czwartek, 28 czerwca 2012

Cud dla włosów za 4,49 ! Czyli odżywka Artiste :)

 Odkryłam ją dzięki Beauty Wizaż , za co bardzo Ci dziękuję ;*


Na początku zaznaczę , że nie używam jej solo tylko jako dodatek do emolientowych masek.
Dlaczego ? Bo ma świetny skład i dobrze zastępuje półprodukty :)

Od producenta : Artiste odżywka do włosów intensywnie regenerująca, dzięki zawartości keratyny, naturalnego budulca włosów oraz jedwabiu, bogatego w źródła protein, znacznie poprawia kondycję włosów uszkodzonych mechanicznie, termicznie lub zabiegami farbowania, utleniania i trwałej ondulacji. Skutecznie odbudowuje ubytki w strukturze włosów, a przez to pogrubia je, wygładza, odżywia i nawilża. Dodatek gliceryny zapobiega przesuszaniu się zarówno włosów, jak i skóry głowy, zaś pantenol zapewnia dodatkowe działanie pielęgnacyjno-odżywcze. Włosy w krótkim czasie są zregerowane, odzyskują zdrowy wygląd i połysk.



Skład :

aqua, -woda

Propylene Glycol, - składnik utrzymujący wilgoć

Cetearyl Alcohol, -  składnik chroniący włosy przed zbędną utratą wilgoci

Hydrolyzed Keratin, -  Hydrolizowana Keratyna

Stearic Acid, -   chroni przed wysuszeniem

Hydrolyzed Silk, -   hydrolizowany jedwab

Glycerin,  -   gliceryna

Glyceryl Stearate, -  nawilża utrzymuje wilgoć i wygładza

Triethanolamine, - regulator PH

Parfum, Panthenol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate, Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde

Jakie są moje odczucia ?
Jak dla mnie to najlepszy dodatek do emolientowych masek. Po takim dodatku moje włosy są :
-mega wygładzone
-miękkie
-nie puszą się
-nawilżone
-odżywione
-zdyscyplinowane
-ulepszyła mi nawet najgorszą maskę :)
-tania jak barszcz za 4,49 w naturze







70 komentarzy:

  1. o, jestem jej ciekawa :) chcę ją, powiem nawet i za takie pieniądze...gdzie ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja do natury mam za daleko, żeby ją zdobyć, szkoda ;(

      Usuń
    2. Niestety nie widziałam jej nigdzie indziej :(
      Ja mam do natury 14km , ale byłam i przy okazji kupiłam :)
      Więc mam nadzieję , że nadarzy się okazja i ją kupisz :)

      Usuń
    3. Są jeszcze w Aster, tzn u mnie jest.

      Ja mam wersję zieloną, ale czaję się na tą :)

      Usuń
    4. Słyszałam , że ta jest o niebo lepsza od wersji zielonej i żółtej :)
      Ja nie mam w pobliżu Aster więc nie wiem czy jest :-]

      Usuń
  2. trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że w małych drogeryjkach też ją wytropię, inaczej nie mam do niej dostępu;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto szukać ;)
      Niestety dotychczas widziałam ją tylko w naturze :(

      Usuń
  4. Zainteresowałaś mnie tą odżywką, kusi mnie ona, ale zastanawiam się czy zadziała na moje włosy tak samo dobrze jak to robią odżywki z silikonami, na które się teraz przerzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobra jako dodatek do masek :)
      Hm powiem Ci , że ostatnio porównałam ją sobie z silikonowa odżywka z nivea i była o niebo lepsza. Zawsze możesz spróbować bo za taką cenę warto ;]

      Usuń
  5. Emolientowa maska/ odżywka to znaczy jaka? Mogłabyś podać przykłady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski mające w składzie emolienty czyli praktycznie Większość masek np. Maski biovax , jest tez fajna w połączeniu z żółtkiem :)

      Usuń
  6. Muszę się jej przyjrzeć :). Może sprawdzi się także solo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze Ci ja tej odzywke nie moglam zuzyc do konca, strasznie jej moje wlosy nie polubily :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś dodać do jakiejs maski albo mieszać z żółtkiem ? ;>

      Usuń
    2. Nie. Zreszta nie to, ze ona nie dzialala,ale wrecz pogorszala stan moich wlosow :/, strasznie sianowate byly po niej, juz lepiej wygladaja po samym szamponie.

