czwartek, 5 lipca 2012

Keratynowy zabieg prostowania włosów ENCANTO

Post powsatał z powodu mojego rozmyslania nad tym czy zrobić sobie taki zabieg. Robiłyście ? Polecacie ?


Powyżej macie przykładowy efekt po prostowaniu włosów.

Czym rózni się on od chemicznego prostowania włosów ?
Formuła opiera się na keratynie, stanowiącej naturalny budulec włosa. To jest podstawowa cecha, odróżniająca tę metodę od tzw. trwałej prostującej, w której substancja chemiczna (najczęściej tioglikol amonu) powoduje zrywanie mostków dwusiarczkowych, odpowiedzialnych za utrzymanie naturalnego wzorca skrętu włosów. Metoda keratynowa zaś nie ingeruje w we wnętrze włosa (a więc nie nie ma ryzyka zniszczenia jego struktury). Polega na zaprasowywaniu w pasma włosów keratyny, która szczelnie otacza włos. Dzięki temu dochodzi do wygładzenia włosów i zredukowania ich nadmiernej puszystości (czupryna przestaje być "pierzasta"). Przy odpowiedniej metodzie prasowania można uzyskać podniesienie włosów u nasady, by uniknąć nadmiernego przylegania pasm do skóry głowy. 





Efekt 
Ostateczny rezultat zabiegu zależy od typu i gęstości włosów. Im grubsze i bardziej gęste, tym trudniej poddają się wygładzeniu. Najlepszy efekt uzyskiwany jest na włosach bardzo puszących się, ale z natury cienkich.
Fryzjerzy zajmujący się wykonywaniem tego zabiegu zastrzegają, że nie należy oczekiwać, iż po wyjściu spod prysznica będziemy mieli od razu idealne włosy bez potrzeby ich ułożenia. Metoda keratynowa ma na celu skrócenie czasu potrzebnego na modelowanie włosów, nie eliminuje zaś konieczności ich układania. Po każdym umyciu włosów zalecane jest wysuszenie pasm przy użyciu szczotki szkieletowej (płaskiej) i suszarki.

Jak długo utrzymuje się efekt ?
Od 3 do 5 miesięcy w zależności od rodzaju włosów ( grube, kręcone), ilości zabiegów chemicznych (koloryzacje, rozjaśnianie) wykonanych po terapii. Również wpływ ma częstość mycia włosów.

Jak dbać o włosy po zabiegu ?

-Pielęgnacja bez silikonów

-Szampony bez SLS/SLeS polecany jest np. Baby dream

-Odżywki np. wygładzająca isana

-maski : biovax (te bez silikonów) , gloria

-produkty bez alkoholu w składzie

Czy można zrobic taki zabieg w domu ?
TAK

Jakich produktów użyć ?

Jak to zrobić samemu ?


SZCZEGÓŁOWA INSTRUKCJA

1) Umyj włosy szamponem dołączonym do zestawu (Claryfying Shampoo), 2-3 razy w zależności od potrzeb
(włosy muszą być całkowicie oczyszczone z wszelkich pozostałości środków do pielęgnacji i stylizacji).
2) Osusz włosy ręcznikiem, tak by były wilgotne, usuwając z nich nadmiar wody.
3) Zabieg przeprowadzaj w dobrze wentylowanym pomieszczeniu. Załóż ochronne rękawice, maskę. Przed użyciem
kremu prostującego (Strightening Treatment) należy go wstrząsnąć i wycisnąć do miseczki (np. tej używanej do
koloryzacji). Włosy dziel na bardzo cienkie partie (o maksymalnej szerokości 5 cm), aby zapewnić dobre pokrycie i właściwy efekt zabiegu.
4) Za pomocą pędzelka do aplikacji, rozprowadź preparat prostujący na włosach w odległości 1-2 cm od
ich nasady, nakładając go na cienkie pasma. Aby mieć pewność że preparat NA PEWNO NIE BĘDZIE MIAŁ STYCZNOŚCI
ZE SKÓRĄ GŁOWY, możesz użyć folii aluminiowej, jak przy koloryzacji. Rozpocznij od dolnych partii.
Po nałożeniu przesuń dłońmi od nasady do końców i w odwrotnym kierunku kilka razy, upewniając się że każdy
włos został właściwie pokryty preparatem. Kiedy włosy zostaną całkowicie pokryte, należy odczekać 15 min.
Jeśli masz wrażenie, że nałożyłeś zbyt dużo preparatu, usuń nadmiar za pomocą grzebyka z szeroko rozstawionymi ząbkami.
Włosy mogą 'ociekać' keratyną, gdyż nadmiar odparuje w trakcie prostowania i suszenia. WSKAZÓWKA:
Aby ułatwić sobie nakładanie, zepnij górne pasma za pomocą klipsów, co w znacznym stopniu usprawni przebieg zabiegu.
5) Przed rozpoczęciem tego etapu, jeśli masz wrażliwe oczy, przez cały czas przytrzymuj przy twarzy
wilgotny ręcznik, co zabezpieczy je przed łzawieniem. Jeśli 15 minut już minęło, wysusz włosy suszarką
pasmo po paśmie na wysokich obrotach, ale używając średniej temperatury, aż włosy będą CAŁKOWICIE suche.
Zlekceważenie tego zalecenia spowoduje, że efekt zabiegu nie będzie aż tak spektakularny. Wyprostuj pasma
za pomocą grzebyka i prostownicy nagrzanej do temperatury 215-230 ° C (absolutne minimum wg producenta to 205° C).
Tylko w takiej temperaturze keratyna zostanie właściwie wprasowana we włos. Pamiętaj o dzieleniu włosów na naprawdę
bardzo cieniutkie pasma. Prostuj każde pasmo 6-7 razy! Po wyprostowaniu, odczekaj 30 min. WSKAZÓWKA: Jeśli zależy ci
na efekcie włosów uniesionych od nasady prostuj pasma trzymając je w górze.
6) Po odczekaniu 30 min, umyj włosy jeszcze raz szamponem oczyszczającym (Claryfying Shampoo). Osusz włosy
ręcznikiem, tak by były lekko wilgotne. Nie używaj suszarki!
7) Za pomocą pędzelka do aplikacji, rozpocznij nakładanie odżywki (Post-Treatment Conditioner).
Zachowaj odległość 1-2 cm od skóry głowy. Pamiętaj o dzieleniu włosów na bardzo cienkie i wąskie pasma.
Kiedy włosy będą całkowicie pokryte, odczekaj 15 min.
8) Spłucz włosy wodą (pozostawiając na nich ok. 50 % odżywki!).
9) Wysusz każde pasmo suszarką, aż włosy będą CAŁKOWICIE suche. Zlekceważenie tego zalecenia
spowoduje, że efekt zabiegu nie będzie aż tak spektakularny. Wyprostuj je za pomocą grzebyka i prostownicy nagrzanej
do temperatury 215-230 ° C (absolutne minimum wg producenta to 205° C). Pamiętaj o dzieleniu włosów na naprawdę
bardzo cieniutkie pasma. Prostuj każde pasmo 6-7 razy!

