niedziela, 29 lipca 2012

Maska do włosów z łopianu większego i soku z białej pokrzywy-recenzja





Co mówi producent ?
Regeneracyjna maska do włosów z podwyższoną zawartością składników naturalnych z 
powodzeniem poradzi sobie z problemem włosów zniszczonych zabiegami kosmetycznymi i farbowanych.

Składniki aktywne:

Biała pokrzywa (Urtica Dioica Leaf Juice) – tonizuje, poprawia ukrwienie skóry głowy, normalizuje jej wodno-lipidowy balans, wzmacnia włosy.

Pietruszka (Carum Petroselinum Root Extract) – przeciwdziała wypadaniu włosów

Korzeń tataraku (Acorus Calamus Root Extract) – stosowany zewnętrznie hamuje łupież i łysienie, poprawia ukrwienie skóry głowy, pobudza porost włosów.

Olej z łopianu większego (Arctium Lappa Seed Oil) – odżywia i wzmacnia korzenie włosów, przyśpiesza ich wzrost, chroni przed łupieżem, świądem i przesuszenia skóry głowy, odbudowuje zniszczoną strukturę włosów.

Olej z orzeszków cedrowych (Cedrus Deodara Wood Oil) - usuwa podrażnienia skóry, szybko je goi, wzmacnia włosy, przeciwdziała ich wypadaniu.

Sposób użycia:
Nanieść maskę na wilgotne umyte włosy, następnie rozprowadzić równomiernie wzdłuż włosów na całej długości , pozostawić na 2-3 minuty. Zmyć wodą. ( Ja będę nakładać ją na dłużej :)

Skład INCI:
 Aqua with infusion of:
 Urtica Dioica Leaf Juice, Biała pokrzywa
Carum Petroselinum Root Extract, Pietruszka
 Acorus Calamus Root Extract, Korzeń tataraku
 Arctium Lappa Seed Oil,  Olej z łopianu wiekszego
Cedrus Deodara Wood Oil, Olej z orzeszków cedrowych 
 Cetearyl Alcohol, emolient tłusty
 Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, humekant ''zmiekczacz'' , zmniejsza elektryzowanie
Ceteareth-20, 
Citric Acid,
 Parfum, 
Benzyl Alcohol,
 Benzoic Acid, 
Sorbic Acid.

pojemność: 500ml

Moja opinia :
Opakowanie : Przyjemne dla oka. w środku znajdziemy łyżeczkę (przydaje się) oraz pokrywę zabezpieczająca za co wielki plus. 
Zapach: mnie się bardzo podoba coś w rodzaju ciasteczek maslanych ? Jakiś czas utrzymuje się na włosach 
Działanie : Maskę nakładam na godzinę pod czepek i ręcznik. Kiedy ją zmywam juz podczas spłukiwania włosy sa miekkie. Po wyschnięciu włosy sa miękkie , gładkie i odżywione. Zauważyłam nawet lepszy skręt.Dodatkowo niesamowicie błyszcza (jestem pewna ze to zasługa maski , ponieważ nie stosuję płukanek). Absolutnie nie obciążyła moich włosów- zmniejszyła nawet przetłuszczanie.
Skład : Jak widzicie znajdziemy tam wiele ekstraktów
Wydajnośc : Za to największy plus. Maski używam od jakiegos miesiąca , a mam jeszcze większe pół (nie żałuję sobie) 500ml to sporo ;]
Cena: Może się wydawać , że 29zł za maskę to dużo. Jednak z drugiej strony otrzymujemy aż 500ml . Porównując do masek biovax 250ml za 20zł to się opłaca bo ta maska przynajmniej działa :)

PODSUMOWUJĄC :
+Cena adekwatna do wydajności
+wygładza
+nabłyszcza
+zmiękcza
+odżywia (powyższe cechy na to wskazuja :)
+skład przyjemny dla oka
+lepszy skręt
+zapach
+zmniejszyła przetłuszczanie
+nie obciąża

- może konsystencja ? Jak dla mnie mogłaby być troszkę gęstsza , ale juz się przyzwyczaiłam :)
-dostępność 

Dziękuję Panu Zbigniewowi i firmie bioarp za możliwść przetestowania maski :) 
Fakt , iz dostałam maskę do testów nie wpływa na moją ocene.

