poniedziałek, 2 lipca 2012

Podsumowanie czerwcowej pielęgnacji włosów

1LIPCA.2012r.                                                               1CZERWCA.2012r.
                                

DzieńMasaż
Rano/
Wieczorem
JantarOlejowanieSzamponMaskaPłukankaZabezp.
Końcówek
1Tak/Tak+-RadicalBiovax-o.kokos+
serum biovax
2Tak/Tak+-----
3Tak/Tak+Na skalp-
o.ryc+o.rozm
Na długość:
o.kokosowy
BD
Alterra+
ożwyka
w rybce
z siemienia
o.kokos+
serum biovax
4Tak/Tak+-----
5Tak/Tak+
BD biovax + tran kawowaO.kokosowy+
gliss kur
6Tak/Tak+-----
7Tak/Tak+Na skalp:
rycynowy
Na długość:
Kokosowy
BDalterra+
tran+
spirulina
kawowakrem BD i gliss kur
8Tak/Tak+-----
9Tak/Tak+-pokrzywowydomowa
LINK
-O.kokosowy+
gliss kur
10Tak/Tak+-----
11Tak/Tak+-----
12Tak/Tak+o.kokosowyBDżółtko + artiste + 5kr. oleju rycynowego -o.kokosowy+
gliss kur
13Tak/Tak+-----
14Tak/Tak+-----
15Tak/Tak+-----
15Tak/Tak+--
-
-
-
16-/--
Ryc.+rozm na skalp.
O.kokos na długosc
BDbiovax+
kalpi tone+
2krople
gliceryny


o.kokosowy+
gliss kur
17-/-------
18
-




19-/++-PokrzywowyAlterra+
spirulina+
gliceryna
-
o.kokosowy+
gliss kur
20-/-+-----
21-/-+O.kokosBDBiovax+kalpi-
o.kokosowy+
serum biovax A+E
22-/-+-----
23-/--amlaNivea long repairnivea repair-odżywka-
o.kokosowy+
serum biovax A+E
24-/-------
25-/-------
26-/------
-
27-/---pokrzywowy
biovax+artiste
+gliceryna
-
o.kokosowy+
serum biovax A+E
28-/--amlaBDalterra granat&aloes
+ artiste+
gliceryna
-
o.kokosowy+
serum biovax A+E

             HTML Tables

Produkty , których używałam :
                                                               Olejowanie


                                                                  Mycie

                                                                  Maski


                                                         Dodatki do masek


                                                   Zabezpieczanie końcówek

                                                               Wcierka




Co do wzrostu. Podcinałam końcówki (2cm.) więc nic z tego :(


Nie piłam herbatek , nie brałam suplementów , nie robiłam płukanek.. Że tak powiem cały miesiąc się opierniczałam. W dodatku 10 razy moje włosy były potraktowane prostownica :(



Ok Czerwiec mamy za sobą - na lipiec postara się o intensywniejszą pielęgnację. Powrócę do picia pokrzywy i zacznę kurację z mega krzemem.





59 komentarzy:

  1. jak na prostownicę użytą 10 razy, to nie jest źle ;D
    i tak musiały Ci urosnąć włosy, bo wydaje mi się, że na obu zdjęciach jest ta sama długość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc ani nie zyskałam ani nie straciłam hehe :)

      Usuń
  2. Ja też mam zamiar wrócić do picia pokrzywy, więc trzymam kciuki za systematyczność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym nie bd problemu bo akurat lubie pokrzywę i picie jej wpadło mi w sumie w nawyk :)

      Usuń
    2. Ja też lubię smak pokrzywy jak o niej nie zapomnę :D

      Usuń
    3. Kwestia przyzwyczajenia :)

      Usuń
  3. no powiem ci że włosy to ty masz śliczne.:) obserwuje bo jest tu dużo przydatnych informacji. zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydają mi się gęstsze u dołu i dluższe przede wszystkim ;)
    co do suplementów to teraz ja odstawiam je na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kręconymi włosami to różnie bywa raz są geste a raz oklapnięte hehe\a co do długości to zależy od skrętu :(

