poniedziałek, 13 sierpnia 2012

..


84 komentarze:

  1. fajne są te rosyjskie kosmetyki, ale jeszcze nie testowałam. łopianowa, o której wspomniałaś, wydaje się bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że dostałaś szampon w gratisie : ja chusteczki do demakijażu ale dam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to chyba losowo bylo :)

      Usuń
    2. Ale i tak sie ciesze bo mialam zamawiac drewniany grzebien :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie ta maska to ideal, wlosy moglam palcami czesac- lepsza od lopianowej(chociaz ja raz uzylam) i jajecznej ale jak widac kazde wlosy sa inne. Ja do niej na 100% kiedys wroce jak wykoncze to co mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s co do laminowania to u mnie troche zabralo z objetosci ale polysk byl. Taki efekt mam tez po maskach.

      Usuń
    2. a i grzebien wyglada bardzo ciekawie.

      Usuń
    3. Laminowanie wygladza wiec tez pewnie strace na objetosci. Co do grzebienia to jest swietny nie moge sie nim nacieszyc :)

      Usuń
    4. Plukanka z zelatyny i octu dodala mi drugie tyle wlosow. Tutaj byly troche przyklapniete ale wyprobowac warto

      Usuń
    5. Wow to mi sie podoba :) a w jakich proporcjach dawalas zelatyne i ocet do plukanki ?

      Usuń
    6. 2 lyzki zelatyny na 2 szklanki wody i pol lyzeczki octu, pozniej dodawalam cala lyzke ale moim włosom wieksza ilosc octu nie szkodzila nigdy.

      Usuń
    7. *2 lyzeczki zelatyny.

      Usuń
    8. Moim tez nie szkodzi :) zrobie sobie taka :)

      Usuń
    9. Eve kiedyś napisała świetny post z żelatyną w roli głównej - płukanka, maseczka,żel i nawet szampon :) Tu jest wszystko opisane:))

      http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/07/pukanka-maskaszampon-zel-z-zelatyny.html#comment-form

      Usuń
  4. o kurcze :( szkoda że ta maska się u Ciebie nie sprawdziła... ja dziś będę laminować włosy :D co prawda żelatyny w formie płukanki używam już długo, ale ta forma strasznie mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plukanke tez mam w planie ale mam jakies opory :(

      Usuń
  5. Cieszę się, że paczuszka dotarła cała:) ale udało mi się trafić z tym grzebieniem:D super:)szkoda tylko, że odżywka się nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm, chciałam sobie kupić drożdżową maskę z BingoSpa, a z rosyjskich jajeczną, ale ciągle się zastanawiam ;) ja też jeszcze nie laminowałam, ale czuję się przez to trochę wykluczona haha ;p jak wrócę z wakacji to wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drozdzowa z bingo ponoc nie jest fajna :(

      Usuń
    2. ooo,nie wiedziałam ;o a co z nią nie tak? ;p

      Usuń
    3. Osobiscie nie mialam ale wiele razy czytalam ze jest najgorsza z tych z bingo. Mnie kusi 48 ekstraktow :)

      Usuń
  7. ciekawi mnie ta maska drożdżowa, może się skuszę, chociaż szkoda że na Ciebie nie zadziałała...

    OdpowiedzUsuń
  8. No to szkoda, że maska nie zdała u Ciebie egzaminu :( Ja nie stosowałam jej więc nie mogę się na jej temat wypowiedzieć. Paczuszka całkiem fajna :) A ten grzebień! Kurcze muszę sobie podobny kupić, bo na razie mam, ale plastikowy, a wiadomo, że plastikowy zbytnio włosom nie pomaga.. Co do laminowania, to już robiłam ,ale wielkiego efektu 'wow' nie było jednak będę próbować dalej troche pokombinuję np z inną odżywką i może efekt będzie lepszy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej kolezanki tez spektakularnych efektow nie bylo. (w laminowaniu) :(

      Usuń
  9. dobrze wiedzieć, że jest niespecjalna, bo miałam ją w planowanych zakupach ;) ciekawa też jestem balsamu na cedrowym propolisie, bo jego też chciałam kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam bede testowac w najblizszym czasie. Sama jestenm ciekawa :)

