sobota, 21 lipca 2012

Artiste Keratin spray - ''keratyna w płynie''

Hej dziewczyny ! :) Dziś w końcu będzie włosowo :)


Od producenta : 
W sposób naturalny odbudowuje strukturę włosów oraz widocznie poprawia ich kondycję. Nawet bardzo zniszczone farbowaniem, rozjaśnianiem i czynnikami zewnętrznymi włosy odzyskują zdrowy i piękny wygląd. Dzięki zawartości pantenolu, aloesu oraz witamin A i E keratyna odżywia i nawilża włosy stanowiąc wyjątkowe połączenie perfekcyjnej stylizacji i z troskliwą pielęgnacją włosów. Filtr UV redukuje efekt płowienia włosów naturalnych i przedłuża trwałość koloru włosów farbowanych. Inne specjalistyczne dodatki ułatwiają ułożenie fryzury oraz podwyższają jej elastyczność i trwałość.

Składniki aktywne:
*keratyna
*aloes
*kompleks witaminowy
*pantenol
*filtr UV

Skład :
Aqua - woda
Alcohol Denat -
Hydrolyzed Keratin- hydrolizowana keratyna ,
Glycerin- gliceryna
Polyacrylate-2 Crosspolymer-
Aloe Barbadenisis Leaf Extract- ekstrakt z liści aloesu ,
Polysorbate-20(and) Tocopherol(and)Linoleic Acid(and) PABA(and) Retinyl Palmitate-Emulgator O/W&Przeciwutleniacz&kwas tłuszczowy&kwas para-aminobenzoesowy&pochodna wit.E
Triethanolamine-Regulator pH,
Panthenol- Pantenol ,
PEG-20 Hydrogenated Castor Oil - tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną
Parfum- zapach ,
Disodium EDTA- Zwiększa trwałość kosmetyku
Methylchloroisothiazolinone(and)Methylisothiazolinone- Substancja konserwująca
Benzyl salicylate-  Składnik kompozycji zapachowych.
Citronellol- Składnik kompozycji zapachowych
Eugenol- Składnik kompozycji zapachowych
Geraniol- Składnik kompozycji zapachowych
Hexyl Cinnamal-  Składnik kompozycji zapachowych
Hydroxycitronellal-  Składnik kompozycji zapachowych
Hydroxyisohexyl 3Cyclohexene Carboxaldehyde- Składnik kompozycji zapachowych

Moja opina :
Przede wszystkim zaznaczę , iż nie oczekiwałam od niego wiele (kupiłam za5zł) z tego powodu , że jest to tani spray. Kupiłam go rok temu czyli wtedy kiedy nawet nie miałam pojęcia o składach w kosmetykach. I tu sprawdza sie pojęcie : ''Tanie nie znaczy złe''

Pierwszym plusem jest cena- kupiłam za 5zł w Naturze. Drugi plus to wydajność i wygodny atomizer. Spray dobrze się aplikuje , nie plącze włosów ani ich nie skleja i co najważniejsze nie ma efektu tłustych włosów.
Fajnie wygładza włosy. Ładnie pachnie . Włosy staja się miekkie , daje uczucie nawilżenia . Jest  nawet dobra jako spray ochronny na lato ( oczywiście na końcówki coś mocniejszego)

+ Cena
+wydajność
+włosy są po niej miekkie
+daje uczucie nawilżenia
+ keratyna i aloes wysoko w składzie
+nie plącze włosów
+nie ma uczucia tłustych włosów
+wygładza 

Jakie obietnice producenta spełnił ?
w sposób naturalny odbudowuje strukturę włosów - Nie oszukujmy się :) Oczywiście , że nie
widocznie poprawia ich kondycję- po spryskaniu tak
odżywia i nawilża włosy- w pewnym sensie tak
redukuje efekt płowienia włosów naturalnych- nie wiem jak to ując , ale kiedy stosowałam go regularnie latem włosy mniej mi pojasniały niz zazwyczaj więc coś w tym jest 
przedłuża trwałość koloru włosów farbowanych- nie wiem , nie farbuje włosów
ułatwia ułożenie fryzury - tak , ponieważ wygładza włoski
podwyzsza elastyczność fryzury - tak
Podwyższa trwałosć fryzury - nie :)

Nie jest to kosmetyk ''must have'' , ale myslę , że za taka cenę warto spróbować :)
Miałyście ? Co o nim sądzicie ? :>



60 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. 150ml , ale starcza na baardzo długo :)

      Usuń
  2. Kosmetyk, który zostawiamy na włosach z alkoholem skażonym? W życiu nie spróbuje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w wielu kosmetykach , jakos szczególnie sie go nie wystrzegam ^^

      Usuń
    2. Alkohol denaturyzowany jest w stosunkowo niewielu ;)

      Nie wystrzegam się w produktach spłukiwanych, ale jakoś nieszczególnie dobrze mi z zostawianiem "wódeczki" do odparowania na włosach ;)

      Usuń
    3. W sumie zależy w jakich :)
      Ja w zasadzie rzadko używam mgiełki więc nie zaszkodzi :p

      Usuń
    4. Woda Brzozowa ma go przecież w składzie jeśli nie pierwszy to jako jeden z pierwszych a działa ;) wszystko jest dla ludzi tylko z rozsądkiem.

