niedziela, 3 czerwca 2012

Woda brzozowa + MASAŻER :) -woda wodzie nierówna

Hej Kochane ! Jak wam mija dzień ? Dziś tak jak obiecałam ujawnię moje podejrzenia co do ''wzrostu '' moich włosów.
W komentarzach ostatniego posta stwierdziłyście , że urosły mi włosy. Jeśli tak jest , to podejrzewam o to jednego malucha w połączeniu z drugim przyjemnym maluszkiem , o których w dzisiejszym poście a zatem  


                                                     WODA BRZOZOWA&MASAŻER





1.WODA BRZOZOWA-kULPOL









































Od producenta :


Woda brzozowa na bazie naturalnego soku z brzozy odświeża skórę głowy i zmniejsza przetłuszczanie włosów, wzmacnia cebulki włosowe.

Skład: 

Alcohol, - alkohol
 Water, - woda
Succus Betulae, - sok z brzozy
Fragrance. - zapach

Moja opinia :
Zacznę od tego , że woda wodzie nierówna. Np. miałam jakis czas temu tą z barwy i była tragiczna moim zdaniem- nic nie robiła. Ta zaś jest moim małym kochanym maluszkiem.

*Wydajność- Wielki plus za wydajność , po miesiacu wcierania 2x dziennie została większa połowa.
*Cena- W stosunku do wydajności bardzo niska , zapłaciłam 4,90
*Buteleczka- Mała , wygodna , można ją ze sobą wszędzie zabrać. Pojemność to 125ml. , ale jak już wcześniej wspominałam jest bardzi wydajna.
*Dozownik- Mały , nie wylewa sie za dużo- polecam stosowanie Metody spodeczkowej
*Działanie- 
Czy odświeża ? Owszem
Czy zmniejsza przetłuszczanie ? Moim zdaniem tak. ale..
Sao wcieranie jej przyspiesza przetłuszczanie jednak kiedy ją odstawimy to faktycznie włosy mniej sie przetłuszczaja np. ja musze myc co 2 dni , kiedy ja odstawiłam umyłam po 4 dniach więc faktycznie działa :)
Czy przyspiesza porost ? Myślę , że w połączeniu z masażem tak. Zauważyłyście , że urosły mi włosy. Moim zdaniem to sprawka właśnie wody brzozowej.
Czy polecam ? Z pewnością tak

- Można się przyczepić do składu , a raczej alkoholu na pierwszym miejscu w składzie. Jednak mi on ani trochę nie zaszkodził. Jest to kwestia indywidualna.

2.MASAŻER- mój ulubieniec











Ta woda brzozowa moim zdaniem jest w 100% lepsza od tej z barwy , która ''nic nie robiła''
Miałyście? Jakie wody brzozowe sprawdziły się najlepiej u was ? ;>

51 komentarzy:

  1. muszę sobie sprawić taki masażer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mozna kupić tą wodę brzozową ?
    Bo mówiłaś kiedyś, że masażer kupiłas w pepco, ale nie mam pojęcia, gdzie może pojawić się woda brzozowa akurat z kulpolu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w stacjonarnym małym sklepiku :)
      Na pewno spotkasz go w małych kioskach , a jak nie to powiedz sprzedawczyni by zamówiła :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      wygoda i przyjemnośc w jednym :)

      Usuń
  4. ja masuje TT i też przyjemny efekt;D bo o tym zapominam a jak czesze włosy to jestem zmuszona do tego przyjemnego masażu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Każdy powinien go mieć :)

      Usuń
    2. Ja kupiłam trochę inny masażer i też jestem zadowolona :)

      Usuń
  6. Świetny jest ten masażer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki masażer i też go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alkohol w składzie... więc ja podziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi on akurat nie zaszkodził :) zależy od skóry głowy :)

      Usuń
    2. generalnie wody brzozowe i pokrzywowe obojętnie jakiej firmy będą mieć alkohol, jest on tam nawet wskazany! Wody brzozwe i pokrzywowe nałada się tylko na skalp, więc nie przesuszy włosów:)