Ile to kosztuje ?

U fryzjera :
Tutaj w zależności od salonu i długości włosów od 750zł i więcej (w moich okolicach)

W domu :
Zestaw potrzebnych kosmetyków na allegro kosztuje jakieś 300zł - wystarcza na 2-3 razy

Jednak można kupic za 70zł ! O pojemności wystarczającej na jeden raz. Ta opcja najbardziej mnie interesuje

I teraz pytanie do was. Dziewczyny miałyście styczność z keratynowym prostowaniem ? Polecacie? Chcę sobie zrobić początkiem sierpnia , ponieważ będę jechac nad morze i nie chce by moje włosy wyglądały jak BUSZ dosłownie...













140 komentarzy:

  1. Ja planuję, ale nie Encanto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam kreatynowe prostowanie. Miałam włosy jak murzynka, grube, pierzaste, w deszczu kręcone. Teraz myje je susze albo nie, zależy jak mam czas i jestem gotowa, jak po użyciu prostownicy. Moja fryzjerka miała naturalna kreatynę z firmy Global. Bardzo polecam!!!

      Usuń
  2. za 70 zł? też byłabym chętna i jestem ciekawa opini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom za 70zł dostajemy produkty o mniejszej pojemności ale wystarczające na wlosy o długości za łopatki :)

      Usuń
  3. Ja nie mam takiej potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z wielką chęcią zrobiłabym sobie taki zabieg ale nie za 700 zł, ani nawet 300!! 70zł już bardziej mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam takie samo zdanie. 70ZŁ mogę spokojnie wydać :)

      Usuń
  5. jednakowoż coś mi się wydaje, że włosy na obydwu zdjęciach nie należą do tej samej pani :) chyba, że potem je farbowała i podcinała.
    co nie zmienia faktu, że chciałabym mieć takie prościutkie włosy i nic z nimi nie robić caaałe wakacje :) podobno odrosty wyglądają nieestetycznie, ale to przy mocno kręconych włosach, jeśli masz w miarę proste u nasady to fajny efekt może być dłużej, niż te 3 miesiące (poczytaj u Azjatyckiego Cukra :))
    acha, takie włosy są sztywniejsze i bardzo łatwo się łamią, np. przy związaniu gumką - pomyśl o tym, bo całe wakacje w rozpuszczonych włosach... to nie w takich upałach jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie myślałam o tym.. wiele dziewczyn mówi , że keratyna wzmacnia ich włosy i sa mniej podatne na łamanie. Teraz juz sama nie wiem ;/

      Usuń
    2. może tu chodzi o odpowiednie nawilżenie? w końcu keratyna to proteiny, a przeproteinowane włosy są suche i łamliwe. Jakby je nawilżać porządnie to może odzyskałyby elastyczność?
      ja czytałam o tym u Anwen i Azjatyckiego Cukra, może ich zapytaj.

      Usuń
    3. Muszę sie troszke więcej o tym dowiedzieć. Moje kręciołki całkowicie do mnie nie pasują , a w sierpniu jadę nad morze i chce jakos wyglądac po wyjsciu z wody hehe

      Usuń
    4. nie zgadzam się z Toba że włosy są sztywniejsze. Są dużo bardziej miększe niż przed zabiegiem, gładkie i błyszczące. Poprawia się bardzo mocno wygląd na plus po tym zabiegu, również się nie rozdwajają tak. Ja jestem drugi miesiąc po zabiegu i jestem mega zadowolona, bo efekty mi się utrzymują rewelacyjnie

      Usuń
    5. Robiłaś u fryzjera czy sama? i ile zapłaciłaś?

      Usuń
    6. Kompletna bzdura z tym ze sie wlosy lamia, czy nieestetycznie odrastaja. Keratyne robilam juz kilkikrotnie zawsze wlosy mieciutkie, pieknie blyszczace no i proste jak druty, a swoje naturalne mam mocno krecone. Jak sie uzywa odpowiednich szamponow to efekt przez pol roku murowany. Dla mnie keratyna to wielkie odkrycie i zabieg naprawde wart ceny nawet kilkuset zlotych! Moge nawet pojsc spac z mokrymi wlosami i jak sie budze to sa proste a nie masakra na glowie jak przedtem:) Polecam szczegolnie niedowiarkom!

