czwartek, 14 czerwca 2012

Mycie włosów odżywką

         Mycie włosów odżywką




Czy ta metoda jest dla mnie ?

Dla włosów:
-kręconych
-suchych
-normalnych
-posiadaczki włosów przetłuszczających się mogą nie być zadowolone.-dla włosów nielubiących si z detergentami-włosy przekarmione proteinami

                         Jak dobrać odpowiednią odżywkę do mycia włosów?


Czego nie może zawierać ?
-protein
-substancji tworzących na włosach powłokę ochronną
-parafiny (wysoko w składzie)
-gliceryny (wysoko w składzie)
-olejków
-oil
-SLS/SLeS
-silikonów
-konserwanty (mogą podrażniać skalp)
-związki o nazwie polyqatermium

Co powinna zawierać ?
-Cetrymonium Chloride
-mile widziany delikatny detergent np. Cocamidopropyl Betaine(w przypadku obecności tego piewszego , ten nie jest potrzebny)
-wyciągi roślinne,ziołowe (może ale nie musi)
-najlepiej by miała krótki skład
                                   

Przykłady odżywek polecanych do mycia włosów:

*Isanna z babassu
*Garnier avocado&masło karite
*balsamy mrs.Potters
*odżywki bs.Joanna natura
*gloria






      Jak myć włosy odżywką ?


1.Moczywmy włosy
2.Nakładamy odżywkę na włosy i skalp
3.Delikatnie , powoli masujemy skalp
4.Poświęcamy temu 'troszkę' czasu
5.Odczekujemy jakiś czas np. myjemy się i potem spłukujemy 
6.Jeśli chcemy nakładamy maskę
7.Przy regularnym myciu odżywką ważne jest oczyszczanie włosów raz na 2 tygodnie szamponem z SLS


Czym odpłacą mi moje włosy , gdy będę je myła odżywką ?

-zmniejszy się puszenie
-Odpoczną od silnych detergentów
-nie grozi im przesuszenie
-nie grozi im osłabienie struktury


Uwaga! Nie od razu włosy przyzwyczają się do tej metody , dajcie im troszkę czasu:)


a Wy myjecie włosy odżywką ? Lubicie ten sposób ?



61 komentarzy:

  1. Lubię myć włosy odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że moje włoski też polubią tą metodę :)

      Usuń
  2. a niestety to nie dla mnie bo mam przetłuszczające się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie może przyspieszyc przetłuszczanie :(

      Usuń
    2. A ja właśnie mam bardzo przetłuszczające się włosy i tez długo sądziłam, że ta metoda jest nie dla mnie. Ponieważ jednak uwielbiam eksperymenty postanowiłam spróbować- jak się nie uda, to umyję włosy szamponem i po krzyku:) Myję włosy codziennie, bo muszę; ale co drugi dzień zaczęłam myć odżywką i jestem zdumiona efektem. Warto spróbować.

      Usuń
  3. jakoś nie czuję, żeby ten sposób był dla mnie, ale bardzo ciekawie go przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze warto spróbować , ja tak chyba właśne zrobię tylko nie bd robić tego regularnie :) Myślę , że i wystarczy raz w tygodniu :)

      Usuń
    2. mam akurat tę z Isany, ale ja i tak włoski Babydreamem myję....

      Usuń
    3. Ja też myje BD ale pod czasu do czasu umyje odzywka :)

      Usuń
  4. Mnie nie interesuje ta metoda. I tak muszę myć włosy co drugi dzień, przy myciu odżywką pewnie musiałabym codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy włosach przetłuszczajacych sie tak może być :(
      Ale raz na jakiś czas - czemu nie :)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam:d pierw Płyn fur mama potem mrs.potters balsam też na całą głowe:D nie mam przetłuszczonych są nawilżone ale myślę że to dzięki jantarowi on zaprzestał mojego przetłuszczania się częstego skóry głowy:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze i u mnie jantar zdziała cuda :)

      Usuń
  6. Ciagle się do tego zabieram, ale jakoś nie umiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jeśli masz pod ręką odpowiednią odżywkę top śmiało może akurat będzie to coś co Twoje włosy pokochają :)

      Usuń
  7. Odzywka, zbawienie dla wlosow :) Nie wyobrazam sobie umycia wlosow bez odzywki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę :D Najpierw zawsze myje szamponem a potem odżywkę nakładam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chodzi o mycie włosów odżywką :)

      Usuń
  9. nadal nie lubię ;d
    a właściwie, jestem troszkę leniem i nie chce mi się z tym męczyć ;d pierwsze podejście miałam z Isaną z babassu. mam na półce Glorię i dwie Joanny, chyba się skuszę i spróbuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj tej metodzie jeszcze jedną szansę :)
      I oczywiście czekam na relacje ;*

      Usuń
  10. Moje włosy przetłuszczają się w takim tempie, że mycie odżywką jest zbyt słabe niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt to nie jest metoda do włosów przetłuszczających się. W takim razie polecam Ci OMO :)

