piątek, 1 czerwca 2012

Podsumowanie maja w pielęgnacji włosów

Dziś podsumowanie miesiąca mojej pielęgnacji włosów. Przyznam , iż pod koniec popadłam w strasznego lenia   więc nie spodziewajcie się nic szczególnego , nie jestem zadowolona wręcz przeciwnie jestem na siebie zła , że nie byłam systematyczna. Za to czerwiec będzie intensywny i to bardzo :) aaa i Wygrałam iu Idalii ! :) Więc zaczynamy : + uprzedzam moje włosy mają dzisiaj zły dzień :(



1.Porównanie włosów :


1MAJA                                                                       1 CZERWCA




































2.Produkty , które używałam :



*Maski

*Szampony :

*oleje

*Dodatki do masek


*zabezpieczanie końcówek


*wcierka


3.Tabelka przedstawiająca moją majową pielęgnację :


DataMasaż.RanoMasaż.WieczoremWoda.Brzozowa.RanoWB.WieczoremOlejowanieSzamponMaskaPłukankaZabezpieczanie.Końcówek
1majaTAKNIENIENIEo.kokosowyRadicalBiovax+kalpi.tonez siemieniao.kokosowy
2.majaTAKTAKTAKNIEo.rycynowy na noc----
3majaNIETAKNIETAK-RadicalBiovax+kalpi.tonez siemieniao.kokosowy
4majaTAKTAKTAKTAK-----
5.majaTAKTAKTAKNIEo.kokosowy.na.noc----
6.majaNIETAKNIETAK-RadicalBiovax+spirulinaz siemienia-
7.majaTAKTAKTAKNIEo.kokosowy na noc----
8.majaNIENIENIETAK-BDkalpi.tone.+biovax+o.rozmarynowy-
9.majaTAKTAKTAKNIEAmla na noc----
10.majaNIETAKNIETAK
BDKalpi.tone+herbataz siemieniaserum biovax
11.majaTAKTAKTAKTAKAmla BDjajko,o.rycynowy,nafta,o.rozmarynowy,spirulina,-+ po myciu biovaxz siemieniao.kokosowy+serum biovax
12.majaTAKTAKTAKTAK-----
13.majaTAKTAKNIETAKAmlaRadicalMaska alterra granat i aloes-o.kokosowy+serum biovax
14.majaTAKTAKTAKTAK-----
15majaTAKTAKNIETAKAmlaBDBiovax+kalpi.tonez siemieniao.kokosowy+serum biovax
16majaTAKTAKTAKTAK-----
17majaTAKTAKTAKNIEAmlaradicalbiovax+kalpi tonepokrzywao.kokosowy+serum biovax
18majaTAKTAKTAKNIEo.kokosowy na noc----
19majaNIETAKNIETAK-BDAlterra granat i aloes-o.kokosowy+serum biovax

20maja TAK.............. TAK........................ TAK............................ TAK .......................... Amla..................... BD.......... Henna.theartment+spirulina.................................. -.............. o.kokosowy+serum.biovax...
21maja TAK TAK TAK TAK - - - - -
22maja TAK TAK TAK TAK Amla BD Alterra granat i aloes z siemienia o.kokosowy+serum biovax
23maja TAK TAK TAK TAK - - - - -
24maja TAK TAK TAK TAK Amla Radical Henna.theartment+spirulina z siemienia o.kokosowy+serum biovax
25maja TAK NIE TAK NIE - BD odżywka regenerująca nivea - prostowałam więc kosmetyk termoochronny
26maja TAK NIE TAK NIE - Radical Henna.theartment+spirulina - o.kokosowy+serum biovax
27maja TAK TAK TAK TAK - - - - -
28majaNIE TAK NIE TAK - Radical Alterra granati aloes + ''odżywka keratynowa w rybce'' - serum Biovax + o.kokosowy
29maja TAK TAK TAK TAK - - - - -
30maja TAK TAK TAK TAK - - - - -

Uff.. to się napisałam :) A więc tak wygląda moje podsumowanie miesiąca :) Jutro albo pojutrze wstępne plany pielęgnacji czerwcowej :)Teraz śmigam nadrabiać blogowe zaległości :) Buziaki ! ;*

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja niestety żadnej nie widzę :(

      Usuń
    2. urosły, nie są napuszone, mają ładniejszy skręt. Powiedz mi kochana, gdzie ty kupiłaś tą spirulinę?

