wtorek, 22 maja 2012

Recenzja Szamponu BD + wczorajsza maseczka :)

Dzisiaj pokaże wam jak ulepszyłam wosk do włosów , który chciałam wyrzucić :) I tak jak w tytule recenzja szamponu Baby dream :) + dzisiejszy zakup.

                                                        Szampon do włosów Baby dream                                                               






                                                                Od producenta                                                                                           

Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę głowy i pielęgnuje włosy niemowlęcia. Proteiny pszenicy zapobiegają elektryzowaniu się włosów.
Szampon może być także stosowany do codziennej pielęgnacji włosów przez dorosłych. Produkt zawiera rumianek i pantenol. Nie zawiera barwników i konserwantów oraz składników pochodzenia zwierzęcego.

                                                                   Skład & analiza                                                                              

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, , Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.

Woda , łagodny detergent (myjący) , łagodny detergent (myjący) , detergent, substancja zmiękczająca/emulgator ,Hydrofilowa substancja nawilżająca,, extrakt z kiełków pszenicy ,substancja aktywna/odżywcza/łagodząca,  , emulgator , kwas mlekowy  , extrakt z  kwiatów rumianku , substancje zapachowe


                                                                 Moja opinia                                                                                      

Zacznę od tego , że postanowiłam zrezygnować z SLS  i SLeS do częstego mycia włosów, więc z tego powodu kupiłam ten szampon.  Natomiast raz w tygodniu myję szamponem z SeLS. Ok więc przejdźmy do rzeczy :

Szampon kupiłam w niskiej cenie 3,99zł. Szampon jest delikatny. Ma żelową konsystencję  i dobrze się pieni. Co do zapachu to też mi się podoba hm moge przyrównać do woni rumianku. Nie wymagałam od niego wiele po prostu szampon ma myć , a do odżywiania są odżywki i maski. Swoją rolę spełnia. Minusik za to , że plącze troszkę włosy jednak to mi nie przeszkadza bo i tak zawsze nakładam jakąś maskę. Zauważyłam , że nie jest jakoś specjalnie wydajny , ale myślę , że za taką cene nie jest tak źle :)

                                                                Podsumowanie                                                                        


 PLUSY :                                            MINUSY :
+ Cena                                                             -wydajność
+dobrze myje                                              
+zapach
+Brak sLS & SLeS

Czy kupię ponownie ? Tak , jednak jeszcze nie teraz
Mam chęć kupic balsam Baby  dream i nim myc włosy , polecacie ? ;>
Znacie jakis fajny delikatny szampon ?

          A teraz kolejna część czyli co zrobiłam z woskiem , który chciałam wyrzucić                       

Jak wiecie wosk do włosów  Henna Treatment Wax   mi nie służył i postanowiłam go odstawić. Jednak wczoraj szkoda mi było go wyrzucić więc wymieszałam z moimi 2 ukochanymi składnikami i efekgt był niesamowity :)

Do pudełeczka wlałam wosk henna treatment wax


Dodałam pół łyżeczki spiruliny 


Wymieszałam i dołożyłam jeszcze trochę wosku


Dodałam 2 krople olejku rozmarynowego


Gotowe !


Tak więc każda maskę możemy ulepszyć :) Ja jestem mega zadowolona a SPIRULINA to moja prawdziwa perełka <3

                                                                    Dzisiejszy zakup                                                                           

ZNOWU ! Znów przez opinie na wizażu i na blogach musiałam coś kupić , ale nie żałuję :) Już od daawna na niego polowałam i w końcu poszłam do zielnika i pani mi go zamówiła. I mam , a mianowicie o to on :



Miałyście ? Jest na prawdę tak dobry ? :)






33 komentarze:

  1. Szampon ma fajny sklad jednak zostane wierna plynowi babydream :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie am zamiar się na niego skusic i dorzucić do pielęgnacji na czerwiec :)

      Usuń
    2. Możesz mi wysłać link do KWC tego płynu ? ;> bo nie moge znalezc hehe

      Usuń
    3. Prosze: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=43249

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Właśnie wysłałam z linkiem komentarz, ale eve była szybsza :)
    szampon zdążył mi się zanim zdecydowałam czy go lubię czy jednak nie znoszę... na razie mam żel uniwersalny i stosuję faktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jantar mnie rozczarował, nie zrobił zupełnie nic z moimi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj :( mam nadzieję ze mi przypadnie :/