      Usuń
    2. Moje po myciu Isaną z babassu przestały się tak szybko przetłuszczać :)

      Usuń
  11. Garnier AiK do mycia? pierwsze słyszę, to dość ciężka odżywka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn myje nią włosy. To prawda olejki sa wysoko w składzie , ale dziewczyny stosują jeśli np. Nie maja zamiaru później nakładac masek :p

      Usuń
  12. mycie odżywką to świetna sprawa,też ostatnio o tym pisałam, widzę, że w końcu się przekonałaś:):D Brawo, najważniejsze to się nie poddawać

    OdpowiedzUsuń
  13. próbowałam dwa razy i zrezygnowałam sama w sumie nie wiem czemu.Ostatnio przestałam używać suszarki i stwierdzam, że moje włosy są w całkiem dobrym stanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy myciu odzywka trzeba czasu by włosy się przyzwyczaiły :)

      Usuń
  14. Włosy jak włosy, ale nie lubię myć skalpu odżywką - przetłuszcza się megaszybko.
    Zostałaś otagowana :)
    http://aladriela-aladriela.blogspot.com/2012/06/tag-powrot-do-swiata-bajek-plany.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom to prawda u niektórych mycie odzywkaką wzmaga przetluszczanie :(

      Usuń
  15. Moje włosy niestety nie lubią mycia odżywką:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Próbowałam i moje włosy lubią tą metodę, jeśli jest stosowana w trybie: 1 mycie odżywką, dwa mycia szamponem. W innym wypadku mam zbyt obciążone włosy. Choć gęste i falujące, to cienkie.

    Dokładnie i przystępnie opracowana notka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego zdania co Ty :)
      1 mycie odżywką , 2 mycia szamponem :)

      Usuń
  17. kochana, jak często nakładasz spiruline na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz zależy :) Ostatnio jej nie nakładałam bo miałam kilka rzeczy to przetestowania :)Ale zazwyczaj staram się minimum raz w tygodniu ;) albo 2 razy w tygodniu , ale częściej to raz w tygodniu bo nie chcę by włosy się przyzwyczaiły :)

      Usuń
  18. Ja mam chyba zbyt przyklapnięte włosy, żeby myć je odżywką :) Ale ciekawy pomysł mimo wszystko...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla przyklapniętych lepsza będzie metoda OMO :)

      Usuń
  19. ja czasami myję odżywką chociaż nie ukrywam ze wolę szamponem ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy po pierwszym podejściu do tego sposobu były tłuste po wyschnięciu, a myłam ją odzywką Isana z olejekiem z babsu :> ale niedługo zrobię kolejne podejście i zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba je bardzo ale top bardzo dobrze spłukać :) u mnie za pierwszym razem też był taki efekt ale już później było ok :)

      Usuń
  21. myślałam,żeby myć metodą OMO
    ale nie wiedziałam jak, fajny przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydatne informacje, chyba muszę spróbować - tylko najpierw zainwestuję w tę wychwalaną wszędzie "babasową" odżywkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam garniera, moje herki musza sie przyzwyczaic:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki myciu odżywką przestały mi wypadać włosy :) ale jakiś czas temu porzuciłam tą metodę - muszę znów do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze jedno! Ja spłukiwałam odżywkę od razu po umyciu - gdzieś czytałam, że nie powinno się zostawiać odżywki po umyciu, bo brud, który zebraliśmy wnika z powrotem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi sie by to byla prawda O_o
      Odnosnie mycia wlosow odzywka to wydaje mi sie ze nie zmyje calego "syfu" z włosów i moje wlosy na pewno by nie byly uniesione u nasady :/

      Usuń
    2. MiLi nie wydaje mi sie by tak było :)
      Vikki Łiki - mycie odżywka jest dla osób , które nie stosują silikonów więc nie potrzebują mocnego oczyszczenie. Natomiast raz na tydzień , dwa myją włosy mocniejszym szamponem. Oczywiście mycie odzywką nie nadaje się do włosów przetłuszczających się i może obciazac dlatego też mogą ie być uniesione u nasady ;/

      Usuń
  26. Ja myje włosy odżywką Pantene pro v i bardzo ją polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja planuję spróbować, właśnie nie byłam pewna jaką odżywką to robić,ale Twój post mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy odżywka Isana różowa o składzie: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl STearate SE, Propylene Glycol, Quaternium-87, Panthenol, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Stearamidopropyl, Dimethylamine, Phenoxyethanol, Hydrolyzed Wheat Protein, Niacinamide, Parfum, CItrid Acid, CI 6185 nada się do mycia suchych, falowanych włosów? Chciałam kupić Isanę z babassu, ale już nigdzie jej nie ma :( Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź :) Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Jako szampon nie do konca bo ma oczyszczać , a ona zawiera Quaternium-87. Tej drugiej nie mozesz znalezc , ponieważ została wycofana :(

      Usuń
  29. Kurdę... muszę kupić w końcu dobra odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. no ja też zaczęłam stosować tę metodę i jest dużo lepiej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...