      Usuń
    3. Szkoda :( U mnie sprawdziła się rewelacyjnie :)

      Usuń
    4. Eve, pewnie Twoje włosy nie lubią keratyny :/. U mnie się sprawdziła :)

      Usuń
    5. Nom dokładnie. Keratyna wysoko w składzie a ją albo się kocha albo nienawidzi :(

      Usuń
  8. wydaje się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dorwałam w jednej z drogerii za bagatelną kwotę 3.99 i... Nie zamienię na żadną inną. Nawet solo do moich włosów jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie używałam jej solo bo od razu pokochałam ją jako dodatek do masek :)

      Usuń
  10. kurcze, czemu u mnie nie ma drogerii natura? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez niestety nie ma ;/ Ale mam ją na szczęście 14km do natury (jestem tam często) :)

      Usuń
  11. ooo :) nie znam jej, ale chętnie poznam bliżej :) rzeczywiście, skład zachęca, żeby mieszać ją z innymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Keratyna i jedwab wysoko w składzie przemawiają :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Sama zostałam pokuszona hehe

      Usuń
    2. To wydaję mi się że w lipcu zrobię najazd na Naturę:)

      Usuń
    3. Hah :D Mam nadzieją , że dopadniesz artiste :Pp

      Usuń
  13. Zapisuje do kupienia :)
    Tylko tez niestety nie wiem ktora maska jest emolientowa :)
    W domu mam biovax do wypadajacych, alterre z granatem oraz glorie.
    Uzywasz takiej maskowej mieszanki przed myciem wlosow czy po myciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie łączyłam z maską biovax do wypadających i efekty niebiańskie :)
      Dawałam 3 łyżeczki maski biovax do wypadających i 1,5 łyżeczki tej odżywki dodatkowo dałam 3 krople gliceryny ale to nie jest konieczne :)
      Spokojnie możesz łączyć z tym biovaxem :)
      Takiej mieszanki używam po myciu włosów jak normalną maskę i trzymam godzinkę :]
      Dzisiaj będę łączyć z maską alterra ;]

      Usuń
    2. Napisz o rezultatach :)
      Na pewno kupie te odzywke jak sie wybiore do natury bo niestety blisko nie mam.
      Ale sie az specjalnie przejade.
      Lubie tanie kosmetyki do wlosow, moge je wyprobowywac bez wyrzutow sumienia, bo co z tego ze w domu mam 4 odzywki i 3 maski skoro to tylko 4 zl a moze sie swietnie sprawdzi ;)

      Usuń
    3. Dokładnie tak jak mówisz :)
      Jutro albo pojutrze zrobie porównaie efektów : Biovax do wypadających +artiste i Alterra+ artiste :)

      Usuń
  14. I teraz ubolewam, że nie mam pod nosem natury. Muszę sobie ją zapisać to może kiedyś kupię..

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja jak na złość mam 3 rossmanny pod domem a do natury niestety kawałek i to zawsze nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz pewnie to szczęście , że w tym samym mieście :)
      Ja niestety mam 14km :(

      Usuń
  16. bardzo ją lubię i nawet polepszam :) zawsze pod czepek i długo trzymam, moje włosy są po niej szczęśliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię tak samo :)
      Moje włosy ją kochają ! I tu muszę Ci podziękować bo dzięki Tobie ją odkryłam ;]

      Usuń
  17. nigdy o niej nie słyszałam a faktycznie tanioszka :D krcze chyba spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę grzech nie spróbować ;)

      Usuń
  18. przypomniałas mi o niej :D jakoś tak stoi zapomniana w kąciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, może się skuszę, bo kończą mi się odżywki. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę ją mieć;) cena świetna, recenzja bardzo zachęcająca! Tylko, że do natury mam 30km;( uroki mieszkania na wiosce, ale w pn wybieram się do Krakowa, więc muszę sobie tak trasę rozplanować, żeby wdepnąć do natury w galerii Kazimierz;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Przy okazji możesz kupić , ja bym chciała mieszkać czasami na wsi ;]

      Usuń
  21. Ostatnio się nad nią zastanawiałam będąc w Naturze, ale w końcu nie wzięłam. Teraz chyba jednak kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak ciągle robiłam ale jak już się skusiłam to nie żałuję ;]

      Usuń
  22. aajj, dopisuję do listy "kupię", jeju ale ona już jest długa! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lista się chyba nie kończy hehe :D

      Usuń
  23. U mnie w Aster tez jest :) tylko ze pewnie drozszsa niz w naturze, ale i tak kupie :D zobacze czy moje wlosy ja pokochaja czy znienawidza ;) p.s. Sorki za ortografie ale z komorki pisze ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Twojej recenzji właśnie wczoraj ją kupiłam, dzisiaj wypróbuję chociaż jeszcze nie wiem z czym mam tylko maskę NaturVital a ona trochę może obciążać. A miałaś może którąś z innych odżywek z tej serii? zastanawiam się czy mogą być też dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurde u mnie nie ma Natury;/ Szkoda chciałam sprawić czy moje włosy by ja polubiły;/

    OdpowiedzUsuń
  26. cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, bo mam bardzo podobne włosy do Twoich:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy nadaje się do CG Method?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...