      Usuń
    5. ale wciera się ją w skalp -żeby nie było ;)

      Usuń
    6. Nom moja woda brzozowa ma na pierwszym albo na drugim miejscu i mega pobudza do wzrostu :D

      Usuń
  3. tez go mam:) ale bez szału:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje sie byc takie fajne ale szkoda wlasnie, ze ma alk w skladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom niestety :( zazwyczaj fajne kosmetyki go mają ;/ Tego sprayu używam sporadycznie tez ze wzgledu na alkohol. Nadal szuka idealnej mgiełki :)

      Usuń
    2. Ja tak samo, od pewnego czasu spodobalo mi sie uzywanie mgielek :D

      Usuń
    3. Jakich używasz ? :> tzn. jakaś ulubiona to może sie skuszę :D

      Usuń
  5. chyba nie dawałabym czegoś z alkoholem na całe włosy. Gdyby to była wcierka: jak najbardziej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spryskuję tylko zewnętrzna warstwę delikatnie :)

      Usuń
  6. szkoda że ma alkohol w składzie ale zawsze można spróbować bo jest tani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tani jest :) Alkohol nie każdemu zaszkodzi np. mi nie zaszkodził :)

      Usuń
  7. Nie miałam, ale wydaje się dość fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom gdyby nie ten alkohol to byłby więcej niz fajny :]

      Usuń
  8. Szkoda tylko,że ma alkohol na drugim miejscu,bo cała reszta składu bardzo fajna ;) Przede wszystkim wysoko keratyna,której działania jestem ostatnio strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam ciekawa dzialania keratyny i w sumie skusiłam się na nią ze względu na zawartość keratyny wysoko w składzie ;)

      Usuń
  9. no właśnie.. szkoda,że ma alkohol.. gdyby nie to,za taką cenę to by musiał być chyba must have :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj skoda że ma alk.denat w składzie :)

    Ja nie długo sama ukręcę sobie mgiełkę do włosów z aloesem i kreatyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam sobie też sama jakąs zrobić , ale co składam zamówienie na zsk to w ostatniej chwili rezygnuję :/

      Usuń
  11. Wiesz co nie wiem jak to jest bo ten niebieski żel ja do tej pory kupowałam stacjonarnie w sklepie o nazwie KOSMETYKI AMERYKAŃSKIE więc nie wiem czy tego żelu też by tam nie było z tym, że wiem, że taki sklep jest w Poznaniu ale innych miast to nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś nie przepadam z nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Twoje włosy nie lubia się z keratyną :)

      Usuń
  13. Jak za 5 zł...to i tak jest nieźle;) Ostatnio zabieram się za zakupy kosmetyczne i mam z tym wielki problem. Za dużo tego wszystkiego;p

    OdpowiedzUsuń
  14. po użyciu też mam mega wygładzone włosy i w sumie nie widzę żadnych minusów... zawsze do niego wracam, kiedy wszystko mi się skończy , a pierwsze co mnie skusiło to cena :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie :) Tez cena skusiła hehe

      Usuń
  15. Super!!!!!

    Obserwuje z przyjemnością ten super blog!!!:*:**: i zapraszam do obserwowania u mnie!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. moje włosy nie lubią keratyny ale i tak mnie kusi haha;D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah a moje wychodzi na to , że lubia :)

      Usuń
  17. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk i gdyby nie alkohol i cała sztama zapachów byłoby to miłe pierwsze wrażenie :D ale nie można mieć wszystkiego jak to się mówi :) Jeżeli Twoje włosy go lubią to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom niestety nie jest idealna , ale nie chcę wyrzucać czasami się przydaje :)

      Usuń
  18. za mydełko dałam 3.90 na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow to nie duzo :O Wyślesz mi link ? :>

      Usuń
    2. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9678279 proszę bardzo :)

      Usuń
  19. Moja fryzjerka prosiła mnie bym nie używała keratyny po każdym myciu, ponieważ oblepia ona zbyt mocno włos. Postanowiłam, że będę używała jej raz w tygodniu. Kupiłam z CHI. Jest REWLEACYJNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie uzywam jej często :)
      Nie wiedziałam , że może oblepic :)

      Usuń
  20. Ja chemikiem nie jestem więc do składów nie przywiązuje wagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj na drugim miejscu w składzie alkohol denat, zawsze mi wysusza włosy, nie dla mnie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( mpje wlosy na szczescie noe sa na niego jakos szczegolnie wyczulone :)

      Usuń
  22. oglądałam te kosmetyki w Naturze ostatnio, ale na razie nic do włosów nie kupuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. ja wypróbuję, bo wydaje się ciekawy ;)
    zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie wiedziałam, za keratyna oblepia, poradziła bym nie przekarmiala nią włosów, bo mi zaczną wypadać. Cóż, posłucham :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...