środa, 9 maja 2012

Recenzja kremu matującego i korektora synergen + herbatka na włoy skórę i paznokcie + zdrowy deserek

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla was dwie recenzję Pokaże wam moją dziiejszą zdobycz czyli herbatkę na włosy skórę i paznokcie oraz deserek (pyszny i zdrowy) Jaki zrobiłam sobie przed chwilą :)

1.Rossmann, Synergen, Deckendes Make-Up (Tonujący krem antybakteryjny)



Od producenta :Tonujący krem odpowiednio nawilża skórę oraz tuszuje jej niedoskonałości nie zamykając porów. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości. Skóra staje się delikatna w dotyku a fluid zapobiega stanom zapalnym. Dostępny w 3 odcieniach.


Cena regularna : 8,99
Cena w promocji : 6,99

Moje odczucia : Jestem mu wierna i prędnko się z nim nie rozstanę. Za tak niską cenę naprawdę warto. Świetnie kryje. Skóra się NIE błyszczy. Czy zapobiega powstawaniu wyprysków ? Tego do końca nie wiem bo nie miałamm z tym problemu , ale możliwe , że to właśnie dzięki niemu :) Kolejnym plusem jest meega wydajność jeden miałam przez pół roku. Kusi również niską ceną i faktem  , że nie zatyka porów.

Plusy :                                                                   Minusy 
+działa                                                                                           -dziwna gama kolorystyczna. Wzięłam odcień 
+Skóra się nie błyszczy                                                         najciemniejszy bo najjaśniejszy był żółty.Ale ten mi 
+dobrze matuje                                                                        pasuje
+skóra jest delikatna w dotyku
+niska cena
+wydajność
+/-  atuje na 4 godziny ale to i tak dobrze w końcu to krem a nie podkład


2. Synergen korektor antybakteryjny 



Od producenta :Działa antybakteryjnie, a jednocześnie zakrywa wypryski i zaczerwienienia. Specjalne składniki zamykają pory - wysuszając wypryski. Antybakteryjne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i wągrów. 

Cena : 6zł

Moje odczucia : 

Plusy:                          Minusy :
+cena                              -zatyka pory
+wydajność                  -nie kryje
                                           -odcień jet po prostu żółty , a                   
                                         a niby najjasniejszy.




3.Fitea piękne włosy skóra i paznokcie 

Jestem zachwycona składem i smakiem ciekawe jak zadziała :)

skład : liść pokrzywy , jabłko , ziele skrzypu , herbata zielona , ziele mięty , ziele fiołka trójbarwnego , liść jeżyny , ziele palczatki cytrynowej , aromaty , owoc brzoskwini , witamina C , Niacyna , witamina E , kwas pantotenowy , witamina B6 , witamina B2 , witamina B1 , kwa foliowy, biotyna , witamina B12

Cena :5zł za 20 saczetek :)




















4. Jabłko zmiksowane z pietruszką :)


18 komentarzy:

  1. ja piję z banananów <333 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę typowo ziołowe herbaty- nie w saszetkach. Zieloną uwielbiam- ma wit. B12 na przykład =)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jutro sobie kupie puder Synergen :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder też miałam :) uważaj na kolory :)

      Usuń
  4. Jabłko zmiksowane z pietruszka wygląda smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten kremik może kupię jak skończy mi się Alterra;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesmaczny ten deserek :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio czesto widze ten koktajl - jablko zmiksowane z pietruszka - to faktycznie cos w tym musi byc - a jak w smaku ? odpowiada? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w smaku odpowiada jak najbardziej :)

      Usuń
  8. Synergen miałam, na początku mnie wysypywało po nim, później już nie, ale denerwowało mnie to, że podkreślał suche skórki... Koniec końców- poszedł w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie herbatka kupiona? Bardzo mnie zainteresowala:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny skład ma ta herbatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , jak tylko zobaczyłam to od razu wzięłam :)

      Usuń
  11. ta herbata mnie zaciekawiła, nigdy jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tych produktów... myślę, że by się u mnie nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...