      Usuń
  6. czytałam u anwen o tym, ale jednak nie chcę prostować sowich loków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety one nie pasują :(

      Usuń
    2. Dzisiaj robilam keratynowe prostowanie wlosow w salonie JEAN LOUIS DAVID cena 449zl,REWELACJA!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Goraco polecam

      Usuń
  7. Kiedys chciałam sobie zrobic kreatynowe prostowanie u fryzjera, ale jak juz siedziałam na fotelu fryzjerskim zmieniłam zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz dużo stracić na objętości bo jak wiadomo nawet jak ma się cienkie a kręcone i mało gęste to wygląda to przyzwoicie ale jak się to wyprostuje?? Może sama bym sobie kiedyś zrobiła ale już się w sumie przyzwyczaiłam do moich kręciołków:) Daj znać co postanowiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam świadomość , że stracę na objętości , ale straszniee mnie ciekawią efekty. Zaś zniechęca mnie fakt iż na forum jedne dziewczyny mówią,że ten zabieg pielęgnuje włosy , a inne , że je niszczy ;/
      Oczywiście jak zdecyduję zrobić zabieg to o tym napiszę :)

      Usuń
    2. Każdy ma inne włosy dlatego jednym może zniszczyć a innym nie:)

      Usuń
    3. Fakt, musisz przejechać protownicą dużo razy pasemko zanim się keratyna wprostuje we włosy, nie mniej jednak jeśli załóżmy- prostowałaś je często, to tutaj do 2,3 mcy prostownica nie będzie potrzebna. Tak było u mnie. Ale jeśli lubisz urozmaicenia fryzury- encanto na pewno spowoduje że do loków ciężko będzie wrócić- więc proste włosy, lub bardziej wygładzone moga się znudzić- taka jest moja opinia. Sama tak miałam, jednak to był czas kiedy systematycznie prosotwałam włosy- u mnie ten zabieg ma sens na jesień, wtedy kiedy jest mocno wilgotno i włosy puszą się na okrągło;-))

      Usuń
    4. Ja nigdy nie noszę rozpuszczonych włosów bo loki mi nie pasują ;/
      Kiedyś długi czas prostowałam , ale już przestałam bo strasznie zniszczyłam sobie włosy ;/

      Usuń
    5. Może tylko Tobie się wydaje że ci nie pasują, ja mam to samo a wszyscy ludzie mówią że pięknie mi w loczkach a koleżanka kiedyś wyrzuciła mi prostownice, już przestałam prostować i staram się naprawić to co zniszczyłam :)

      Usuń
  9. Też myślałam nad tym zabiegiem, a to 70 zł przemawia do mnie jak nie wiem co! :D
    ale po pierwsze nie mam odpowiedniej prostownicy, raczej nie nagrzewa się do tak wysokich temperatur, a po drugie mam na razie inne wydatki :)
    No jestem ciekawa twojej opinii po zabiegu:)

    pozdrawiam karinam6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie zdecyduję to napiszę coś na ten temat :]

      Usuń
  10. Masz piekne loczki, az tak ich nie lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się , ale niestety całkowicie do mnie nie pasują :(

      Usuń
  11. Żartujesz? Ja się nie zgadzam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak ktoś ma proste włosy zazdrości tym które mają kręcone i odwrotnie:D:D

      Usuń
    2. Dokładnie tak było jest i będzie :D

      Usuń
  12. Ja też ostatnio o tym myślę, już kiedyś zrobiłam i to 3 razy- ja lubię ten zabieg, nie mniej jednak dużo zabawy przy tym:-) ale warto jeśli masz dość loków (lecz pewnie będziesz za nimi tęskniła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że morska woda nie zepsuje efektów ? :>

      Usuń
    2. Słona woda może je wysuszyć i wypłukać trochę, ale jeśli będziesz zabezpieczać np odżywką lub olejem, nie powinno być tak źle:-) i efekt powinien się utrzymać. Mi za pierwszym razem robiła to fryzjerka z moim zestawem, potem mi zostało tyle, że 2 razy sobie sama zrobiłam:-)

      Usuń
    3. Ja chcę sobie zrobić sama :)
      Mam niecały miesiąc na zastanowienie bo głównie chodzi o to morze hehe

      Usuń
  13. Też długo myślałam o tym zabiegu :) Fryzjerka jednak powiedziała,że lato to kiepski moment ze względu na kąpiele w morzu itp. :P Poza tym cena mnie trochę zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mają do tego kąpiele w morzu ? Bo własnie ten temat mnie najbardziej interesuje ;]

      Usuń
  14. Prostowała już 2 razy. Są efekty :)! Nie puszą się włosy, są proste, ale nie jak druty. Fajna sprawa :). Kupiłam za ok. 250 zł na Allegro i jeszcze dużo tego mam na ok. 2-3 kolejne zabiegi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę jak to będzie po tym morzem ;]

      Usuń
  15. Hej, śliczne loczki, powinnaś je pokochać, bo widać że one kochają Ciebie ;)
    Ja nie muszę korzystać z prostowania włosów, ponieważ mam proste z natury :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci :)
      Niestety nie pasują mi one do twarzy tak jak proste :(

      Usuń
  16. nie mogłabym tego zrobić moim lokom :( mi akurat pasują, w prostych czuję się nieswojo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po zabiegu keratynowego prostowania wlosów można mieć piękne fale, włosy nie muszą być rpste jak druty cały czas. wystzrczy na wieczór po umyciu zaplesc warkocz, piękne fale gwarantowane przy grubszych włosach:)

