środa, 6 czerwca 2012

Babydream fur Mama- ZASTOSOWANIE NA WŁOSY

Babydream fur Mama- Brustwarzensalbe- OCHORNA KOŃCÓWEK

Dawno nie zabezpieczałam nim końcówek , ale od jutra zaczynam na nowo bo ma świetny skład i oczywiście działanie. Więc zaczynajmy przedstawienie małego bohatera ! 



Dlaczego stosuję do zabezpieczania końcówek ? - Ze względu na świetny skład , same się przekonajcie 

SKŁAD :

-Nie zawiera barwników
-Nie zawiera konserwantów
-Zawiera naturalna lanolinę
-Olej słonecznikowy
-Olejek jojoba
-Olejek migdałowy
-Olejek brzoskwiniowy
-Witaina E

Jak stosuję ?
Tak jak pisałam - do  zabezpieczenia końcówek włosów.
Oczywiście niewielką ilość bo jak widzicie jest on gęsty.
Mała tubka starcza na baaaaaardzo długo.

Gdzie można go kupić i za ile ?

Ten kremik możecie kupić jedynie w rossmanie.
Cena : 3,99 ! w promocji bo regularna to 10,99 jednak teraz można go kupić za 3,99 w stoisku w rossmanie z napisem ''cena na do widzenia'' , czyli prawdopodobnie go wycofują więc spieszcie się ! :)

A wy jak zabezpieczacie swoje końcówki ? Jestem bardzo  ciekawa :)





70 komentarzy:

  1. Tez go uzywalam do zabezpieczania koncow w kwietniu i wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w kwietniu :) Ale potem przestawiłam się na kokosowy :)

      Usuń
  2. u mnie już go wycofali z rossmana ale mam jeszcze 1 opakowanie i na końcówki cud miód:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze na szczęście jest i co lepsze kiedy znika na nowo uzupełniają jego ''niedobór'' :)

      Usuń
    2. Może byś zrobiła większy zapas i mi go nabyła ;) oczywiście bym Ci wysłała pieniążki na konto:) bo bardzo go sobie cenie, a już u siebie nie znajde bo pytałam :(

      Usuń
    3. Hm tylko nie wiem czy Ci się to będzie opłacało :( tzn przesyłka droższa pewnie od kremu :( ale oczywiście jeśli chcesz top noe ma sprawy :)

      Usuń
    4. co tam, kupię od razu 2 lub 3:) więc dam Ci znać jutro na kiedy bym miała pieniążki i Ci prześle dane ;)))

      Usuń
    5. Pewnie :) a ja w poniedziałek udam się do rossmana :)

      Usuń
    6. Super, o ile nie masz daleko, a jeśli Ci nie po drodze, to kupisz przy okazji :)

      Usuń
    7. W sumie to jest 13 km ode mnie ale będę tam od poniedziałku do piątku więc spokojnie :)

      Usuń
  3. Może się załapię na promocję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiesz się bo jest tylko w cenie na do widzenia :(

      Usuń
  4. u mnie już go wycofywali jakiś czas temu i chyba nie mam szans już go dostać :( no chyba, że objadę wszystkie Rossmany w mieście ;p
    czytałam o nim wiele pozytywnych opinii.
    ja zabezpieczam końcówki serum A+E z Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A+E jest świetny a w połączeniu z olejkiem kokosowym (jako baza) cud miód :)

      Usuń
  5. Oj, u mnie go nie ma, ani w CND ani w regularnej cenie, ale używam biedronkowego kremu do rąk, zielonego. Fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim wiele dobrego :)
      I też jest na mojej liście jednak pierw ten :)

      Usuń
  6. wow jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. YEY też go chcę:D muszę napaść Rossmana:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że tak dobre kosmetyki, rossmann wycofuje.

    Ja zabezpieczam olejem albo kokosowym albo migdałowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowy też uwielbiam ale nie chce by włosy się do niego przyzwyczaiły :(

      Usuń
  9. Starsznie niedobrze,bo ja go nigdy znalezc nie moge! W piatek szturmuje rosmana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam sobie teraz serum z Oriflamie :) Jak jeszcze będzie ten krem w promocji to się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zawsze możesz stosować jako bazę pod top serum :)

      Usuń
  11. Mam go i stosuję zgodnie z przeznaczeniem opisanym przez Ciebie :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie myślałam o przeznaczeniu wg producenta :)

      Usuń
  12. Już kiedyś była ta akcja "cena na do widzenia", ale go nie wycofali... Czemu ja jej nigdy nie widzę? Cena regularna mi się nie podobała, więc czekałam na promocję, która znowu przejdzie mi koło nosa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie jest dostępny w cenie regularnej :)