      Usuń
    3. a dodatkowo przyspiesza proces krążenia i ukrwienia skóry co pozytywnie działa na wzrost włosa :) świetny blog będę tu częsciej aglądać , pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Też mam taki masażer :) A póki co jedynej wody brzozowej jakiej używałam to z Isany :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przeraziła wielkość wody brzozowej z isany hehe

      Usuń
  10. Ja używam wcierki i też mam takiego masażera ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie mam takiego masażera :/
    i chyba najwyższy czas żeby taki zakupić
    miałam wodę pokrzywową z Kulpolu, ale niestety wszystko to, co ma alkohol w składzie dodatkowo przesusza moją skórę głowy i powoduje efekt odwrotny - łojotok :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nigdy nie miałam z tym problemu ;)

      Usuń
  12. Mam identyczną wodę brzozową i masażer;)

    OdpowiedzUsuń
  13. masazer jest swietny mialam go jakis czas temu... ale nigdy nie mialam czasu go uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top czas zacząć :) regularnie używany daje piękne efekty :)

      Usuń
  14. masażer już zamówiłam na allegro ;) będe stosować z wcierką jantar'u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak stosuje w tym miesiącu :)

      Usuń
  15. Miałam kiedyś tą wodę :) Miałam też pokrzywową i byłam zadowolona a bardziej moja mama bo ja byłam wtedy trochę młodsza :)
    Mam ten masażer i go uwielbiam ;D Choć zawsze mówię na to MIZIATOR ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miziator hah xd jestem ciekawa wody pokrzywowej :)

      Usuń
  16. ja nie lubię tego masażera łaskocze mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się tak przyzwyczaiłam ze nic nie czuje hehe

      Usuń
    2. hehe może też po dłuższym czasie bym się przyzwyczaiła :)

      Usuń
  17. gdybym ja była systematyczna.... od ponad dwóch miesięcy używam wcierki z Jantaru, przez 2 dni codziennie, a przez następne 2 zapominam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych sprawach systematyczność jest najważniejsza :)

      Usuń
  18. Oj przydalby mi sie taki MASAŻER :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak woda brzozowa jest niezastąpiona! Nie rozłączamy się z nią na dłużej niż na czas, w którym trzeba zakupić nowy flakonik !

    Zapraszamy do nas na "Kokardowy zachwyt" tylko u nas krok po kroku jak wykonać kokardę z włosów www.werbeautykor.blogspot.com !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę w końcu kupić ten masażer,bo zbieram się od dawna i zebrać się nie umiem :D
    a Wodę Brzozową,mam z Isany.. niestety nic nie robi,ale będę próbować jeszcze z Octem... może wtedy coś zadziała na włosach;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam ostatnio w drogerii Natura po ten masażer ale niestety już go nie było ale poluję na taki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można poprosić o podpowiedź, w którym dziale w pepco można go znaleźć?:)

      Usuń
    2. Hm u mnie te masażery leżą obok kosmetyków do makijażu :)
      Zapytaj :)

      Usuń
  22. Masażera nie mam (chyba warto kupić :D), a wodę brzozową dziś zamówiłam na doz.pl Jest to właśnie ta Barwy - czytałam opinię i za i przeciw i mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie mogę kupić tą wodę brzozową ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam w miejskim sklepiku ;]

      Usuń
  24. Kupiłam niedawno masażer i go uwielbiam :) A do tej wody brzozowej to mnie skusiłaś :D Tylko jeszcze powiedz ty mi gdzie ją znalazłaś ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz ją w miejskich sklepikach :)

      Usuń
  25. Oszukałam się jej wczoraj i nie znalazłam :( A pytałam wszędzie :( Ale będę szukać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze muszę się w końcu zaopatrzyć w taką wodę!

    OdpowiedzUsuń
  27. własnie konczy mi sie jantar,wiec bede wcierac wodę brzozową ,ale napewno musze sobie kupic taki masażer :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...