      Usuń
    3. Jeśli masz w okolicy zielarski to tam z pewnością Ci zamówią :) Ja własnie tak zrobiłam , najbardziej się opłaca bo przez neta nie bardzo :)

      Usuń
  2. Łał, jaka tabelka ;-)
    Urosły ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabelka , która podczas wypełniania nieźle mnie denerwowała :D

      Usuń
  3. Wygladaja na sporo dluzsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje , że stoją w miejscu :(

      Usuń
  4. Ale urosły!

    W ogóle podziwiam Twoją tabelkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka tabelka tak jakby motywuje mnie do systematyczności bo własnie wypełnianie jej sprawia mi przyjemność :P

      Usuń
  5. jak ja Cie strasznie podziwiam za taką systematyczność i że Ci się chciało robic taką tabelkę. Ale widać efekty, włoski urosły i pięknie sie błyszczą, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo wypełnianie tabelki każdego dnia to mega przyjemnośc i poprawa systematyczności :) Jednak przepisywanie jej tu to czysta męczarnia hehe , ale już znalazłam na nią sposób :)

      Usuń
  6. Że ci się chciało tą tabelkę pisać. Winszuję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci włoski urosły ;) śliczne są ♥ tabelkę również podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie urosły jednak skoro tak wiele z was twierdzi to za jakiś czas dodam recenzje produktu , któremu prawdopodobnie to zawdzięczam :)

      Usuń
  9. Sporo urosły, nie narzekaj, mi tak nie rosną :/ W ogóle bardziej nawilżone i ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio miałam mały kryzys włosowy i nic a nic mi w nich nie pasowało :(

      Usuń
  10. podziwiam za taką systematyczność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to przyjemność :) Kwestia motywacji , celu i chęci :)

      Usuń
  11. Urosły i to dość dużo :o Ja zaczynam od jutra znowu z drożdżami : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja choćby nie wiem co do drożdży się nie mogę jakoś przekonać :(

      Usuń
  12. Tabelka super:) ale Ci włosy urosły szok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) No to ja chyba ''niedowidzę'' hehe :D

      Usuń
  13. różnicę widzę bardzo dużą:) tabelka niestety nie mieści mi się cała na stronie:( a jak patrzę na Twoja pielęgnację to widzę, że u mnie nie ma żadnej skoro tylko odżywka, maska i czasami olej.

    OdpowiedzUsuń
  14. o efekt jest!!!!ale urosly!!! chyle czolo przed tabelka:) swietnie to opracowalas:) i efekty tez super:) brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. widać sporą różnicę ;) oby tak dalej;D

    OdpowiedzUsuń
  16. albo urosły albo się nieco "rozkręciły" :) ale to fakt - różnica jest :) jestem ciekawa co to za tajemny składnik odpowiedzialny za takie czyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam dwie rzeczy ale top już niedługo :)

      Usuń
  17. urosły ;) moim zdaniem wcale aż tak się nie rozleniwiłaś pod koniec miesiąca, może dobrze zrobi włosom mały odpoczynek od olejów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w życiu nie udałoby mi się zrobić takiej tabelki! gratuluję wytrwałości:D
    urosły i to bardzo, fajny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jak Ci włosy urosły!! ZAZDROSZCZE! sama chciałabym, żeby moje włosy rosły w takim tempie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog,
    podoba mi się :)
    ciekawa kolorystyka i wygląda - jestem ciekawa co sadzisz o moim blogu (wygląd) ponieważ zamierzam soc zmienić, ale nie jestem do końca pewna jak zmienić :) Za każda uwagę bardzo dziękuję :)

    http://smallthingspleasemost.blogspot.com/

    podziałało, widać znaczną różnice - też tak chcę xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak będzie w promocji ta maseczka z biovaxa to się na nią skuszę ;)
    Mam Amle ale tak sobie leży i jej nie używam ten zapach ;( mnie przeraża ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli masz ochotę, zarejestruj się na portalu www.urodaizdrowie.pl, dodaj swoje konto do bazy blogerek i zgłaszaj się do testowania tych kosmetyków, które przypadną Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...