wtorek, 24 lipca 2012

Włos prawdę Ci powie+ w najbliższym czasie na blogu..

Hej kochane :)
Ostatnio natknęłam sie na pewien artykuł- dość banalny - a chodzi tu o to co Charakter włosów powie nam o osobowosci człowieka.Postanowiłam się nim z wami podzielić i sprawdzić czy odpowiedzi sprawdziły się u  was :) Piszcie na dole co tam wam wyszło i czy pokrywa sie z prawda  , jestem ciekawa :)






1.Wygląd włosów 
jest ściśle związany z naszym nastrojem i stanem psychicznym, z przeżyciami i podejściem do nich.

Mocne, gęste włosy :
często oznaczają, że ich właścicielka to osoba silna, w odróżnieniu od posiadaczki włosów rzadkich i cienkich, które sugerują wrażliwość i czułość.

Kręcone włosy :
które są zazwyczaj ciemnego koloru, podkreślają, że ich nosicielka jest osobą o silnej osobowości, o dużym temperamencie seksualnym, z bardzo rozwiniętą zmysłowością.

Miękkie, lekkie włosy :
które mają cienkie końce, są przejawem kobiecości i wyrafinowanej zmysłowości.

Rozpuszczone :
a szczególnie włosy w pozornym nieładzie, oznaczają stan wolności, zwłaszcza w kwestiach seksualności
.

2.Kolor włosów
nam może powiedzieć coś na temat charakteru kobiety, jej zmysłowości i seksualności, dlatego kobiety często farbują włosy lub używają rozjaśniacza. Naturalne blondynki są coraz rzadziej spotykanym zjawiskiem.

Żółty 
to najcieplejszy, najbardziej energetyczny i żywy kolor. Takie właśnie cechy ma i blondynka.

Rudy
znajduje się pomiędzy czerwonym i brązowym. Przypomina płomień - stąd określenie „ognistoczerwony”. Rudy jednak nie oznacza czystego ognia miłości, ale i ogień piekielny, nieczysty. Rudy kolor to wyobrażenie niszczycielskiego pożaru, niepohamowanej miłości, pragnienia i namiętności. Ciepła, które człowiek fizycznie i psychicznie odczuwa.

Czarne i twarde 
włosy wyrażają silną zmysłowość. Czarny to kolor nocy, a niebo pokryte gwiazdami przywołuje na myśl początkowy, podstawowy instynkt. Czarny również koresponduje z tym, co w naturze kobiety odgrywa ważną rolę – ziemia, instynkt, macierzyństwo.

3. Moje wyniki :

*kręcone : Osoba o silnej osobowości o dużym temperamencie seksualnym i z  bardzo rozwiniętą zmysłowością :D

* rozpuszczone : stan wolności, zwłaszcza w kwestiach seksualności - no bez przesady juz haha :D

*czarne (a raczej ciemne) : silna zmysłowość - myślę , że każda kobieta ją ma :)

Najbardziej mnie rozbawiło : ''wolność szczególnie w kwestiach seksualności'' haha :D

W najbliższym czasie na blogu : 

A teraz odbiegając od tego dość dziwnego posta chciałabym przedstawić wam moje plany co do przyszłych 4 notek. Napiszcie  na dole , w jakiej kolejności chciałybyście bym opublikowała posty czyli krótko mówiąc w kolejności od tego , który by was najbardziej zainteresował :) np. (1.3,2,4)

1. Ja w stroju w jakim pójdę na wesele + makijaż to juz w sobotę chciałabym przeczytac waszą opinię na ten temat :)

2.aktualizacja włosów (podsumowaie miesiąca)

3.jantar - recenzja

4.maska do włosów z łopianu większego i soku z białej pokrzywy 

Czekam ;*  





31 komentarzy:

  1. aż się zaczerwieniłam od tego testu haha ;p
    pokaż nam swoją weselną kreację, później poczytałabym o masce spod numeru 4, reszta w kolejności dowolnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no test jest dziwny haha :)
      z pewnoscia przed sobota sie pochwale kreacja :) musze wiedziec czy jest w miare ok :)

