środa, 4 lipca 2012

Mój kochany zdzieracz czyli drobnoziarnisty Peeling do twarzy

BeBeauty Peeling drobnozianisty. Oczyszczająco-wygładzający do każdego typu cery.
Wyciąg z płatków róży+minerały morskie




Od producenta :
Drobnoziarnisty peeling do twarzy przeznaczony dla osób w każdym wieku , do każdego typu cery. Zawiera minerały morskie oraz mikrodrobinki złuszczające , które usuwając martwe komórki naskórka rewelacyjnie oczyszczają , wygładzają i niwelują wszelkie niedoskonałości cery. Dodatkowo wyciąg z płatków róży francuskiej działa kojąco i w widoczny sposób odmładza skórę , a także łagodzi podrażnienia.

Moja opinia :
Jest to peeling , który do tej pory najlepiej poradził sobie ze zdzieraniem. Jak dla mnie to typowy zdzieraczo drapacz :D Pierwsze co poczułam to ładny różany zapach. Sam peeling ma niebieski kolor. Jak już wspominałam doskonale sobie radzi w pełnieniu swojej funkcji. Skóra po jego użyciu jest dobrze oczyszczona i wygładzona.  Kolejnym plusem jest wydajność oraz stosunkowo niska cena. Wystarczy kropelka by oczyścić twarz. Możemy go kupic w biedronce. Dostałam go od mamy , ale z tego co wiem jest teraz za 8zł razem z kremem do twarzy więc taniutko.Czy niweluje nedoskonałości cery ? Na to pytanie niestety nie odpowiem , ponieważ nie mam problemu z trądzikiem , wągrami itd.

Podsumowujac :                                                        
+Dobrze spełnia swoją funkcję
+pięknie pachnie
+wygładza
+oczyszcza
+skóra po jego użyciu jest taka miękka i elastyczna
+wydajny
+tani
+spełnia obietnice producenta

Z czystym sumieniem mogę polecic :)




29 komentarzy:

  1. uwielbiam produkty tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze żaden produkt tej marki nie zawiódł :)

      Usuń
  2. za taką cenę może się na niego pokuszę jak wykończę mój z sorayi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest dostępny regularnie w biedronce :(

      Usuń
  3. nie miałam go jeszcze ale kto wie może po Twojej recenzji go kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba polować na niego w biedronkowych gazetkach ;]

      Usuń
  4. no to dzisiaj zobaczę w biedronce i go kupię :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wypróbuję, bo uwielbiam mocne zdzieraki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie go nie ma, a mam ochotę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to chyba limitka w biedronce ;/

      Usuń
  7. moja mama go używa :) ja nie lubię mocnych zdzieraczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubię mocnych zdzieraczy do twarzy dlatego nie używam go regularnie ;]

      Usuń
  8. Mi robiła ciocia kosmetyczka ale bez żadnych szablonów nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. chodziło mi o kształtne , które nadaje kosmetyczna. W sensie , że dopasowuje je do Twojej twarzy :)

      Usuń
  9. niebieski różany peeling - całkiem oryginalnie ;)
    nigdy go nie miałam, na razie zdzieram buzię peelingiem z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja otwierając go liczyłam na coś różowego albo białego a tu taka niebieska niespodzianka ;D

      Usuń
  10. i sobie go kupię bo czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czuje skuszona po każdej pozytywnej recenzji :D

      Usuń
  11. mam maseczkę z tej serii i nie znoszę, za to peeling wydaje się ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się mu przyjrzeć bliżej jak będę w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę go pierwszy raz:) Po różanym kosmetyku spodziewałabym się różowego koloru. Niebieski to niezła niespodzianka, chociaż jakoś do mnie nie przemawia, bo niebieski kojarzy się bardziej chemicznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę , proszę, czyli kolejny fajny produkt biedronkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czy można go dostać jakoś gdzieś indziej czy tylko biedronka ?? orientuje się ktoś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...