środa, 18 lipca 2012

Jak sprawdził się u mnie olejek pod prysznic w wersji szamponu ? Czyli Isana olejek pod prysznic jako szampon do włosów

Ostatnio recenzowałam olejek pod prysznic z isany. Dziś chcę sie z wami podzielić efektami po umyciu nim włosów. Po analizie składu koniecznie musiałam się skusić :D



Informacje o olejku znajdziecie w tej notce
ale przypomne jeszcze o składzie :

●Glycine Soja - olej sojowy ,
●Mipa Laureth Sulfate - srodek myjący ,
●Laureth-4, -  Emulgator ,
●Hellianthus Annuus, - olej słonecznikowy ,
●Parfum, - zapach
BHT, -  (butylohydroksytoulen- to antyutleniacz dla preparatów kosmetycznych (głównie typu W/O) zawierających roślinne i zwierzęce tłuszcze. )
●Panthenol, - pantenol 
●Tocopheryl Acetate-  przeciwutleniacz , hamuje procesy starzenia (pochodna witaminy E)

Wczoraj o swoich efektach pisała równiez eve :)
A teraz o efektach u mnie : 

Jak to zrobiłam ?
Na całą noc nalożylam na włosy olejek alterra brzoza&pomarancza
Mycie :
''oblalam'' włosy wodą
na wilgotne dłonie nalałam olejek i roztarłam , następnie zaczęłam myc nim włosy
o dziwo była piana , dobrze się myło.
Odżywianie :
Na początku nie nakładałam zadnej maski tylko wysuszylam pasmo włosów by zobaczyc jakie efekty są po samym umyciu olejkiem

O efektach :
Włoski były :
-bardzo wygładzone
-mięciutkie
-lśniące
-dobrze poradził sobie ze zmyciem olejku

Jak dla mnie jest to cudeńko do mycia włosów. 
w przeciwienstwie do szamponu BD po olejku z isany czułam , że olejek nadal pozostał na moich wlosach ( nie chodzi mi o to , że były tluste lecz odżywione).  :D
`


50 komentarzy:

  1. Widzę ostatnio we włosowej blogosferze boom na ten olejek, więc chyba nie pozostaje mi nic innego, jak go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) 3,99 to nie majatek- jest świetny równiez do ciała :)

      Usuń
    2. Ja kupiłam wczoraj na promocji :)

      Usuń
    3. Myślę , że będziesz zadowolona :)

      Usuń
    4. Najpierw zużyję arganowy z YR, trzeba oszczędzać :)

      Usuń
  2. Hahaha, pisałam wczoarj u Eve, że miałam ten sam pomysł widzę że nei tylko my D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no ja tez pisałam :D To była pierwsza myśl przy wrzuceniu go do koszyka :)

      Usuń
  3. do wyboru jest 30 odcieni, w tym także bez drobinek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wybór jest :)
      Mam nadzieję , że znajdę coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Dość mocny detergent, nie chcę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś kupiłam =D z przeznaczeniem na ciało, ale może spróuję i na włosy =)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, ciekawa sprawa z tym olejkiem ;) bałabym się, że coś na bazie oleju nie poradzi sobie najlepiej z myciem, ale detergencik robi swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez myslałam , że sobie nie poradzi , ale olej zmył olej więc sie nadaje :)

      Usuń
  7. ja chyba jednak wolę po prostu szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kombinować :D

      Usuń
    2. też lubię kombinować :D Aktualnie popadam w zachwycie nad żelem do higieny intymnej Facelle :)

      Usuń
    3. zastanawialam sie nad tym zelem ale w ostatniej chwili nie kupilam :)

      Usuń
  8. Jak za taką cenę to warto spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tez nie przetluscil wloskow :) walcze tylko z tym zapachem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapach jest straszny , ale na szczęscie zapach maski go zabija :)

      Usuń
  10. chyba to nie dla mnie ;<
    nawet po myciu odzywką są takie jakby nie do życia;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze mycie odzywka jest dla Twoich wlosow zbyt obciazajace ? :/

      Usuń
  11. O takiej właściwościach nie pomyślałam ;) super

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam już nic nie kupować w tym miesiącu, ale chyba się skuszę na to cudo z isany. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie ostatnio kupiłam i do mycia jest świetny więc i do włosów trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt do mycia jest swietny :) do wlosow rowniez :)

      Usuń
  14. Ty to masz pomysły Kobieto ;)
    Ale fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i mnie zamurowało. Mycie olejkiem i nie ma smaluszka? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie nie ma efektu tlustych wlosow olej zmyl olej :)

      Usuń
    2. oo, w takim razie trzeba będzie spróbowac ;)

      Usuń
  16. Ja dzisiaj kupiłam i jutro będę wypróbowywała :) mam nadzieję, że żadnych niespodzianek nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie :) A jesli już to same miłe :)

      Usuń
  17. U mnie pewnie by się nie sprawdził. :( BabyDream Fur Mama też ma pierwszy olej w składzie i obciąża mi włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować ten olejek z Alterry :) Jak się rozczesywały włosy po użyciu olejku ? ;>

    U mnie recenzja korektorów mineralnych Anabelle Minerals ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po olejku włoski były mega gładkie więc z rozczesaniem nie było problemu :)

      Usuń
  19. Jejku, kupię go jak skończę płyn Babydream;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja sama nie wiem miałam szampon do blondu i był tragiczny:P więc chyba i na to się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ochotę na ten olejek i niska cena też zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować, bo włosy ostatnio zrobiły się strasznie suche :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Większość tego olejku zużyłam na ciało, dopiero kończąc buteleczkę zobaczyłam na blogach że dziewczyny myją nim włosy, więc spróbowałam. Efekt fajny, ale włosy krócej są świeże, co dla mnie jednak jest problemem. Teraz zastanawiam się czy kupić od mycia włosów żel z Facelle czy myjadło z BabyDream?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam bo zachęciła mnie do tego cena i (logo testu), raz użyłam do ciała, ale zapach jest okropny, gdy go kupowałam, też pomyślałam o włosach, czyli dzisiaj oliwka, jutro mycie olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...