      Usuń
  17. zapraszam do zabawy! ;)
    http://careaboutmyself.blogspot.com/2012/07/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już postanowiłam i we wrześniu udaję się do salonu na zabieg :)) Nie mogę sie doczekać, bo nigdy nie widziałam siebie w prostych wlosach- nie mam cierpliwości do prasowania ich prostownicą ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie lepiej zrobic sobie zabieg w domu ? wyjdzie o wiele wiele taniej :)
      No ja się własnie przekonuję ;p

      Usuń
  19. chętnie zrobiłabym taki zabieg, bo włosy i tak prostuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam, choć brzmi dość ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie odważyła bym się na taki zabieg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda włosów, kochana tyle czasu im poświęcasz, jak jeszcze trochę o nie zadbasz będziesz miała piękne loczki, nie wiem co chcesz od swoich włosów :))

      Usuń
  22. Dobrze,że ja mam swoje naturalne proste włosy

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też się nad tym zastanawiam, najlepiej wyglądam w prostych, ale nie prostuje od 2 lat, bo zniszczyłam włosy;( a to świetne rozwiązanie! teraz są upały, mocne, palące słońce, wakacje, może gdzieś pojadę. Więc wstępnie nastawiam się na wrzesień, planuje sama w domu zrobić taki zabieg, lub poproszę o pomoc kol. fryzjerkę, która robi mi ostatnio włosy w domu za grosze;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym mieć takie proste włosy... Ale sama sobie nie zrobię takiego zabiegu, a u fryzjera za drogo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę ,że wcale nie jest za drogo.Robiłam zabieg dzisiaj,zapłaciłam 300 zł.efekty będą minimum 3 miesiące.100zł.na miesiąc za super włosy?To wcale nie jest wygórowana cena.Pozdrawiam

      Usuń
    2. racja .ja za swój zabieg zapłace 200 zł na promocji w dość drogim ale dobrym salonie

      Usuń
  25. Hej :) ja juz drugi raz mam ten zabieg (encanto) hmm ogolnie mam mieszane uczucia co do niego. Własne wlosy mam "sianowate", nie krecone, nie proste, wywijające się i puszące czyli nic ciekawego. Zabieg zrobilam bo rozjasniałam wlosy na całości rozjasniaczem (schodzilam z brązu) i gdyby nie encanto to by mi sie po prostu pokruszyly a dzieki temu zabiegowi mam je nadal dlugie(za łopatki) w kolorze bardzo jasny blond i o dziwo nie kruszą sie tak bardzo bo widzę że są coraz dłuższe. Jednak wlosy strasznie stracily na objetosci i niestety nie jestem w stanie nic z tym zrobić, nawet po tapirowaniu (którego nie znosze) zaraz są oklapnięte i cienkie. Sam zabieg bardzo męczący i długotrwały(encanto ma w sobie formaldehyd ktory bardzo podrażania),co do zakupu trzeba uważać na te odlewki aby nie były np rozcienczane. Basen i kapiele w morzu odpadają bo wypłukuje to keratyne. Dobry efekt( wlosy sie rozczesywaly idealnie i nie kruszyły) u mnie utrzymywał sie ok. 4 miesiące. Zabieg ten moze zmienic kolor włosów - mi pożółkł dlatego najlepiej robic go w kolejnosci podcinanie encanto farbowanie. Pomiedzy farbowaniem a encanto 2 tyg przerwy. Cena - ja płacilam 350 :) u dziewczyny która od kilku lat to robi. Narazie bede robić ten zabieg do momentu aż zetnę wszystkie włosy które były rozjaśnione rozjasniaczem... Teraz jestem 3 miesiąc po 2 zabiegu i włosy są nadal proste i gładkie :) nie pamietam juz jak to jest mieć problemy z rozczesaniem i puszące się na deszczu włosy. Chyba nie chcę pamiętać... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz :(
      Nie miałam poojęia o tym , że kąpiel w morzu wypłukuje keratynę ;/
      Co do objętości to niestety , ale jej utrata jest nieunikniona :(
      4 miesiące to długo - myślę , że kiedys się na niego zdecyduję :)

      Usuń
  26. Zrób sobie po wyjezdzie nad morze, zeby nie ryzykowac, bo moze mas z taką strukture włosa, ze ci sie ''zniszy/zmyje'' to encanto- moja kolezanka tak miała, ale druga kolezanka tez zrobila- pusza jej sie wlosy i faluja/ zgnają od wilgoci, są suche- po zrobieniu encanto ( ma je juz prawie pol roku- to te za 70 zł) wlosy sa nadal proste i blyszczace chociaz szcerze powiem, ze troche sztywne, ale to chyba zalezy od struktury wlosa :). Oczywiscie dba o nie olejujac i uzywajac delikatnych szamponów- z szamponami przy encanto tez trzeba uwazac ! OGOLNIE TO BARDZO POLECAM, 70 ZL NIE DORGO, A EFEKT UTRZYMUJE SIE ZASKAKUJĄCO DLUGO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow z tego co piszesz to efekty są świetne :) KOlejna osoba która mnie przekonuje :)

      Usuń
  27. Zrób, zrób :)
    I oczywiście pochwal nam się efektami.

