sobota, 19 maja 2012

Recenzja Toniku+ dzisiejszy zakup

Hej dziewczyny :) Na początku bardzo was przepraszam za nieobecność , ale nawet nie miałam kiedy wejsc na kompa :( Ale już nadrabiam dziś recenzja toniku i dzisiejszy zakup :)
                                                              ZIAJA TONIK OGÓRKOWY                                                                      






                                                               OD PRODUCENTA                                                                             

-Wyciąg z miąższu ogórka , prowitamina B5.
-Łagodnie oczyszcza  naskórek.
-Doskonale nawilża i tonizuje skórę. 
-Wykazuje skuteczne działanie kojące
-Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
-Nie zawiera alkoholu
-Do cery normalnej , tłustej i mieszanej

                                                              MOJA OPINIA                                                                                

Zapach :                                                  

Zapach ma bardzo przyjemny , moge porównać do świeżego ogórka.

Wydajność :                                           

Tutaj kolejny plus ! Toniku używam rano i wieczorem i mam prawie 2 miesiące.

Cena :                                                    

Około 5zł , czasmi jest za 4zł na promocji w rossmanie
Więc nie jest to dużo jak za taką wydajność.

Działanie:                                               

Ten tonik pozostanie juz przy mnie na dłuugo długo (ma już 2 opakowanie).
+ za wyciąg z miąższu ogórka i prowitaminę B5
+ za to , że łagodnie oczyszcza i nie podrażnia skóry więc jak najbardziej polecam do skóry delikatnej
+ za nawilżenie. Dobrze tonizuje. Nawilżenie jako takie jest więc na prawdę warto
+ za działanie kojące 
+ za to , że przygotowuje skórę do dalszych zabiegów. Moim zdaniem tonik jest niezbędny aby przygotować skórę do dalszych zabiegów :)
+ za to , że nie zawiera alkoholu
+ za cenę
+ za wydajność

A więc jest to tonik bez , którego moja codzienna pielęgnacja twarzy nie istnieje :) Bardzo polecam , jest godny wypróbowania.  Bardzo mi się podoba fakt , że nie zawiera alkoholu.
Po prostu jesteśmy nierozłączni :)

Miałyście ? Jak u was się sprawdził ? ;>

                                                                                                                                                                   

A teraz jeszcze mój dzisiejszy zakup a zatem :



Zawiedziona intensywnie regenerująca do włosów suchych i zniszczonych skusiłam się na tą :)
Mam nadzieję , że się na niej nie zawiodę. Naczytałam się o niej wiele dobrego na wizażu i kupiłam :)


Link do KWC


Miałyście tą maseczkę ? Zadowolone czy przeciwnie ? :D


Uff aż mi ulzyło jak napisałam notkę :) Tak mi jakoś brakowało bloga i was :) Więc teraz mogę się nacieszyć i już nadrabiam wasze blogi :)


                                                                                               Pozdrawiam was cieplutko ;*


Edit : + rozdanko : zapraszam tam :


http://mojzakupoholizm.blogspot.com/2012/05/red-lisptick-rozdaje-kosmetyki-za-darmo.html

A do wygrania :






39 komentarzy:

  1. Koniecznie daj znać jak ta maska się spisała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za miesiąc będzie recenzja :)

      Usuń
  2. Jeszcze go nie miałam,ale jestem zawiedziona tonikiem nagietkowym z tej firmy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nagietkowy również miałam i moje odczucie było takie samo jak Twoje :)
      Teraz już się nie dziwię , że np. ogórkowy kosztuje 6zł a nagietkowy 3zł :)

      Usuń
  3. mam ją teraz i jest rewelacyjna wg mnie =) chociaz włosy nadal wypadają, ale z tym się chyba przejdę do lekarza =( najlepiej działa zmieszana z zółtkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mieszałam kupnych masek z żółtkiem :) Może czas zacząć ? :>
      i w sumie włosy nie wypadają jednak zachęciły mnie opinie na KWC i spontanicznie wzięłam bo mimo że nie wypadają są osłabione

      Usuń
  4. mam Biovaxa ale inny rodzaj i bardzo sobie chwale

    tonik mi nie podszedł - uczulał mnie choć na ogórka nie mam uczulenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na jakiś jego skład ;/
      Też miałam innego biovaxa ale mi nie podszedł :/

      Usuń
  5. Tonik miałam bardzo fajny ;) maseczka do włosów nie pomogła mi z problemem wypadających włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam biowaxa latte i moje wlosy go lubialy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie używałam :)
    Zapraszam na małe rozdanie
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten Tonik !
    nie rozstaje się z nim od 3 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja farbuje od chyba roku i właśnie dzięki VAXowi moje włosy są zawsze lśniące, zdrowe i miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na konkurs na moim fanpage, do wygrania ciekawe kosmetyki https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204276886360427&set=p.204276886360427&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno temu miałam ten tonik, ale jakoś za nim nie przepadałam bo stał i stał aż się w końcu zmarnował:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przerzuciłam się z toniku nagietkowego na ogórkowy. Jest o niebo lepszy dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam Cię zaprosić na moje rozdanie Lemon Lovely
    http://paulina-zukrowska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-lemon-lovely.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za podpisanie petycji;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ani jednej z tych rzeczy bardzo popularnych nie posiadałam;< muszę się wziąć za siebie i coś kiedyś kupić hehehe;)





    i jeżeli mogę to zapraszam na moje pierwsze rozdanie:)
    http://easystylee.blogspot.com/2012/05/rozdanie-otwarte.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś ten tonik i był fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. maski z biovaxa są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tonik aloesowy BIO i jest super :). Jestem ciekawa jak ten Biovax się sprawdzi :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam mleczko z tej serii,jest swietne.

    OdpowiedzUsuń
  20. od lat uzywam tego tonika, jest njalepszy ;)
    zapraszam do siebie na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. toniki z ziaji to dobra jakość za małą cenę, takie kosmetyki lubimy :)
    myślę, że z tej maski będziesz zadowolona, ja ją bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pewnie większość kobiet :) To co potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana jestem i żyje! Po prostu sesja mnie wykańcza,ale spokojnie, cały czas Cie czytam!;) już dawno przeczytałam Twój komentarz, ale cały czas brakło mi czasu by napisać. Tak po za tym to też mam ten tonik. chociaz nie długo chce się przerzucić na oczyszczanie skóry metodą OCM i podobno tonik już wtedy nie jest potrzebny, jak wykoncze to co mam do zmywania demakijazu i ten o to tonik to sie do tego zabiore;D a co! a jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też nie lubiłam Biovaxu do suchych i zniszczonych, ale dobrze się sprawdziła nałożona na godzinę przed myciem :) Otagowałam Cię: http://blondhaircare.blogspot.com/2012/05/tag-lubie-to.html :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wczoraj kupiłam ten tonik :) Kiedyś go użwałam i lubiłam, a Ty mi o nim przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tonik ogórkowy Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tonik miałam i jest OK. Natomiast maska z Biovax-u jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  28. mialam tą☼ maske . bylam bardzo zadowoolona ! ;D i ubolewałam jak mi sie skonczyla !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...