Jeśli chodzi o dostepność to możecie ją kupic na stronie www.bioarp.pl















70 komentarzy:

  1. Wow, maska ma świetny skład :) Ja osobiście też wolę gęste maski :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maski babci agafii:) mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byla moja pierwsza z tych rosyjskich i czuje ze z reszta tez sie polubie :)

      Usuń
  3. Oooo bardzo chętnie bym przygarnęła =)

    OdpowiedzUsuń
  4. I co przekonalas sie do tej szpatulki?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) o wiele lepiej sie aplikuje :)

      Usuń
  5. maska przedstawia sie interesująco :) Nawet nie znałam tego sklepu, z chęcią zerknę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) sklep ma duzo fajnych masek w ofercie :)

      Usuń
  6. Ta maska musi być świetna, chętnie ją kiedyś kupię :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanowię się nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, jestem zaciekawiona - może w końcu będzie to jakaś alternatywa dla Biovaxu, bo póki co moje włosy po nim właśnie najlepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam drożdżową, pachnie jak bułeczki maślane, uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie kompletuje zamówienie na bioarp :D:D Może jakieś zdjęcia przed i po przy recenzjach ;>:D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejna maska na którą mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lista masek na ktore ja mam ochote sie nie konczy :)

      Usuń
  12. Ciekawa maska zwłaszcza ze względu na skład.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tylko wykończę moje biovaxy zabiorę się i za bioarp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz nie opuszcze masek z bioarpu :-) w sumie jeszcze mnie kusi ruska bania :-)

      Usuń
  15. Ruska bania od dawna mnie kusi :)

    Niestety, u mnie by się chyba ta maska nie sprawdziła-za dużo ekstraktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te ekstrakty bardzo podpasowały :)
      Ruska banie kupię jak skończe ta i jeszcze inną :) itd. ;D

      Usuń
  16. jak nabłyszcza to coś dla mnie :) ostatnio mam fioła:P na tym punkcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może płukanka z dodatkiem cytryny ? :)

      Usuń
    2. stosuje od czasu do czasu ale nie zawsze mi się chce :P

      Usuń
    3. hehehe czyli mamy to samo :P :)

      Usuń
  17. chętnie bym przetestowaała!
    kusi kusi;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi jak wszystko co zbiera pozytywne opinie :)

      Usuń
  18. Zachęcająco wygląda :) a moje włosy właśnie potrzebują regeneracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze będą nozyczki :)
      A później intensywna pielęgnacjaa ;)

      Usuń
  19. wiedziałam, że będzie fajna ;) Bioarp to bym najchętniej cały wykupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię kosmetyki naturalne ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa ta maska - lubie takie naturalne kosmetyki:) o wiele lepiej mi sluza:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwycila :) takiw kosmetyki to sama przyjemnosc :)

      Usuń
  22. Wygląda na naprawdę świetną. Konkurencja dla Bingo się szykuje :) Podobają mi się te kosmetyki BioArp. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bingo jeszcze nic nie miałam , ale bardziej podobaja mi sie składy masek z bioarp :) tzn. zalezy które się porównuje :)

      Usuń
  23. Kuszą te maski, kuszą. Zastanawiam się między drożdżową, a łopianową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łopianowa na wzmocnienie , a drożdżowa na porost więc zalezy jakiego efektu oczekujesz ;)

      Usuń
  24. o niej jeszcze nie slyszalam ale brzmi zachecajaco :) mozna by sie skusic bo dla moich wloskow wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś oTAGowana u mnie na blogu, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na mojego bloga :)
    Dodałam do obserwowanych :)
    Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna maska ale dostępność przeraża - tylko 1 sklep internetowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie bioarp ma swoją siedzibę we Wrocławiu ,ale nie każdy tam mieszka więc dostępność lipna :(

      Usuń
  28. skład rzeczywiście świetny, ale nie obraziłabym się jakby cena była niższa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom w sumie jak spojrzec z drugiej strony to w końcu 500ml :)
      ale trzeba doliczyc koszty wysyłki :(

      Usuń
  29. No to zostałam zainteresowana, nie słyszałam jeszcze o tych maskach, chętnie wypróbuję jeżeli nadaży się okazja ;) włosomaniactwo wykończy mój portfel
    Nieśmiało zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna recenzja , interesująca maseczka, moim włosom by się taka właśnie przydała... Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli zainteresowała Cię tematyka to obserwuj ;p :)

      Usuń
  31. Ciekawy produkt, strasznie kuszą mnie te nowe maski ze sklepu bioarp, myślę że niedługo kupię jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super,że Ci służy ta maska:) Może i ja kiedyś się na nią zdecyduję:)
    Ale na razie muszę dorwać inne,na które poluję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...