poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Gloria- emulsja do włosów + małe zamówienie :)


Od producenta :
- Poprawia elastyczność włosów
- Zmniejsza ich łamliwość
- Ułatwia rozczesywanie i modelowanie
- Nie wpływa na szybkość przetłuszczania się


Skład :
Aqua(woda), Cetrimonium Chloride(ułatwia spłukiwanie), Cetyl Alcohol(umożliwia powstanie emulsji), Salvia Officinalis(ekstrakt z szałwi), Urtica Dioica Extract(ekstrakt z pokrzywy), Glyceryl Stearate(umozliwia powstanie emulsji), Citric Acid(zwiększa trwałosć kosmetyku), Parfum(zapach), Bromonitropropanidiol, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Hydroxymethylpentyl 3 Cyclohexenecarboxaldehyde, Eugenol, Citronellol, Alpha-Isomethylionone, Geraniol, C.I. 44045, 19140. (05.08.2009) 

Moja opinia :


Opakowanie : zwykła tandetna buteleczka , która nie kusi wyglądem. 

Cena: dość niska ja za swoją zapłaciłam 5zł.
Konsystencja: zielonej emulsji - rzadka.
Zapach: nie potrafię opisać jest dosc chemiczny. 

Działanie czyli jak sprawdziły się obietnice producenta ?
1.Poprawia elestyczność wlosów - TAK Fakt poprawia elastyczność wlosow , ale to jak każda inna odżywka. 
2.Zmniejsza łamliwość - NIE O nie nie ... nigdy w zyciu - nawet na to ie liczylam tak więc 
3.Ułatwia rozczesywanie- TAK ale to jak każda odzywka. 
4.Nie wplywa na szybkość przetluszczania - TAK nie wpływa
+ Mam wrażenie , że nawet ladniej błyszczą

Skład nie jest za bogaty. Obietnice producenta 3/4 spełnione więc ie jest źle.
Mimo wszystko nie kupie jej ponownie , poniewaz wole treściwsze kosmetyki do włosów.
Tej nawet nie mam ochoty juz zużyć do końca :(

W sobote złożyłam zamowienie na setare.pl - dziś wpłaciłam kaskę jestem ciekawa na kiedy paczuszka dojdzie. Już nie mogę się doczekać :)  Jesteście ciekawe co zamówiłam ? :>
Maskę i olejek do włosów :) A co konkretnie to dowiecie się  jak dojdzie paczuszka :)

Swoją drogą ile idzie paczka priorytetem ? 

65 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubie tę emulsję, chociaż jest bardzo niewydajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie jest to bardzo fajna emulsja do stosowania wtedy, kiedy nie chcemy mieć obciążonych włosów, zależy nam na lekkości, kiedy stawiamy na minimalizm. nie odżywia jakoś specjalnie, jedynie ułatwia rozczesywanie po myciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No no ciekawe co zamówiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka priorytetem idzie 1-2 dni od wysłania :) Miałam kiedyś tą emulsję i strasznie jej nie lubiłam :P Włosy po niej były jak sztuczne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super czyli jeszcze w tym tygodniu bedę miała :D
      o dokładnie ''sztuczne'' :D

      Usuń
  5. Priorytetem na drugi dzień powinna być:) Miałam wcześniej jechać na pocztę, ale jeszcze nie ma kasy na koncie, więc poczekam:)
    Co do maski, to używałam kiedyś tej glorii, ale w okresie stopniowego przechodzenia z kosmetyków sklepowych na naturalne...teraz już jest zbyt "chemiczna" dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest na koncie bo sprawdzalam ;*

      Usuń
    2. U mnie nie ma jeszcze:/ jak możesz to wyślij mi na maila (objętnie którą) skan nadania i wyślę dzisiaj, bo muszę się zbierać już:)

      Usuń
  6. Czyli szału nie ma, zwykła odżyweczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Użyłam jej raz do mycia włosów, jak mnie zaczęła po niej skóra głowy swędzieć to masakra. Nie dość że swędziała po spłukaniu tak że drapałam się jakbym miała pchły ;), skóra głowy tak się uwrażliwiła że potem mnie już swędziała po wszystkim, łącznie z szamponami dla dzieci, sprawdzonych odżywkach. Dopiero ścisła dieta fitomedowa szampon i odżywka do suchych włosów przyniosła poprawę i powoli mogę zacząć używać od nowa wszystkich moich zapasów.
    Zbieram się żeby raz jeszcze użyć tej odżywki dla pewności nim ją wyrzucę ale póki co nie mam odwagi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak podrażniła ? ;o
      U mnie stoi na półce i czeka :D

      Usuń
  8. Tez zrobilam tam zamowienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co tam wyszperałaś :D

      Usuń
    2. Pokaze jak mi dojdzie :D. Tez jestem ciekawa ktora maske kupilas.