    OdpowiedzUsuń
  28. TU KUPISZ ORGINALNY ZESTAW

    http://encantoefekt.jimdo.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już 2-gi raz robiłam Encanto u fryzjerki i efekt jest boski włosy mam do połowy pupy i płaciłam tylko 430,00zł we Wrocławiu - a męczyć by mi się nie chciało bo przy mojej długości to nie byłoby szans a po drugie to razem z podcięciem prądem wodą itp. - to nie aż tak drogo (w ekskluzywnym salonie powiedzieli mi 800!)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, ja wlasnie mialam robiony ten ''zabieg'' u fryzjera. Global keratin nazywal sie. Najpierw myje glowe szamponem oczyszczajacym ze wszystkich kosmetykow jak ww. Potem naklada keratyne i czeka sie okolo 40 minut. Potem ona wsusza ta keratyne we wlosy (co zajmuje bardzo duzo czasu) i na sam kon iec prostuje kazdy kosmyk wlosow po 8 razy zeby wtopic keratyne we wlosy. Po calym zabiegu nie mozna myc glowy przez 3 dni. Wlosy usza byc caky czas wyprostowane i ie mozna ich zmoczyc, ale jesli by sie tak stalo trzeba je szybko wyprostowac.Za odobiscie nie dawno umylam glowe i powiem ze jakis radykalnych zmian nie ma wlosy sa co prawda prostsze i bardziej odzywione ale drugi raz sie na to zdecyduje. Przsiedzialam na fotelu 4 i pol godziny i zaplacilam ponad 800 zloty. NIE WARTO !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam!jestem swiezo po prostowaniu włosów.Dzis umylam glowe i nalozylam odzywke,wysuszylam icóz jestem w totalnym szoku.DZIEWCZYNY nie musialam użyc prostownicy to cud :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wykonalam zabieg przed wyjazdem na 2 tyg wakacje do egiptu.bomba!!!wcześniej codzienne prostowanie,celem ograniczenia puszystosci.kąpiele w slonej wodzie,kąpiele w wodzie z chlorem,nic nie zaszkodzily.moje włosy nadal gładkie,lsniące,bez prostownicy.minęły już 2 miesiące.stosuję się do zaleceń,ale bez przesady,wlosy myję codziennie.na pewno będę to powtarzac,polecam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja sprowadzam te kosmetyki pojemność 45 ml każdego z 3 produktów. Cena 90 zł zapraszam monika199117a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochane,

    Polecam z czystym sumieniem zabieg keratynowego prostowania włosów. Włosy sa miękkie błyszczące, zdrowe, nie puszą się. Miałam długie puszące się włosy, kręcone. Wkońcu mam włosy jak z reklamy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Siedziałam u fryzjera 4 godziny, ale naprawdę warto było!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. encantokeratin.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, mam pytanie czy jak mam proste blond włosy to czy mogę użyć Encanto aby je wygładzić i aby wyglądały zdrowiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , ponieważ jest to w zasadzie zabieg odzywczy :)

      Usuń
  38. od 750 zł? napewno nie , ja znalazłam za od 50 zł do 400 w moim mieście a we wrocławiu do 700 zł od 300zł ale to DO 700 zł nie OD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie wszystko zalezy od miasta..

      Usuń
  39. A jeśli ja lubię mieć kręcone czy falowane włosy, ale są bardzo zniszczone i cienkie i się łamią, więc myślę, że ta wbudowana keratyna dobrze by im zrobila, czy włosy po tym zabiegu muszą być koniecznie proste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zabieg dobrze by im zrobil bo jest to zabieg pielęgnacyjny , a proste włosy to tyko skutek uboczny. Tak włosy będą proste po zabiegu , jednak w zależności od rodzaju włosów mogą sie falować , a później znów wróca do swojego stanu :)

      Usuń
  40. Hej dziewczyny.Super temat, zainspirował mnie i zakupiłam właśnie zestaw profesjonalny Global Keratin GK The Best with Juvexin- zrobiłam dokładne rozeznanie w tym temacie i ten wraz z True Keratin to wiodące marki na obecną chwilę, natomiast GK ma lepsze opinie. wykonałam go sama - REWELACJA!!! Włosy mam miękkie jak nigdy dotąd, proste, odżywione i co najważniejsze ODPORNE NA WILGOĆ- to było moje marzenie!! zabieg zajął mi 3h, z tym, że trzymałam keratynę 30min. Muszę przyznć, że całkiem łątwy do wykonania- w salonie trwa ok 2-2,5 h na moich włosach do ramion. Niestety taki zestaw był w ogromnej pojemności- 1 litr keratyny i 1 litr szamponu oczyszczającego Ph+- może któraś z Was chciałaby odkupić część , bo zanim ja to zużyję miną lata. a przy okazji - również mam do odsprzedania ich firmową profesjonalną prostownicę, NOWĄ. proszę o kontakt pod adres natallie87@interia.pl . Z góry przepraszam założycielkę blogu za wtrącenie o odsprzedaniu części kosmetyków, ale może akurat któraś z dziewczyn będzie chętna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Już do Ciebie napisałam :)

      Usuń
    2. Cześć! Jestem zainteresowana kupnem tych kosmetyków wystarczających na jeden zabieg na włosach średniej długości, dokładniej do ramion. Bardzo prosiłabym o odpowiedź na meila, którego Ci wysłałam:) Z góry dziekuje!

      Usuń
  41. Hej.
    Od roku wykonuje kretynowe prostowanie włósów na moch kilentkach. . Uzywam encanto oraz cocochoco pure. Efekty świetne. Waznym elementem jest dobra prostownica o mocy 230C. Klient bardzo zadobowlone. zgłaszaja sie z kręconymi wlosami oraz zniszczonymi(trwałą, wieczym rozjasnianiem). Własy po zabiegu gładkie sypkie, miękie i błyszczące. Kretyna jest swietnym rowiązaniem. Zdrowsza niż klasyczna trwała prostująca. Mozna to wykonac nawet najbardziej zniszczonych, popalownych włsach. Moje dziewczyny sa zadowolone. W salonie od 300 zł, w domu już za 200 zł mogę wkonac ten zabieg w zaleznosici oczywiśc od długości i gęstości włosów. Aga 796246240 Gdańsk

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej :) ja robiłam sobie ten zabieg, jeżeli chcecie zobaczyć efekty zapraszam do mnie http://goldiefairedhaired.blogspot.com/2013/02/recenzja-encanto-keratynowe-prostowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja teraz choruję na loki :). Mam falowane włosy i zawsze pragnęłam, by były proste, ale teraz mam zamiar pomóc im falować się trochę mocniej ;D.