      Usuń
  4. Szampon faktycznie mocno plącze włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi włosów nie plącze, ale może dlatego, że muję tylko skórę głowy. Ponadto nie zamienię go na żaden inny bo okazało się, że łupież zniknął! Ostatnio musiałam umyć włosy szamponem z SLS i się znów pojawił. Wniosek: po tylu latach walki z łupieżem okazało się, że jestem po prostu uczulona na SLSy =/

    OdpowiedzUsuń
  6. szamponu też używam do codziennego mycia:) również jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię ten szampon, a następnym razem kupię żel uniwersalny :)
    ja jestem z jantaru bardzo zadowolona, chyba działa, czego niestety nie mogłam powiedzieć o radicalu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że u mnie też się sprawdzi :)

      Usuń
  9. Nie próbowałam jeszcze nic z BD. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm no to tak:
    szampon baby dream jest super, lagodnie myje i czuc ze wlosy sa czyste. niestey dla mnie babydream fur mama zel do kapieli ktorym też włosy myją to niewypał. Nie czuję że są wymyte, tak jakby nie miał siły przebicia przez brud:/ kupiłam zel jako pierwszy i się rozczarowałąm a potem szampon i on ratuje reputację babydream:)

    spyrulina:) zamówiłam ją sobie i czekam na paczkę:) tez chce dodawac do maseczek:)

    miałam Jantar: akurat szukałam środka na wypadające garściami włosy, wypadanie ograniczył w 10-20 % czyli sypały się nadal. Na pewno nie lubię, nie było mega przyrostu, baby hair. Nic. Wcierałam go regularnie i tu był problem... jak dałąm za dużo to włosy dzień po były tłuste:/ trzeba było dawać minimalne ilości. miałam na niego sposób: wylewałam na talerz i moczyłam opuszki palców, jak lałam na rękę to włosy miałam tłuste, spływało i było nie wygodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak robię z olejkami wlewam na talerz i maczam palce :) Wtedy zużycie jest znacznie mniejsze :) Myślę , że z jantarem zrobię tak samo :) Mam nadzieję , że u mnie coś zrobi dobrego. Póki co do końca tego miesiąca używam jeszcze wody brzozowej :) Jantara odkładam na czerwcową pielęgnację :)

      Usuń
  11. nie widzę różnicy w płynie i szamponie Bd, za to balsam do kąpieli dla mam to bajka:D A Jantar na prawdę jest taki super, przynajmniej dla mnie. Tylko jest dość tłusty i nie lubie go nakładać- bo np. Seboradin jest taki przyjemnie "oczyszczający' i ma się wrażenie czystej skóry. Alkohol...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top pewnie 2 razy dziennie nie będę mogła go wcierać :(

      Usuń
  12. Ten szampon u mnie się nie sprawdza, strasznie plącze mi włosy. Do zmywania olei używam szamponu z Alterry.
    A co Jantaru to również skusiły mnie pozytywne opinie z blogów, niestety nie jestem regularna w jej stosowaniu, muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spirulina dobra na wszystko :). A Jantar jest niesamowity, na pewno będziesz zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś otagowana: http://kascysko.blogspot.com/2012/05/tagowo-dbam-o-zdrowie-i-lubie-to.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten szampon Babydream

    OdpowiedzUsuń
  16. Babydreama mam i cały czas próbuję wyrobić sobie o nim konkretną opinię..

    OdpowiedzUsuń
  17. wróciłam do BD, jednak wolę jego skład niż innych
    też kupiłam Jantar, zobaczymy jakie efekty
    wcierać go na noc po myciu włosów ?
    wolałam myć rano, ale przeżyję to ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to najgorszy szampon jaki miałam. Plącze włosy niemiłosiernie, jest zdecydowanie za rzadki, według mnie słabo się pieni i jest bardzo niewydajny. Nie kupię go drugi raz.

    OdpowiedzUsuń
  19. szampon bardzo fajny, jedyny minus to właśnie to, że plącze włosy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też poluje na jantar :)I chyba mnie przekonałaś na zakup spiruliny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Babydream - nie dla włosów wysokoporowatych! Nigdy go więcej nie kupię, taka tandeta do moich włosów. O ile dobrze pamiętam zawiera olejek migdałowy, kompletnie nie nadający się do takiego typu włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...