      Usuń
  2. 1.Wygląd włosów jest ściśle związany z naszym nastrojem i stanem psychicznym, z przeżyciami i podejściem do nich. - moim zdaniem to prawda:) najczęstszą przyczyną wypadania włosów jest poza brakiem odpowiedniej diety stres. Tak pozbawił mnie połowy włosów stres maturalny :)

    2. Miękkie, lekkie włosy : które mają cienkie końce, są przejawem kobiecości i wyrafinowanej zmysłowości. - nie wiem czy u mnie się to sprawdza:D

    3.Żółty (a raczej blond:D) - to najcieplejszy, najbardziej energetyczny i żywy kolor. Takie właśnie cechy ma i blondynka. - prawda!:D

    PS. Nie mogę się doczekać Twojej przedweselnej notki :D jestem bardzo ciekawa fryzury:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do fryzury to wlosy na pewno beda rozpuszczone i wyprostowane :)

      Usuń
  3. niestety nic się nie sprawdza :( ja chcę zobaczyć najpierw Twoją kreację i aktualizację włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreacja na pewno będzie do soboty :)

      Usuń
    2. a aktualizacja włosow to juz po weselu jak umyję :) Bo na weselu będę miała wyprostowane :)

      Usuń
    3. oooo, to fajnie bo chciałam zobaczyć Twoje włosy kiedy są wyprostowane :)))

      Usuń
  4. mnie wyszło tak jak Tobie ;) ciekawa charakterystyka, ale przyznam się, że się zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4, 1, 2, 3 :)
    Strasznie mnie interesuje ta maska. A test hmmm... bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki jaki dałaś przykład:) 1,3,2,4 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też się zgadza :) '...posiadaczki włosów rzadkich i cienkich, które sugerują wrażliwość i czułość.' a kolejność wybieram 1,2,3,4 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Js też mam odpowiedź ze jestem wrażliwa i czuła. :-)
      oj tak, czasami za wrażliwa
      Nie lubię nosić upietych włosów jeśli ciekawi Cię dalszy ciag ;-)

      Usuń
  8. Jakoś się nie mogłam dopasować. Widzę, że stworzyłaś ciekawy podpis =)

    OdpowiedzUsuń
  9. kreację weselną proszę, a potem obojętnie :) a co do dopasowania to mam tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie mało odpowiedzi, mam długie, ale proste, i brązowe, więc nic dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozpuszczone :
    a szczególnie włosy w pozornym nieładzie, oznaczają stan wolności, zwłaszcza w kwestiach seksualności. Ha ha xD
    Czarne i twarde włosy wyrażają silną zmysłowość. Czarny to kolor nocy, a niebo pokryte gwiazdami przywołuje na myśl początkowy, podstawowy instynkt. Czarny również koresponduje z tym, co w naturze kobiety odgrywa ważną rolę – ziemia, instynkt, macierzyństwo. Czy ja wiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1, 2, 3, 4:D

    no ciekawy ten test:) Odkąd zafarbowałam włosy jeszcze bardziej pasują do mojego charakteru:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam tego jeszcze:) Ale nie wiem czy u mnie się akurat potwierdza.

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym przeczytac o tej masce na początek;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post,lubię czasem poczytać o takich dziwnych przesądach ;) Jak dla mnie-kolejność 1,4,3,2 byłaby najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mi sie wydaje ze te "opisy" to podpuha, bo kazda cche byc zmysłowa czy romantyczna. ale to nie zalezy od włosa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. e, nie ma nawet mojego koloru włosów ;) odpadam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do testu to nie potwierdza się u mnie:))))
    Kolejność - właściwie tak jak leci po kolei: 1,2,3,4 :)
    Szalenie jestem też ciekawa Twojej decyzji odnośnie zabiegu encanto:)...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post, ale nie wszystko się u mnie sprawdziło;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...