wtorek, 21 sierpnia 2012

Maska algowa mleko i pszenica



Zdjęcia podkradłam Dark Lady , a raczej jej sklepowi . mam nadzieję , że nie masz nic przeciwko;* 

Od producenta :
Rozjaśniająca piegi , rozświetlająca. Wspomaga wygładzenie zmarszczek , wybielanie piegów. Skóra zyskuje młody , zdrowy wygląd.Jest nawilżona oraz rozświetlona. Sposób przygotowania .. (rozrobic z woda itd.) Pozostawic na 20 min. Zalecane dodatnie mleka lub miodu w celu ulepszenia efektu.
Cena :30g za 12zl :
Moje wykonanie :






Moja opinia :

Przygotowanie maseczki nie jest tak kłopotliwe jak się wydaje. Nakładam ją pędzlem na 20minut. Jest to maseczka typu peel-off. Po ''ściągnięciu'' skóra jest ''gładka jak pupcia niemowlaczka''. Jakby nawilżona. Bardzo ładnie rozświetla cerę. Delikatnie rozjaśnia przebarwienia. W dodatku ładnie pachnie. Jeszcze nie mieszałam jej z mlekiem i miodem , ale podejrzewam że efekty są fantastyczne , ponieważ  z woda spisuje sie rewelacyjnie a co dopiero po takich dodatkach. Nie tylko ja jestem z niej zadowolona. Uzywają jej równiez moja mama i siostry - dla nich to już must have (tak jak i dla mnie) ! Tak więc z czystym sumieniem moge polecic.

Podsumowując:
+ładny zapach
+rozswietla
+rozjasnia przebarwienia
+ wygladza
+nawilża
-dostępnośc

Niestety nie jest ona dostępna stacjonarnie.. 
Możecie ja zakupić u Dark Lady :)  I Tobie kochana bardzo dziękuję za odsypkę. skusilam się na pełnowymiarowy produkt i nie żaluję ! :)



Miałyście okazję używać tego cudeńka ? Jakie są wasze ulubione maseczki do twarzy ? ;*
Co do włosów aktualnie poszukuje tej maski , ponieważ ma świetny skład. Niestety  u nie nigdzie jej nie ma :(

64 komentarze:

  1. oj, algi są wspaniałe dla cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że nie mam nic przeciwko:*
    Cieszę się, że trafiłam z próbką:)Osobiście też uwielbiam tą maskę:) Moja mama także;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz zaraziłam nią chyba wszystkich ;)

      Usuń
    2. a jak udalo Ci sie skopiowac zdj? Tez kiedys chcialam przy recenzji szamponu i sie nie dalo :/

      Usuń
    3. Normalnie prawy przycisk myszy ''zapisz grafike'' :)

      Usuń
    4. Faktycznie dzis sie da :/, kiedys probowalam i nic... nawet nie bylo wlasnie takiej opcji.

      Usuń
    5. Może wcześniej byly jakies inne ustawienia na stronce :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie mazidła na twarz ;) skoro mówisz, że zapowiada się tak obiecująco... to chyba warto spróbować;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , że warto :) Do tej pory to moja ulubiona maseczka :)

      Usuń
    2. dam jej szansę przy kolejnym półproduktowym zamówieniu. :D

      PS. Otagowałam Cię:)

      Usuń
    3. wiem wiem i z przyjemnościa odpowiem na tag :

