sobota, 9 czerwca 2012

Tak nawilżonych włosów jeszcze nie miałam Tuning maseczki :)

Tuning , który każda z was może sobie zafundować :)
Od razu mówie o efektach jak w tytule  :


TAK NAWILŻONYCH WLOSÓW TO JA JESZCZE NIE MIAŁAM !

Czego potrzebujemy ?
-1 żółtko ,
-3 łyżeczki dowolnej maseczki
-kapsułka tranu
-6 kropli gliceryny ( można kupić w aptece za 1,60)
-szczypta spiruliny (nie jest konieczna :)






Wykonanie :











Za radą Sylwii ;* Spróbowałam dodać żółtka do kupnej maski :) Mam nadzieję , że efekty będą zadawalające, bo moje włoski kochają maskę :) I dodałam glicerynę za , którą zapłaciłam w aptece grosze :) Lubicie takie maski ? Lubicie glicerynę ? ;>



55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję , że ją polubię :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że pomogłam. Przepraszam jeśli cię poprawię, ale pisze się Sylwii. Jestem na to przeczulona =p

    w końcu muszę kupić tą spirulinę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :) Na kompie często zdarzają mi się literówki , ale już poprawiam ;*
      Spirulinki dałam odrobinkę bo nie chciałam przesadzać z dodatkami :)

      Usuń
  3. W sumie pogoda na glicerynę idealna:) Włosy będą piły wodę z powietrza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że te świetne efekty t głownie zasługa gliceryny :)

      Usuń
  4. Ja też dodaje glicerynę do masek, i bardo ją lubię :)

    Jak efekty po z żółtkiem? Ja raz stosowałam i miałam sztywne jak druty włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w tytule :) Mega nawilżone ;)

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie próbowałam gliceryny, ale po żółtku miałam rewelacyjny skręt i nawilżone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kup :) Bo warto :) kosztuje niecałe 2zł , ja zapłaciłam 1,60 :D

      Usuń
    2. No i chyba się skuszę. Czy można ją dodawać do każdej maski?

      Usuń
    3. Tak do każdej :) ma działanie nawilżające :)

      Usuń
  6. hmm... może jak oderwę się wreszcie od nauki to też coś pokombinuję z dodatkami do maski z Biovaxu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainwestuj w gliceryne nie jest drog jest ałatwo dostępna i nie trzeba z nią dużo zachodu :)

      Usuń
  7. Też lubię dodawać glicerynę do gotowych masek - to prawda, wspaniale nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuje ze wcześniej jej nie odkryłam :(

      Usuń
  8. Bardzo lubię tuningowanie maseczek :).

    OdpowiedzUsuń
  9. wow nie wiedziałam o glicerynie- niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny przepis ja wczoraj tez zafundowalam swoim intensywne nawilzanie i taki wlosowy dzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę zawsze zawsze więcej czasu więc sobota jest dla n ich małym spa :)

      Usuń
  11. Muszę spróbować, ale nie mam wszystkich składników, więc czekają mnie kolejne kosmetyczne zakupy :D.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie ulepszałam masek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zacząć jeśli jakaś Cie nie satysfakcjonuje :)

      Usuń
  13. Nie dodawałam jeszcze gliceryny jako ulepszacza, muszę coś z tym pokombinować ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie domowe maseczki na wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dopiero niedawno zaczęłam używam jakiejkolwiek maski... postawiłam na Pantene i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny pomysł, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak za mną chodzi ta gliceryna i chyba muszę wreszcie ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest łatwo dostępna kupisz ja w każdej aptece :)

      Usuń
    2. wieem :)
      zapraszam cię na moje pierwsze rozdanie :)

      Usuń
  18. Ja coraz bardziej lubię tak tuningowac maski, choć musze przyznać, że ostatnio przesadziłam z tym tuningiem (dodałam wszystko co chyba tylko możliwe) i niestety nie wyszło to najlepiej moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  19. hej mam pytanie wspominalas w poscie z zeszlego tygodnia o masowniu wlosow, jak dlugo je masuejsz tym masazerem? czy masz jakas specjalna technike - np czy masujesz tylko srodek glowy czy po minucie ze wszystkich stron?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masuje około 4 minut :) nie mam określonej taktyki ten masażer masuje cała skórę głowy :)

      Usuń
    2. dzięi wielkie za odpowiedz :D wreszcie znalazłam twój blog xd

      Usuń
    3. był problem z wyszukaniem ? :>

      Usuń
  20. ja bym dodała jedna rzecz: nie każda maseczka zrobi cuda na włosach. Niestety sprawdziłam na sobie, jedna z dodatkiem miodu jest rewelacja a inna (nawet tej samej firmy) jest taka jak była bez miodu. Wiec ktoś przeczyta wpis, zrobi i guzik nie zadziała:/
    Twoją maseczkę będę testowac jak kupię glicerynę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie każda maska zrobi cuda , zależy od włosów ale ważne jest by obserwowac co nasze włosy lubią a czego nie :)
      Gliceryna jest mega :)

      Usuń
  21. A moje włosy ani miodu ani żółtka nie lubią wredoty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie lubią miodu , ale za to żółtko uwielbiają :)

      Usuń
  22. Trzeba wypróbować..xD

    Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę sobie kupić jakieś półprodukty i też dodawać do masek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubię maskę ale sam Wax bez domieszek niestety dla mnie są kłopotliwe ( czytaj jestem leniem)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama często używam gliceryny :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam kilka pytań :) czy musi być koniecznie ta odżywka której Ty tutaj użyłaś czy może być jakakolwiek? Ile razy w tygodniu trzeba ją stosować i ile trzymać na głowie? Aaa no i jeszcze czy tą kapsułkę się rozwala i wlewa środek? :P Wiem że to ostatnie pytanie durne ale wolę się upewnić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - nie musi byc koniecznie ta odzywka. Wystarczy raz w tygodniu na godzinę. Tak tą kapsułkę trzeba rozwalic i wlać ;P

      Usuń
  27. nakłada sie taka maske na suche czy moke włosy ? jesli bym chciał nałozyc sma gliceryne to na suche czy mokre ? bedemiała nawilzacz powietrza właczony i bede psikac woda ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawa ta maska.A ile ją trzymać na włosach i lepiej przed czy po myciu?

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie, mam pytanie- czy ta maska da efekty dla włosów, suchych, zniszczonych, wysokoporowatych ? i czy działanie pogody-wilgotność, mokre powietrze, deszcze mogą spowodować puszenie i skręt włosów ? z góry dziekuję za odpowiedź ;** Twój blog jest świetny, tak przejrzysty i dostępny :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że tak - dodałabym płaską łyżeczke do maski i już byłabyś zadowolona :) Jeśli chodzi o pogode to tak ma ona duże znaczenie , a raczej wilgotność. W zależności od wilgotności włosy się puszą i bardziej kręcą lub nie. Można to kontrolować za pomocą odpowiednich kosmetyków.O tym wszystkim przeczytasz we włosowych tematach , a konkretnie ''pielęgnacja w zależności od pogody'' :)
      Dziękuję :)*

      Usuń
  30. Czy gliceryna nie powoduje puszenia się włosów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;) W zasadzie to wszystko zależy od stężenie i pogody ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...