      Usuń
  10. to ja się skuszę chyba na tą łopianową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że rzadka, ja lubię gęste. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także wolę gęste maski. Szkoda, że ma słabe działanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem tak jest że najbardziej osławione maski na naszych włosach nie dzialają - ja tak miałam z maską z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  14. czaję się na tę maskę i na pewno ją wypróbuję, ale na razie mam zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze u Ciebie sie sprawdzi :)

      Usuń
  15. z tego co czytam, to nie robi nic z włosami, to się nie opłaca jej nakładać

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się już sparzyłam na rosyjskich kosmetykach do włosów i raczej już się na nie nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jeszcze czekam na swoje zamówienie, a kupiłam łopianową i jajeczną, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. eee, to do kitu :)
    ale kurcze.. skład ma wyśmienity :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta lopuanowa z sokiem z bialej pokrzywy ma lepszy :)

      Usuń
  19. Szkoda że się nie sprawdziła, bo wiem że nie które dziewczyny sobie ją chwalą..
    Ja niestety jeszcze nie stosowałam, chociaż może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszyscy mają już tą maseczkę drożdżową! Ja też bardzo ją chcę <3 niech już będzie wrzesień:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam ją kupić jak wykończę moją Latte z Biovaxu i planowaną odżywkę Amlę,ale po Twojej recenzji muszę się namyślić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie mogę nigdzie znaleźć Twojego maila.. Mogłabyś się ze mną skontaktować na mojego maila ( careaboutmyyself@gmail.com) ? Mam do Ciebie małą sprawę:)

      Usuń
  22. ja nie używałam, choc myślałam o jakiejś masce drożdżowej (bo wypicie drożdży mnie obrzydza i pomyślałam, że może to będzie jakaś alternatywa)... może u mnie zadziała, kto wie... choc recenzja nie zachęca, to na pewno jest przydatna ;) laminowac - nie laminowałam... a widzę, że teraz zakupowo i u Ciebie :)) Włosomaniaczki ruszyły na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) co do drozdzy tez nie moglam ich pic i zastapilam tabletkami humavit :)

      Usuń
  23. Mogę zrobić Ci odlewke do 100 ml maski Bingo Spa z 12 ekstraktem roślinnym, w zamian za coś innego do włosów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz cos szczegolnego na oku ? ::>

      Usuń
    2. Jestes czyms szczegolnie zainteresowana ? ;>

      Usuń
  24. Jak się sprawdza olej musztardowy ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poki co uzylam tylko 2 razy na skalp :)

      Usuń
  25. Ja mam chęć na wypróbowanie tej maski

    http://aleksandra96love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio o niej myślałam :D
    chyba niedługo zrobię jakieś zakupy..

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wypróbowałabym drożdżówkę :> Intryguje mnie balsam na cedrowym propolisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. chciałabym taki grzebień :) a co do kłosa to spróbuj, może akurat na kręconych włosach będzie wyglądał super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robilam :) ale pogrubiony na kreconych nie wyglada fajnie :(

      Usuń
  29. ja jeszcze z tych rosyjskich nic nie miałam, cały czas czytam o nich i cały czas są różne opinie jedne dobre inne średnie więc sama już nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie też recenzja tej maski :)
    też wczoraj kupiłam glinkę białą ;)
    ciekawa jestem jak sprawdzi Ci się Kapoor Kachli
    mam, ale kończę MAKĘ i wezmę się wtedy za tą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kapoor kachli robilam ostatnio recenzje :)

      Usuń
  31. oj, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziła. jestem ciekawa czy podziałałaby u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja póki co przystopowałam z kupowaniem różności do włosów, bo mam za dużo. Mam jedną maskę, biorę skrzyp i pokrzywę i czekam na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę mieć 2 bo moje włosy szybko się o jednej przyzwyczajają :(

      Usuń
  33. właśnie siedze z ręznikim i żelatyną na głowie:) robie laminowanie

    Nigdy nie próbowałam maseczki z drożdży, ale picie bardzo pomogło na porost
    bardzo kuszą mnie te rosyjskie kosmetyki, ale nie mam tyle kasy. Zeby kupić jedną maseczkę, to przesyłka drugie tyle wyjdzie, a na zamówienie na wiecej kosmetyków mnie nie stać:(
    Chyba zostaje mi normalna maseczka z drożdży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ta domowa z drożdży jest o wiele tańsza i skuteczniejsza :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...