piątek, 6 lipca 2012

Maska regenerująca-olej z łopianu i sok z białej pokrzywy-dla zniszczonych i farbowanych włosów czyli współpraca z firmą bioarp :)


Do testów dostałam ''Regeneracyjną maskę do włosów z podwyższoną zawartością składników naturalnych z powodzeniem poradzi sobie z problemem włosów zniszczonych zabiegami kosmetycznymi i farbowanych.''




Maseczka była slicznie zapakowana. Zaskoczyła mnie nawet dołączona do niej łyżeczka :)
Od dzisiaj zaczynam testować za jakiś czas możecie się spodziewać recenzji.

Co mówi producent ?
Regeneracyjna maska do włosów z podwyższoną zawartością składników naturalnych z 
powodzeniem poradzi sobie z problemem włosów zniszczonych zabiegami kosmetycznymi i farbowanych.

Składniki aktywne:

Biała pokrzywa (Urtica Dioica Leaf Juice) – tonizuje, poprawia ukrwienie skóry głowy, normalizuje jej wodno-lipidowy balans, wzmacnia włosy.

Pietruszka (Carum Petroselinum Root Extract) – przeciwdziała wypadaniu włosów

Korzeń tataraku (Acorus Calamus Root Extract) – stosowany zewnętrznie hamuje łupież i łysienie, poprawia ukrwienie skóry głowy, pobudza porost włosów.

Olej z łopianu większego (Arctium Lappa Seed Oil) – odżywia i wzmacnia korzenie włosów, przyśpiesza ich wzrost, chroni przed łupieżem, świądem i przesuszenia skóry głowy, odbudowuje zniszczoną strukturę włosów.

Olej z orzeszków cedrowych (Cedrus Deodara Wood Oil) - usuwa podrażnienia skóry, szybko je goi, wzmacnia włosy, przeciwdziała ich wypadaniu.

Sposób użycia:
Nanieść maskę na wilgotne umyte włosy, następnie rozprowadzić równomiernie wzdłuż włosów na całej długości , pozostawić na 2-3 minuty. Zmyć wodą. ( Ja będę nakładać ją na dłużej :)

Skład INCI: Aqua with infusion of: Urtica Dioica Leaf Juice, Carum Petroselinum Root Extract, Acorus Calamus Root Extract, Arctium Lappa Seed Oil, Cedrus Deodara Wood Oil, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

pojemność: 500ml

Jesteście ciekawe tej maski ? ;>


37 komentarzy:

  1. Mam inną z tej serii, na przyśpieszenie porostu :) Łyżeczka też mnie strasznie zaskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzję tej Twojej bo jestem jej strasznie ciekawa :)

      Usuń
  2. jesteśmy :D
    nie wiedziałam, że pietruszka ma takie działanie ;o może ogarniemy jakąś płukankę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, dopiero zauważyłam, że to ekstrakt z korzenia ;p mogłoby być trudno haha

      Usuń
    2. Ale pietruszka też ma jakies działanie ponoć na porost :)
      Tez myślałam o płukance ;)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy :)
    Daj znać jak się sprawuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem ciekawa :) rzeczywiście ślicznie zapakowana

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa działania:)) fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. No, ba!! Jasne, że jesteśmy ciekawe :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odtej chwili zaczynam ją testowac :D

      Usuń
  7. Jestem ciekawa wszystkiego, co jest do włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do testow dostalam ta z olejkiem z zielonej kawy bo sklad wydal mi sie taki tresciwy, olejek kawowy, makadamia itd. Dzieki tej szpatulce nie grzebie sie w masce palcami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to z chęcią przeczytam recenzję :)
      No wiem wiem , ale jakoś nie lubie uzywać tej szpatułki wolę palcami :D

      Usuń
    2. Mi sie od razu spodobalo i uzywam szpatulki :D

      Usuń
  9. Przeglądałam ostatnio ich sklep i podobały mi się ich produkty. fajnie będzie zobaczyć, jak się sprawuje u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu jestem zadowolona :)

      Usuń
  10. skład ma super i wydaje się fajna, jestem ciekawa :>

    OdpowiedzUsuń
  11. myslalam ze ta maska jest w postaci makaronu haha:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odniose się najpierw do poprzedniego wpisu: keratynowe prostowanie jak najbardziej polecam, czy w salonie czy w domu, w domu trzeba byc jednak bardziej dokladnym, ale polecam!

    Jezeli chodzi o to maseczke, to chcialabym zobaczyc jej sklad :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest podany w poście :) (na końcu) ;p

      Usuń
  13. mam drożdżową, ta też wydaje się być fajna ;]
    tamta pachnie jak ciasteczka maślane ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta tez pachnie tak jakoś słodko :)

      Usuń
  14. ja jestem ciekawa :) 29 złotych za dobrą maskę to można się skusić ;) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa jej działania
    ja zamówiłam teraz w bioarp.pl maskę drożdżowa i lotion regenerujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska drożdżowa mnie strasznie kusi w ogólne te rosyjskie kosmetyki :)

      Usuń
  16. Coś dla mnie :) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Duża pojemność miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...