      Usuń
  5. Fajny pomysł z tą tabelką ;)
    Ja ani razu nie nagrzałam prostownicy w tym miesiącu no ale czasem przecież trzeba.
    Kombinujesz coś żeby włosy kręciły Ci się wyżej ku nasady czy tak Ci pasuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jak włosy kręcą mi się u nasady :)
      Ogólnie mam kręcone u nasady ale wystarczy że przeczeszę do połowy szczotką z naturalnego włosia i u nasady się nie kręcą :)

      Usuń
  6. Ładnie one wyglądają i jak się błyszczą :) nawet nie widać, że uzywałas tyle razy prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego się cieszę- chociaż tyle hehe :)

      Usuń
  7. Po zdjęciach wydaje mi się, że są gęstsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zalezy jak się ułożą :)

      Usuń
  8. Rosną, jak szalone! Też ce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się , że stoją w miejscu :(

      Usuń
  9. Też mi opierniczanie :p, włosy prześliczne, tabela pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  10. widać poprawę oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo podcięcia końcówek wyglądają na dłuższe! :) Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że będzie lepiej :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają, widać postęp :)

    Gdzie zakupiłaś swoją Spirulinę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiruline kupiłam w sklepie zielarskim. W sumie pierw jej nie było , ale Pani mi ją zamówiła :)

      Usuń
  13. ale urosly!!!! widac efekty!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włosy! A krem z Alterry znalazłam na półce z kremami do twarzy - przed ostatnia półka na dole. Obok były kapsułki z tej serii i krem do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Poszukam , a jak nie znajdę to zapytam sprzedawczyni :)

      Usuń
  15. Urosły i zgęstniały - nie ma co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. love your pics and your blog :) may we could follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna tabela, znów muszę zacząć taką pielęgnację, ale przez letnie wyjazdy jest to utrudnione :)
    również do twarzy używam spf 30
    widziałam u Ciebie recenzję, ja mam z Pharmaceris :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom niestety wyjazdy utrudniaja pielęgnacje mnie równiez :(

      Usuń
  18. O jaa aż tak Ci włoski urosły?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle to napisałam;) podcięłaś a mimo tego, są takie długie i "objętościowe"?:) wow, super

      Usuń
    2. Podcięłam 2cm (końcówki) :)
      A ja nadal przyrostu nie widzę hehe :]

      Usuń
  19. dobra jest taka pielęgnacja - motywuje. Ale najlepiej jak wszystko co dobre wchodzi w nawyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już weszło :)
      Pielegnacja włosów to dla mnie czysta przyjemność :)

      Usuń
  20. Jak wszystko dokładnie rozpisane, wow :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, czy słyszałaś już o Shinybox?
    jeśli nie http://shinybox.pl/?ref=8c6c003 wejdź w ten link a wszystkiego się dowiesz. Wystarczy się zalogować i zaprosić 20 znajomych a dostaniesz swój Shinybox za darmo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Za tę prostownicę masz wpierdziel! Mam nadzieję że w następnym miesiącu się "ogarniesz" bo Twoje włosy wyglądają coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ja bym chciała żeby moje włosy tak wyglądały :(
    moje sa zniszczone od rozjaśniacza, farbowania, prostowania i suszenia :|
    kupiłam sobie już wcierkę Jantar, stosuję dwie maseczki : z Avon i z mleka koziego od fryzjerki, szampon regenerujący z Avon i jedwab, jednak kupię sobie jeszcze parę produktów co ty masz bo widać, że pomagają .
    Ty i Twoje włosy dają mi motywację ;)
    mam nadzieję, że mi choć trochę podrosną , bo się strasznie końcówki łamią :(
    Pozdrawiam i gratuluję wytrwałości ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...