piątek, 13 lipca 2012

Isana olejek pod prysznic czyli cudeńko do mycia :)

Dziś szybka recenzja mojej ''miłości od pierwszego użycia'' czyli :

Isana olejek pod prysznic



Od producenta :
Natłuszczające olejki pielęgnują suchą oraz wrażliwą skórę. Pantenol oraz witamina E chronią przed wysuszeniem. Ph przyjazne dla skóry , testowane dermatologiczne.

Skład :

●Glycine Soja - olej sojowy ,
●Mipa Laureth Sulfate - srodek myjący ,
●Laureth-4, -  Emulgator ,
●Hellianthus Annuus, - olej słonecznikowy ,
●Parfum, - zapach
BHT, -  (butylohydroksytoulen- to antyutleniacz dla preparatów kosmetycznych (głównie typu W/O) zawierających roślinne i zwierzęce tłuszcze. )
●Panthenol, - pantenol 
●Tocopheryl Acetate-  przeciwutleniacz , hamuje procesy starzenia

Cena :
Aktualnie jest w promocji w rossmanie za 3,99zł
Cena regularna : 5,99zł

Moja opinia :

To mój pierwszy olejek do mycia. Bardzo spodobał mi się skład olejku na pierwszym miejscu olej sojowy , na czwartym słonecznikowy :). 

Zapach : Myśle , że jest to kwestia indywidualna. :)

Działanie : Nic lepszego nie mogłam wybrać. Przyjemnie się go aplikuje , Skóra po jego użyciu jest mięciutka , nawilżona. Mam uczucie jakbym smarowała się wczesniej oliwką :)
Z całą pewnością mogę polecić tym bardziej , że skład jest jak najbardziej zachęcający i to , że aktualnie jest w promocji  ! :D





60 komentarzy:

  1. zauważyłam go dzisiaj w ulotce Rossmanna i muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest , ja dzisiaj kupiłam na zapas :)

      Usuń
  2. planuję go właśnie zakupić i szukam opinii na jego temat bo na wizaz juz poczytałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już masz kolejną ! :) Naprawdę warto - skład zachęca :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślę , że Ciebie też ''dopiesci'' hah ;D

      Usuń
  4. chyba jakaś nowość, pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie wiem. Kiedyś tez go nie widziałam więc możliwe :)

      Usuń
  5. U mnie Isany większość produktów daje pozytywne efekty, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też oprócz peelingu o zapachu białej czekolady i wanilii - to jest bubel ;(

      Usuń
    2. Akurat tego nie używałam :) bardziej szampony i odżywki męczę :)

      Usuń
    3. Szamponów z isany jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  6. Wszędzie kusi ten olejek:) Chyba nie czytałam o nim jeszcze negatywnej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupie go w poniedzialek! oby nadal byl na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz w gazetce z rossmana do kiedy jest :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz jak coś czym się myjesz obłędnie pachnie to nie jest dla Ciebie :)

      Usuń
  9. Już kiedyś się nad nim zastanawiałam... Teraz kupię go na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się ostatnio nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam od razu jak przeczytałam skład :)

      Usuń
  11. Otagowałam Cię, jeśli masz ochotę odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Warto ;) Kupuj póki jest w promocji :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię wszelakie żele pod prysznic Isany : ) nie tylko ze względu na cenę ( a bardzo często są w promocji) , ale również dostępne zapachy : ) Tego jeszcze nie miałam i chyba muszę się wybrać na zakupy.
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej , że ta wersja jest olejowa :)

      Usuń
  14. Muszę skończyć do rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny produkt w bardzo niskiej cenie czyli coś co lubimy widzę ;D Póki co mam jeszcze z YVES ROCHER :) A co do książki to przeczytałam ledwo namiastkę jej ale nadal nie do końca rozumiem strasznie dziwnym językiem jest pisana i co chwilę w innej osobie także można się zgubić zwłaszcza jeśli czyta się ją w towarzystwie dzieci, które co chwile coś od Ciebie chcą ;P Następną jaką chcę przeczytać to Wyścig Po Miłość (jeśli nic nie pomyliłam ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to co lubimy :) Fakt ksiązka ciągle pisana jakos w innej osobie czy coś , ale jak dla mnie bomba :)

      Usuń
  16. fajny bo nie trzeba już balsamu po kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię ten olejek, mimo, że na początku zapach trochę mnie odstraszał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też na początku zapach odstraszał , ale idzie się przyzwyczaić :)

      Usuń
  18. Och! lecę pędzę do Rossmana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  20. promocja atrakcyjna i zachęcająca, może wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a patrzyłam ostatnio na niego i nie wzięłam wrrrrr;/ muszę jutro iść ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupilam :D ale u mnie ta promocja to 4.49 zł :0

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam go na początku kwietnia. Fajnie nawilża, używam na zmianę z żelami i właśnie kończę butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez go mialam,pachnie cudownie i swietnie nawilza skore.Niestety...juz sie skonczyl,ale jak tylko ponownie bede w Pl.napewno go sobie znow zakupie

    OdpowiedzUsuń
  25. wlasnie czekam na dostawe:) leci do mnie z niemiec:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Maleńka, w końcu dostałam go u mnie w Rossmannie, na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki sklad! czemu go wczesniej nie odkryłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ... nie chcę psuć nastroju, ale MIPA laureth sulfate = SLS !!!
    Trochę łagodniejsza forma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...