    OdpowiedzUsuń
  44. Spotkalam sie z tym ze FRYZJER powiedzial ze wlosy sie niszcza od keratynowego prostowania... myślałam ze rozniose ten salon glupoty gadaja sama jestem fryzjerka i jestem jak najbardziej za tym zeby robic keratyne nawet nie po to by miec proste lecz zdrowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no to powiedział :o
      Masz rację :]

      Usuń
    2. Smiac mi sie z was chce . Nie niszczy wlosow tak?a jaka keratyna robicie? Encanto ma w skladzie formaldehyd, wiec niszczy wlosy! Robie ten zabieg regularnie, od 3 lat, wiec to ja moge sie wypowiadac.i keratyna niszczy wlosy, po wyplukaniu sie keratyny wlosy sa popalone na koncach, rozdwojone. Smiac mi sie chce z takich pseudo-znawczyn, ktore jeszcze potrafia wysmiewac kogos i obruszac sie, zloscic, nie majac kompletnie racji, ani pojecia o tym co mowiam."Myslalam ze rozniose ten salon" a ja mysle ze po Twoim wyjsciu panie jeszcze dlugo sie z Ciebie smialy kretynko :-)

      Usuń
  45. Jestem 3 dni po zabiegu, właśnie umyłam włosy pierwszy raz i jestem zachwycona, są proste gładkie i miękkie! Wcześniej miałam kręcone sianowate włosy które po rozjaśnianiu stały się tragedią, teraz są idealne:) nie żałujcie kasy, naprawdę warto:)

    OdpowiedzUsuń
  46. czyli na mocno rozjasnionych włosach jak najbardziej można i nie ma obawy ze się skruszą ? a mam mocno pyszczące falujące i rozjaśnione ,proszę o opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Nie chce nic obiecywać bo nie robiłam teg zabiegu , ale jedna z moich czytelniczek miał bardzo zniszczone włosy. Zrobiła i nic im się nie stało :)

      Usuń
  47. Włosy po zabiegu są delikatne i wyglądają na zdrowe :) Nie wiem czy tak powinno być ale u mnie po pierwszym umyciu niektóre pasma włosów się pokręciły :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Robiłam taki zabieg w domu rok temu preparatem Encanto. Włosy miałam prościutkie i lśniące przez 4 miesiące, oczywiście należy myć odpowiednim szamponem i stosować także dobrze dobraną odżywkę.Polecam szampon Baby drem. Teraz planuje znów zrobić sobie ten zabieg za tydzień, na prawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przeczytałam prawie wszystkie komentarze i nikt nie napisał jak o te włosy dbać po tym zabiegu w domu. Wiem myjemy specjalnym szamponem nakładamy odżywkę i co dalej?... suszymy suszarką? używamy szczotki do prostowania? czy może prostujemy prostownicą? czy trzeba myć codziennie? błagam napiszcie bo ja też planuje ten zabieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinno sie myć a często no chyba , że tego potrzebują :)
      Do do prostowania to prosto po zabiegu powinno się wyprostowac w razie skręcenia :)

      Usuń
  50. Witam!
    Robiłam zabieg keratynowego prostowania włosów w styczniu 2013 r. I co mogę powiedzieć? Gorąco polecam wszystkim Paniom, które mają objętość we włosach, a chcą mieć proste. W moim mieście poszłam do jednego z najlepszych salonów fryzjerskich. Za zabieg zapłaciłam (wraz z kosmetykami, które miały utrwalać ten efekt) 450 zł. Na prawdę się opłacało. Szampom i odżywka (w tej chwili nie pamiętam jakiej firmy) utrzymywały mój efekt prostych włosów na tyle na ile mi ich starczyło. Myłam włosy, wychodziłam z wanny, rozczesywałam je (mam długie, za ramiona) i były proste. Do tego myć nie musiałam ich dość często, ponieważ tego nie wymagały. Po ok 1,5 m-ca-2 m-ców skończyły mi się zarówno i odżywka i szampon, wtedy myślałam że moje włosy przestaną być proste po umyciu. Ale nic bardziej mylnego. Do dnia dzisiejszego-23 maja 2013 r moje włosy po umyciu są proste nadal! Po umyciu muszę je co prawda podsuszyć suszarką, bo wtedy są gładsze, i rozczesuje je szczotką....na prawdę działa. Poza tym stosuję teraz inną odżywkę z keratyną która nadała moim włosom duży blask, są zdrowe, nie mają połamanych końcówek. Zamierzam powtórzyć ten zabieg w lipcu. Jestem z niego bardzo zadowolona i gorąco polecam :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja prostuje raz na pol roku w Pana Krzysztofa z prive , polecila mi kolezanka . Efekt jest na prawde niewiarygodny , wlosy odrazu sa zdrowsze i o wiele lepiej wygladaja. Sam zabieg nie nalezy do tanich ale efekt jak i pieniazki zaoszczedzone na kosmetycha pielegnacyjnych powoduja ,ze wydatek sie zwraca. Dla osob zainteresoanych mozna sprawdzic na ich stronie ( lepiej jest dobrze sprawdzic i poczytac albo dowiedziec sie od kogos kto taki zabieg robil ) www.prive-club.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, mam zamiar jutro sama wykonać ten zabieg, mam bardzo cienkie włosy, nie zbyt dużo, ale niestety tragiczne, u nasady proste a od połowy nie wiadomo co tam się utworzyło!!! Nie mam zbytnio poniszczonych bo farbują cały czas henną, tylko na siwe włosy na czubku daję taucha z welli ale zmieszanego z ziołami, jednakże męczy mnie stałe prostowanie. Jak umyje wieczorem i bym ich od razu nie ułożyła, to bez szans wyjścia rano do pracy - tragedia. Więc jutro zabieram się, zgodnie w Waszymi instrukcjami i zdam relację z rezultatu.

