyna
szampon organicum

Współpraca z archipelagiem piękna


różana mgielka do twarzy


Jak widzicie nie jest tego wszystkiego dużo - jak dla mnie wystarczająco :)

A teraz mam przyjemność zaprosić was na świetny konkurs - same zobaczcie jakie cudenka sa do wygrania :)






96 komentarzy:

  1. Zostalas otagowana:) http://marta8635.blogspot.com/2012/08/tag-7-prawd-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie postaram się odpowiedziec - dziękuję ;*

      Usuń
  2. jak Ci się sprawuje ten szampon pokrzywowy?;> ha!:D mam taki sam olej kokosowy i nie mam co z nim zrobić:D (porowatość) aktualnie dodaję do wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może do ciała ? :>
      Szampon pokrzywowy jest świetny i tani jak barszcz. Wkrótce pojawi się recenzja :)

      Usuń
    2. wszędzie już go stosuję, żeby tylko zużyć!:D ale jestem przy końcówce:D

      Usuń
  3. Fajnie że Ci spasował ten olejek kokosowy :) Świetna kolekcja zazdroszczę takiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same znajome rzeczy ;) Wow, co rozdanie jestem w szoku :O

    OdpowiedzUsuń
  5. zadowolona jesteś z tej wcierki radical? :) i jak sprawuje się u Ciebie olej z pestek winogron? :)
    kolekcja całkiem pokaźna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta wcierka nie sprawuję się za dobrze :(
      Olej z pestek winogron poki co przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  6. ja też ostatnio wpadłam we włosomaniactwo, najwięcej mam masek nie mogę się powstrzymać przed kolejnymi zakupami, nie wiem kiedy uda mi się to wszystko zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obiecałam sobie stosować regularnie 2 maski zeby zobaczyć co moje wlosy lubią :) więc koniec z z wlosowymi zakupami :(

      Usuń
  7. Same dobre produkty :) A jak Ci się sprawuje Serum na końcówki z biovaxa, naprawdę jest takie dobre?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, ileż tego jest! ;D Planuję zakup jakiegoś oleju, widzę, ze masz ich sporo, który poleciłabyś mi najbardziej? Jest jakiś, który przyspieszyłby wzrost włosów? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. heh i moja mama mówiła, że to ja mam dużo rzeczy do włosów... a ja mam tylko myjadło, odżywkę, maskę, serum na końcówki, jantara, olej z Alterry i żel :D chyba jej pokażę Twojego posta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama jak to widzi to sie lapie za glowę :D

      Usuń
  10. ajj jak ja lubię takie wpisy z kosmetykami do włosów :))))
    super kolekcja - jest na co zawiesić oko :)
    a co polecasz na wzmocnienie końcówek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy i na to jakies silikonowe serum np. biovax u mnie sprawdza sie znakomicie :)

      Usuń
    2. dziękuje:) te produkty co wymieniłaś jeszcze nie używałam

      Usuń
    3. Mam nadzieję , ze poradzisz sobie z wyborem czegos dobrego. Jak będziesz miala jakis dylemat to pisz na kingablog@o2.pl :)

      Usuń
  11. bardzo 'skromna', hehe :D
    ja nawet nie mam 1/3 tego co Ty masz ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie chyba musze sie ogarnąć xd

      Usuń
  12. Ale kolekcja! Który kokos bardziej Ci służy? Efavit czy Vatika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vatiki jeszcze nie używalam :) Jedynie raz więc nie mogę sie na ten temat wypowiedziec :)

      Usuń
  13. Nie wiedziałam, że radical ma wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tran piłam i byłam zadowolona:) choć w sumie to prawie każdej firmy miał u mnie dobre działanie:)

    Koniecznie daj znać na temat Vatiki bo chcę zamówić u Dark Lady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oleju musztardowego:) Bp też chcę zamówić:)

      Usuń
    2. Vatkiki jeszcze nie używam pierw wykoncze olej z pestek winogron :)

      Usuń
    3. aa co do oleju musztardowego to w przyszłym tygodniu pojawi się recenzja :)

      Usuń
    4. ooo już Ci mówiłam, że nie mogę się doczekać tego musztardowego!:) :D

      Usuń
    5. W takim razue po aktualizacji bedzie o tym olejku :)

      Usuń
  15. Faktycznie - bardzo skromna:O :D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieźle, też muszę się kiedyś pochwalić moją kolekcją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ehh dużo bym sobie od Ciebie przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko! Masz w łazience drogerię;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakiej używasz wody brzozowej?? Jak się sprawdza?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda brzozowa kulpol :)
      Moim zdaniem jest najlepsza :)

      Usuń
  20. Jak ja lubię oglądać takie posty :D. Masz dużo fajnych produktów! Moja kolekcja włosowa zajmuje mi jedną wielką szafkę, zginę za to w piekle :P

    OdpowiedzUsuń
  21. dużo fajnych rzeczy :) ja nie mam aż takiej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skromną bym ją nie nazwała ;) Ale masz tego dużo ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurcze, ale zbiory :D
    moja to jest skromniusia ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow całkiem niezła :D Jak twoja jest skromna to ciekawe jaka jest moja :D

    OdpowiedzUsuń
  25. skromna kolekcja! o ja cię żartujesz to armia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej,aleś ty bogata we włosowe kosmetyki :D Mogłabyś je zabrać jako żołnierzy na wojnę,podbijały by liczebność :D Zostałaś otagowana :)
    http://pieknowedlugdemene.blogspot.com/2012/08/pierwszy-tag-7-prawd-o-mnie-fale-na.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem masz tego akurat :) Jest zachowana różnorodność przy ilości możliwej do zużycia. Zazdraszczam tego olejku z Green Pharmacy... nie mogę go dostać i chyba będę musiała zrobić sama coś podobnego.
    Dodałam posta o laminowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie jest tego akurat :)
      olejek cudow nie dziala wiec nie zaluj :)

      Usuń
  28. SKROMNA?!!! Moja kolekcja składa się z jednego szamponu i jakiejś tam odrzywki ... WOW !
    Zazdroszczę i pozdrawiam //

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo tego :) U mnie podobnie, bardzo dużo produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. całkiem sporo tego masz :D moja kolekcja jest duuuużo uboższa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja włosowa kolekcja ostatnio zaczęła się powiększać o rosyjskie kosmetyki:)Ale jestem z nich bardzo zadowolona:) Ostatnio właśnie pokazywałam na moim świeżo założonym blogu 2 paczuszki tych cudenek:D Zapowiada się wielkie testowanie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt rosyjskie kosmetyki sa swietne :)
      Ah zazdroszcze ! :)

      Usuń
  32. Yy no wiesz, jak dla mnie to super dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  33. nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że facelle to płyn do higieny intymnej a isana olejek to olejek pod prysznic?i ty myjesz tym głowę?jakie to mam miec działanie na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdaję sobie z tego sprawę. Tu liczy się sklad , a akurat składy mają lepsze niż niejeden szampon. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...