      Usuń
  4. muszę się na nią skusić jak tylko będę mieć większy przypływ gotówki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :). Mam pewne pytanie: czy olej musztardowy nie rozjaśnia Ci włosów? widzę, że są bardzo ciemne - moje także - dlatego pytam. Moje mogę określić jako "ciemna czekolada", a od kiedy co 2 dzień zostawiam olej musztardowy na noc zauważyłam jasno-brązowe refleksy, które wcale mi się nie podobają(ba! przecież stosuję płukanki z szałwią i czarną herbatą żeby przyciemnić). A szkoda, bo olej działa u mnie świetnie. Zastanawiam się czy nie nakładać na skalp, bo super łagodzi podrażnienia, do tego nawilża i może wpływać na porost, ale także tochę się boję. Czekam na moment, gdy na Twoim blogu pojawi się jego recenzja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja nakładam olej musztardowy jedynie na skalp :)
      Z tego co wiem , co czytałam najlepiej go stosowac TYLKO na skórę głowy :)
      ''Olej najlepiej zastosować przed myciem tylko na skórę głowy.''- wiec tak tez Ci radzę :]
      Recenzja na początku września :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, jednak ja przeczytałam, że stosowanie go na cał długość włosów nawilża je i nabłyszcza i muszę się z tym zgodzić. Są róże źródła informacji: "Włosy - działa pobudzająco na regenerację, nawilża strukturę włosa i skórę głowy. Odżywia włosy i mieszki włosowe, wspomagając mikrokrążenie. Zaobserwowano, że długotrwałe stosowanie tego oleju na włosy nadaje mu brązowy kolor i wzmacnia je i zapobiega wypadaniu włosów".
      I z tym brązowym kolorem muszę się niestety zgodzić, jednak nie sądziłam, że jeżeli mam ciemny brąz uczyni go jaśniejszym.
      Na skórę głowy stosowałam razem z tym nakładaniem na włosy(łagodzi podrażnienia, nawilża - cudo), ale teraz trochę się boję, że może zrobić efekt "odrostów" : >. Muszę przemyśleć czy chcę ryzykować :D.

      Usuń
    3. Ja czytalam o tym na stronie producenta :-)
      Ale jesli tak dobrze dziala to czemu nie. Szkoda tylko ze rozjasnia :-( czyli nadal bede tylko na skalp :-)

      Usuń
    4. Zdaj relacje jak po dluzszym czasie bd dzialal na cala dlugosc wlosow :)

      Usuń
  6. czekam na gotówkę i wykończenie zapasów - potem mogę szaleć u Dark Lady. już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz czeka na ruska banie , a jak nie będzie to ryzykuje i robię pierwsze połproduktowe zamowienie :D

      Usuń
  7. Ciekawe jak działa na piegi, moja siostra zawsze narzeka po lecie na piegi na nosie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech spróbuje spiruliny mi pomogla :)

      Usuń
  8. wow, zawsze omijałam Glisskura, nie podejrzewałam, że coś może mieć taki spoko skład ;o
    a takiej maski do twarzy w sumie nie potrzebuję, nie mam przebarwień. fajnie, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kusisz tą maską :D. Uwielbiam algi :)

    P.S - Czekam na Twoją notkę o kremowaniu włosów :*

    OdpowiedzUsuń
  10. nic się nie martw
    nic nie tracisz tym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że sposoby są na wszystko do dosłownie he he. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O pierwszy raz na oczy ją widzę, oj ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlTego , ze nie jest dostepna stacjonarnie ::p

      Usuń
  13. ZApraszam do mnie ;-) super blog i piękne włosy!!!
    wlosowe-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam maseczki peel off, ale na tą się nie skuszę bo lubię swoje piegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że z dostępnością kiepsko ale i tak chcę taką maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co prawda nie mam piegów,ale myślę że ta maseczka trochę rozjaśniła by moje blizny na czole ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo naturalnie, na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny produkt do listy zakupów :/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lista sie nie kończy :(

      Usuń
    2. Gdyby ktoś byl tak łaskawy i ją uzupełnil :D

      Usuń
  19. wygląda super :)
    zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oo nieee,nie moge sobie pozwolic na nowe rzeczy!;dhaha;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no tez tak mowie ale jak przyjdzie co do czego.. Haha :D

      Usuń
  21. No i w sumie lewą stronę z reguły używam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. brzmi kusząco z mlekiem pewnie będzie jeszcze lepiej działać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ;) mastepnym razem tal zrobie :)

      Usuń
  23. O ale mnie zachęciłaś na taką maseczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze nie jest dostepna stacjonarnie :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...