    OdpowiedzUsuń
  53. i jak ?
    Gdzie to można kupić za 70 zł macie link ?

    OdpowiedzUsuń
  54. Ma któraś z was porównanie tego zestawu do zestawu cocochoco?

    OdpowiedzUsuń
  55. Zabieg z użyciem encanto miałam zrobiony w Boże Ciało u fryzjerki w domu. Dziś pierwszy raz umyłam głowę. . Wysuszyłam tylko suszarką,zadnej prostownicy, żadnej szczotki do modelowania i efekt fantastyczny. Cały dzień na dworze dziś leje jak z cebra, a moje włosy gładkie, ślniące i proste. Miałam je bardzo zniszczone, bo farbowane ja bardzo jasny blond, teraz wyglądają zdrowo jak nigdy dotąd. Już wiem,że będę uzależniona od tego zabiegu. Sama nie potrafię wyprostować włosów, więc nie porwę się sama na ten zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  56. wykonalas ten zabieg juz? :) bo tez chce ale sie boje...

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam grzywkę na bok, która kręci się (jak cała reszta) i strasznie mnie to irytuje. Robią mi się puszyste loki. Myślę o tym prostowaniu, ale zupełnie nie wiem co zrobić z grzywką. Czy któraś miała/ma podobny problem ? pomoocy...

    OdpowiedzUsuń
  58. radziłbym uważać przy robieniu sobie samemu w domu tego zabiegu. po pierwsze okna otwarte, żeby dostęp powietrza był i przewiew (niestety opary mogą podrażniać drogi oddechowe). po drugie należy używać prostownicy z termostatem (utrzymuje temperaturę w określonej wartości), gdyż zbyt duże skoki temperatury mogą popsuć efekt. to takie porady, wiarygodne, gdyż wykonuje takie usługi w swoim salonie :) dodatkowo polecamy swoim klientkom olej keratynowy, żeby uzupełniały też sobie dawkę keratyny robiąc kompresy na włosy. pozdrawiam. marcin

    OdpowiedzUsuń
  59. ja kupiłam na allegro 50 ml encanto za 50 zł, ale teraz się boję się tego użyć bo przyszło to w takich plastikowych butelkach widac ze przelewane. Maił ktos tez tak? czy jak zabieg sie nie uda zniszczę sobie włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co kupiłaś to odlewka z pełnowymiarowego produktu więc zawsze odlewają do takich opakowan :)

      Usuń
  60. uff , jestem trochę spokojniejsza , teraz tylko znalezc troche czasu i do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  61. zrobiłam to hehehe, wyprostowałam dzisiaj włosy tym preparatem i jestem pod ogromnym wrażeniem efekt jest extra:D ale zobaczymy jutro rano po umyciu włosów , zastanawiam się jedynie nad olejkiem kokosowym który wcieram regularnie czy nadal mogę to robic? wie ktos cos na ten temat? aaa włosy mi się rozjaśniły o jeden ton mniej więcej

    OdpowiedzUsuń
  62. Polecam baaardzo!!! JA JESTEM ZACHWYCONA!!! Wcześniej po myciu godzina układania, prostowania i niszczenia włosów a teraz wystarczy mycie i suszarka lub nie i włoski są świetnie proste jak po prostownicy!!!
    p.s. jestem 1,5 miesiąca po keratynie i efekt jest nadal wyśmienity!!!
    Na pewno powtórzę!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja robiłam sobie miesiac temu zabieg preparatami Encanto. Jest to juz drugi taki zabieg i jestem bardzo zadowolona. Za pierwszym razem efekt trzymał się długo ponad 6 miesięcy, prawie rok. Włosy są odżywione i nie wymagają uzywania prostownicy, ktora jak powszechnie wiadomo bardzo niszczy włosy. polecam osobom które mają problem z suchymi, niesfornymi włosami!!
    Jedynym minusem preparatu Encanto jest to, ze podczas robienia zabiegu bardzo pięką oczy i również podraża się śluzówka nosa i gardła, więc warto zakrywać twarz zmoczonym ręcznikiem

    OdpowiedzUsuń
  64. dzisiaj zamowiłam, w tym tygodniu będę próbować sama coś stworzyc z tego, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. dziewczyny a u kogo zamawialyscie encanto ? poniewaz boje sie ze trafie na podróbke a mam zamiar kupic zlewki

    OdpowiedzUsuń
  66. A po tym zabiegu można zakręcić sobie włosy na jakąś okazję, czy cały czas muszą być proste?

    OdpowiedzUsuń
  67. Robilam sobie encanto pod koniec maja - REWELACJA ,zaplaciłam 250 zł u fryzjerki.teraz kupe sobie zestaw za 70 zł na allego,ale za samo polozenie MOJEJ keratyny fryzjerka chce 150!!!! wiec srednio sie opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam. Chciałabym wykonać sobie ten zabieg. czy robiłyście włoski w okolicy Wrocławia??