      Usuń
    3. Podpowiem , że sama mnie na nią skusilas :D

      Usuń
  9. Ja się chyba na tą odżywkę skuszę :) Tak dla przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tania więc nie będziesz załować jakby co :)

      Usuń
  10. Bardzo ją lubię, ale na razie do niej nie wrócę, mam okropne zapasy :P. Czekam na zdjęcia zamówienia na setare.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie niewielkie ale z przyjemnościa się pochwalę :)

      Usuń
  11. Jakoś mnie nie kusi,skład trochę zbyt ubogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy moich słabych paznokciach muszę uważać czym zmywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gloria jest niezastąpiona do tuningowania! jak ją miałam wpychałam do niej wszystko traktując jak bazę pod półprodukty ;) Imprevisivel... gdzie dostałaś ją stacjonarnie? U mnie tylko opcja przez internet ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem można ją kupić a Auchan . Ja kupilam w stacjonarnym sklepiku - jesli masz taki gdzies obok to powiedz niech Ci zamówia ja tak zrobilam :) W sumie chciałam maskę , ale przyszła emulsja ;P

      Usuń
  14. mam ją, ale solo nie lubię ;p dolewam ją do masek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż, przyznaję, że nie spotkałam jeszcze tego kosmetyku(a możę po prostu go przeoczyłam? ;3)
    Hmm... Poczytam sobie twojego bloga(aktualnie każdy jest mi pomocny, albowiem postanowiłam trochę popielegnować swoją szopę ;3)
    I zdać rezultaty *.*.
    Dlatego byłabym wdzieczna za wszelkie podpowiedzi i... uwagi ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli masz jakies pytania to pytaj śmiało :) kingablog@o2.pl

      Usuń
  16. Dość ciekawa, ale rzeczywiście działanie jak w większości odżywek...

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mialam, ale jakoś za specjalnie mnie nie kusi :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm... Mi się opakowanie całkiem podoba ;p Szkoda, że ma alkohol w składzie, ale to jest częsty produkt w odżywkach. Dziś kupiłam jakąś odżywkę isany, ponoć dobra, ale ma alkohol w składzie. Zobaczymy co z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;o Cety alkohol a alkohol to całkiem inna bajka , bez obaw.

      Usuń
  19. Dziś kupiłam maskę Gloria, mam nadzieję, że się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nigdzie w swoim mieście nie mogę jej dostać...
    Ps. świetny blog, dzięki za wszystkie informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. skoro jest taka minimalistyczna, tak jak mówicie wyżej, to najlepiej! swojej jej nie miałam, ale we wrześniu będę ją mieć na pewno, tak jak i maskę, też glorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc wzbogać ją półproduktami :)

      Usuń
    2. Z tego mam jefynie spiruline i gliceryne :p
      A te lacze z maskami :)

      Usuń
  23. Miałam ochotę ostatnio ją kupic, ale kiedy wróciłam do sklepu jej już nie było :D
    Oh wy włosomaniaczki wysprzątałyście z półek wszystkie dobrodziejstwa kosmetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy to takie dobrodziejstwo :D

      Usuń
  24. paczka priorytetem powinna iść chyba maks 3 dni, ale wiaodmo jak to z pocztą polską... :)
    dobrze, ze napisałaś recenzję, bo przymierzałam sie do zakupu i jednak sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze glorii nigdzie nie spotkalam ;/ ale ta emulsja mnie ciekawi bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Kochana za miły komentarz pod postem o sukience;* Takich patyczków, to chyba nikt nie ma;)
    Jak wiesz, paczuszkę wysłałam wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
  27. już kiedyś ją widziałam, ale nie jst zbyt powszechnie dostepna

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak, niech żyje Gloria! Udało mi się w nią zaopatrzyć przy okazji przebywania we Wrocławiu, więc zapasy poczynione :D

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwszy raz jak nałożyłam tą emulsję na włosy tak mi poplątała że z trudem rozczesywałam, później za każdym razem było lepiej, ale odżywka szału nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dzisiaj zużyłam do końca moje pierwsze opakowanie emulsji Goloria, wiem, że jej skład jest słaby, ale może w tym tkwi jej siła, stosuję ją do mycia głowy i naprawdę jestem zaskoczona, włosy dłużej są świeże, ładnie błyszczą, mam jej jeszcze dwie butelki, zobaczymy co będzie dalej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...