      Usuń
  13. Też bardzo go lubię, ale trzeba uważać - kiedyś dałam tyćkę za dużo i miałam sklejone końce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się z Tobą zgodzę :) trzeba uważać przy ilości hehe

      Usuń
  14. ja zabespieczam koncowki jedwabiem z joanny. Za 2 tyg bede w polsce to wbiegne do rosmana a w moim miescie jest ich kilka i to porozrzucane blisko siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. skoro tak go zachwalacie, to muszę go nabyć;) oby jeszcze był w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze Tobie też będzie pasował :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję ze go znajdziesz i będziesz mogła cieszyć się efektami :)

      Usuń
  16. o jaaaa! chcę go, chcę! bo moje końcówki są fatalne, a szkoda mi podciąć każdy centymetr ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic nie naprawi zniszczonych końcówek więc trzeba jew podciąć.im szybciej tym mniej będziesz musiała podciąć :) a później zabezpieczamy np. takim właśnie kremikiem :)

      Usuń
  17. Muszę koniecznie kupić skoro mogą go wycofać ;) Ja aktualnie stosuję oliwkę dla kobiet w ciąży Babydream ;) Recenzja u mnie tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej oliwki również jestem ciekawa :) już tyle mam na liście ze loo :)

      Usuń
  18. Maseczkę spłukuję samą wodą, nie miałam żadnego problemu z jej usunięciem =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to muszę zrobić zmówienia na ZSK :)

      Usuń
  19. ja używałam ochronnego kremu do rąk z be beauty. ale teraz idzie do mnie mój olej kokosowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię go, ale ta tubka mnie strasznie denerwuje, jest wiecznie tłusta i taka nieprzyjemna:/ Szkoda, że go wycofują, dzięki temu, że jest taki gęsty mam świetne samopoczucie z nim na końcach- że są takie zabezpieczone i odżywione, itp. Potęga wrażenia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) ale nieporęczna tubke rekompensuje świetny skład :)

      Usuń
  21. Ja raz patrzyłam w dwóch Rossmanach i nigdzie nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety dostępność jest słaba :(

      Usuń
  22. muszę się wybrac do mojego rossmana, może jeszcze będzie. przydałoby się coś na moje wysuszone końcówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierw polecam nożyczki , a potem zapobieganie np. tym kremikiem :)

      Usuń
  23. Lubię tę maść, cudownie zmiękcza koncówki ;-) Również dołapalam za 4 zł ;-) Ale jej nie wycofują, wróciła ponoć w odświeżonym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma w tym nowym opakowaniu. Hm no ponoć wróciła nie tylko w nowym opakowaniu , ale z nowym składem ponoć gorszym :(

      Usuń
  24. Jutro lece do sklepu mam nadzieje że bd go jeszcze mieć,można wiedziec przez jaki czas używasz tego kremiku?
    +może zainteresuje cię coś o peelingach o których napisałam


    http://nastolatkicom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go przez cały kwiecień :)

      Usuń
  25. Może jutro skoczę do Rossmanna i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś otagowana :)

    http://kosmetycznefanaberie.blogspot.com/2012/06/tag-lubie-to.html

    OdpowiedzUsuń
  27. nie używam niczego do końcówek
    podcinam co 4 - 5 m-cy i nie stosuje suszarki ani prostownicy

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję :)
    Nie słyszałam jeszcze o tym ;) Ale raczej nie stosuję nic na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj tak, chcę go :D
    chociaż nie narzekam na swoje końcówki, ale zrobię coś dla nich dobrego ot co! ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam, ale teraz jakoś znikła z rossmanna, miała wrócić, ale jakoś jej nie widzę. A szkoda, bo lubiłam ją...

    OdpowiedzUsuń
  31. taak.... ostatnio chciałam go kupić, ale już nie było :(

    Pozdrawiam!!!

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja do zabezpieczania końcówek używam Biovax Serum A+E :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ta BD wygląda całkiem ciekawie:)

      Usuń
    2. a tak pierwotnie do czego służy ten kremik?:)

      Usuń
  33. Muszę przyznać, że nigdy go nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  34. stosujesz krem na mokre końcówki? czy jak już go stosujesz wieczorem to rano musisz umyć włosy?

    OdpowiedzUsuń
  35. cholerka, a ja znowu za pozno sie obudzilam ;) Dopiero teraz na to trafiam u Ciebie, jak juz jest po fakcie i ja wycofali ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to dorzucę odlewkę do rozdania tylko napisz mi pod rozdaniem o tej odlewce :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...