    OdpowiedzUsuń
  69. moje odczucia są mieszane niestety , na początku efekt WOW , ale teraz dwa miesiące po już nie jestem taka pewna. Po pierwsze wyprostowałam włosy przed wyjazdem nad morze żeby się nie odwijały po ich zmoczeniu , niestety się odwijały i dopiero jak użyłam prostownicy po raz kolejny trochę się poprawiło. W domu już w miarę dobrze, włosy proste po każdym umyciu i wysuszeniu suszarką ale zauważyłam niestety ze włosy zaczęły mi dość mocno wypadać! dopiero kuracja Merc special i olej kokosowy przywracają powoli moje włosy do porządku, takze mocno się zastanowię czy ponownie uzyję tego preparatu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja osobiscie nie polecam encanto. Zamowilam wlasnie taka odlewana za ok 70 zl i niestety zabieg nie przyniosl mi zadnego rezultatu mimo tego, ze wszystko bylo przeprowadzone zgodnie z instrukcja. Teraz zastanawiam sie nad wizyta u fryzjera ale taki zabieg w moich okolicach kosztuje 500 zl a to juz troszke pieniazkow.

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam dziewczyny i ja się podziele swoją opinią. Robiłam włosy metodą encanto co do efektów trudno mi cokolwiek mówić bo jestem przed pierwszym myciem głowy, nie mniej jednak teraz efekt jest zadowalający i to bardzo. Posiadałam włosy średniej grubości, do łopatek, lekko falowane, bardziej puszące. Więc póki co efekt sam w sobie jest ok. Teraz może jednak o sposobie wykonanie.... i tu już zaczyna się pod górę, jestem bardzo wytrzymała na wszystkiego typu farby, swędzenia i zapach dotyczące z różnymi zabiegami na włosach, jednak zapach keratyny encanto jest masakryczny !! Wytrzymać wytrzymałam, ale męka była to niezmiemska. Nakładając keratynę płakałam tak smród szczypał mi oczy, susząc, prostując nakładając odżywkę efekt ponownie był taki sam, więc ostrzegam przed tym produktem osoby, które mają wrażliwą skórę bądź drogi oddechowe. Jeśli ktoś chce coś wiecej wiedzieć zapraszam na gg: 3459639

    OdpowiedzUsuń
  72. Chciałam swego czasu spróbować ale obawiam się i cena mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  73. zestaw do keratyny firmy ALFAPARF polecam

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziewczyny mam pytanie!
    Mam zamiar iść na prostowanie keratynowe ale nie mam pojęcia co robić bo słyszałam, że na rozjaśniane się nie powinno kłaść keratyny, a ja mam pasemka rozjaśniane w maju, można robić czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  75. Robiłam sobie ten zestaw i powiem z ręką na sercu -REWELACJA! Szczerze polecam każdej dziewczynie z osłabionymi koloryzacją lub innymi zabiegami włosami. Wyszłam z kruczej czerni do niemal blondu i moje włosy były jak siano -dosłownie. Kupowałam mase kosmetyków ,które co nie co pomogły ale to nic w porównaniu z tym cudem. Co prawda sam zabieg nie był w najmniejszym stopniu przyjemny, bo zapach kiedy nakłada sie keratyne na włosy jest tak masakryczny (ostry, duszący) ,że stwierdziłam ,że nawet dekoloryzator nie był az taki zły :D Bardzo drażni drogi oddechowe. Poradziłam sobie z tym nawet sama i nie było to trudne pomijając fakt biegania co ok 5 min do balkonu celem zaczerpnięcia powietrza :) Ale na prawde było warto. Włosy po zabiegu są jak nowe- gładkie, lśniące, mocne, miękkie. W tej chwili myje włosy szamponem bez sylikonów , nie używam nawet odżywki do spłukiwania czy tez bez spłukiwania i nie mam najmniejszego problemu z rozczesaniem :O (wcześniej nie było nawet mowy zeby po takim szamponie i bez odżywek wsadzić szczotkę we wlosy :D). Odpoczywa też moja prostownica :) Jeszcze raz bardzo polecam! Magiczny środek :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam cie enoug miałam robioną keratyne w salonie zapłaciłam 300 zł i powiem rewelka na rozjaśnione włosy polecam ale z firmy encanto utrzymuję się nawet 6 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  77. czy po zabiegu da się zakręcić włosy lokówką?

    OdpowiedzUsuń
  78. Moja kuzynka miała keratynowe prostowanie włosów i jest strasznie zadowolona. Ma je teraz w lepszym stanie niż przed zabiegiem, z tym że jej się dość mocno włosy rozjaśniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Woda morska może spłukać ci kreatynę z włosów dlatego jeżeli masz taką możliwość nie mocz włosów w morzu a i gdzie można kupić te preparaty za 70 zł podasz jakiegoś linka?

    OdpowiedzUsuń
  80. Gdzie mogę zrobić taki zabieg w Warszawie za przyzwoitą cenę (do 500zl)? Lublin też wchodzi w grę . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ja robilam ostatnio sama encanto. mialam blond rozjasniane puszacce sie lekko krecone wlosy wlasciwie krecone ze spodumniej na gorze. wyszlo ok jestem zadowolona najgorsze najbardziej irytujace loczki zniknely ale bez efektu wow jak na zdjeciach, wydaje mi sie ze ilosc ktora posiadalam 50 ml nie wystarczyla do pokrycia moich wlosow dosc dokladnego

    OdpowiedzUsuń
  82. Hej :)

    chcę zrobić sobie zabieg :) powiedzcie jaki modle prostownicy mam zakupić do zabiegu :) ? jakich prostownic używałyście podczas udanego zabiegu encanto?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję , za wszystkie uwagi , opinie oraz porady ;) Na każdy komentarz postaram się odpisać ;) (odpisuję pod postem by zachować sens rozmowy).Komentujących oczywiście również odwiedzam ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...