piątek, 4 maja 2012

Recenzja + analiza składu szamponów : Radical & Seboradin Niger z czarną rzodkwią

Tak jak w tytule mam dziś dla was Recenzję i analizę składu szamponów : Radical & Seboradin Niger z czarną rzodkwią. :)


1.Na pierwszy ogień pójdzie szampon wzmacniający do włosów zniszczonych i wypadających radical.




Opis producenta :Szampon Radical zawiera cenny, naturalny wyciąg skrzypu polnego. Roślina ta wyróżnia się wysoką zawartością krzemionki, która działa na włosy wzmacniająco. Włosy po umyciu stają się miękkie, puszyste, dobrze się układają, a dzięki zawartości prowitaminy B5 uzyskują piękny połysk. Jest łagodny w działaniu, nie powoduje wysuszania włosów. Zalecany do codziennego stosowania zwłaszcza do włosów zniszczonych i wypadających. 

Skład

Aqua, (woda)
 Sodium Laureth Sulfate,   (wiadomo SLeS ;/)
 Cocamide DEA, (Substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów)
 Equisetum Arvense Extract, (ekstrakt ze skrzypu polnego )
 Sodium Chloride, (Wpływa na konsystencję kosmetyków myjących )
 Cocamidopropyl Betaine, (Substancja pianotwórcza,myjąca)
Panthenol, (Prekursor witaminy B5 ,Hydrofilowa substancja nawilżająca)
DMDM Hydantoin, (Substancja konserwująca)
 Methylisothiazolinone, (Substancja konserwująca)
 Methylchloroisothiazolinone (Substancja konserwująca)
Citric Acid, ( zwiększa trwałość kosmetyku)
Parfum, 
Hexyl Cinnamal.
Cena: 9zł / 300ml

Moje wrażenia :
+zapach                                                   -wydajność
+ładne opakowanie                            -włosy były poplątane
                                                                    -nie wzmocnił 
                                                                    -źle się rozprowadzał
                                                                    -Wszystko co obiecuje producent w moim przypadku jest bajką :(
                                                                    -Zawiera SLS
                                                                   -zbyt duży otwór 

Czy kupię ponownie ?  Nie.

2.Inter Fragrances, Seboradin Niger, Szampon z wyciągiem z czarnej rzepy do włosów 
przetłuszczających się



Opis producenta :Doskonale myje włosy, zapobiega ich przetłuszczaniu się, a jednocześnie bardzo korzystnie wpływa na skórę głowy, regulując pracę gruczołów skórnych. Badania dermatologiczne wykazały korzystny wpływ stosowania szamponu Seboradin Niger przy leczeniu łuszczycy skóry głowy. Szampon oprócz delikatnie działających substancji myjących zawiera zestaw ośmiu ziół oraz wyciąg z czarnej rzodkwi bogaty w witaminy i mikroelementy.
Wskazania: polecany dla osób z włosami skłonnymi do przetłuszczania się, łysiejących a także dla osób skarżących się na łupież i świąd skóry głowy. Wspomaga leczenie łuszczycy.
Stosowany systematycznie z Balsamem i Lotionem daje doskonałe efekty u osób mających problemy z włosami i skórą głowy.
Efekty: stosowany systematycznie zmniejsza łojotok, pobudza odrastanie włosów i wzmacnia ich cebulki, działa przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo, wspomaga leczenie łuszczycy. pojemność : 200ml




Skład :
 Aqua, (woda)
 Sodium Laureth Sulfate, (SLS)
Cocamide DEA, (Substancja pianotwórcza)
Glycol Distearate, (Emolient tzw. tłusty.)
 Cocamidopropyl Betaine, (Substancja pianotwórcza , myjąca )
 Raphanus Nigra Extract, (ekstrakt z czarnej rzodkwi)
Matricaria Extract (ekstrakt z rumianku) (and) (Nettle Extract-ekstrakt z pokrzywy) (and) Balm Mint Extract -ekstrakt z mięty  (and) Coltsfoot Leaf Extract -ekstrakt z liści podbiału(and) Horsetali Extract -ekstrakt wodno glikolowy ze skrzypu(and) Horse Chestnut Extract - ekstrakt z kasztanowca zwyczajnego(and) Rosemary Extract-ekstrakt z rozmarynu (and) Sage Extract-ekstrakt z szałwi,
 Lauryl Glucoside, (składnik umożliwiający powstanie emulsji)
 Disodium EDTA, (Zwiększa trwałość kosmetyku,)
Limonen,(czynnik drażniący skórę)
 Quaternium - 80, 
Coco Glucoside (and) Glyceryl Oleate (and) Glyceryl Stearate,
 Panthenol, 
Pine Oil, 
Parfum, 
Metylchloroisothiazolinon e (and) Methylisothiazolinone (and) Phenoxyethanol, 
Tea Tree Oil, 
Coriander Oil, 
Thymol, 
Sodium Chloride.

Cena: około 20zł

Moja opinia : 
+dużo ekstraktów w skladzie                                                     -cena
+mimo tego , że ma 200ml to jest bardzo wydajny        -zapach
+zmniejsza przetłuszczanie                                                        -cięzko się go otwiera
+mimo tego , że ma 200ml to jest bardzo wydajny       -Sls i inne substancje myjące - na początku w składzie

Czy kupię ponownie ? Nie

33 komentarze:

  1. Twoich kręciołków nie polecam myć takimi mocnymi myjakami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :( Dlatego chce wykończyć tego typu szampony i kupić babydream ;)
      Tylko nie wiem czy on zmyje silikony (czasami stosuję serum na końcówki z biovax) ;/

      Usuń
  2. Próbowałaś myć włosy łagodnymi szamponami? Może Babydream Ci podejdzie - jeśli nie ten niebieski dla dzieci, to może różowy płyn do kąpieli dla mam, z bardzo łagodnym składem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro mam zamiar kupić babydream :)

      Usuń
  3. ja z Radicala byłam mega zadowolona- włosy mi rosły jak oszalałe i były mega wzmocnione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety takich efektów nie było :(

      Usuń
  4. też jestem zadowolona z radicala, no ale wiadomo, każdy ma inne włosy :) obyś znalazła szampon idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie dużo dziewczyn było zadowolonych i się skusiłam.Mam nadzieję że babydream mi podpasuje ;)

      Usuń
    2. otagowałam Cię na moim blogu :) http://dotrustyourself.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

      Usuń
  5. ja z Radicala kiedys jak mialam to bylam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy mialam i rowniez nie bylam zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz ,że babydream będzie dobry ;> zmyje silikony z końcówek włosów ? ;>

      Usuń
    2. To zalezy jakie(te zmywalne lagodnymi srodkami zmyje ale sa tez takie co potrzebuja sles do zmycia) ale do oczyszczania raz w tygodniu uzywaj takiego z sles a na codzien bez jak babydream fur mama :)

      Usuń
    3. Ok dziękuję ;* Jutro lecę po babydream ;)

      Usuń
  7. Podaj mi swój e-mail to wyślę Ci kod do wklejenia. Tutaj nie mogę dodać, bo nie przyjmuje komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Radical sie u mnie nie sprawdził. jedyny szampon drogeryjny to babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam Radical i nie wywarł na mnie żadnego wrażenia - ani pozytywnego, ani negatywnego. jak go skończę planuję zakup seboradinu.

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowana! http://hair-and-food.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie cierpię szamponu Radical! Jest do kitu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje z tym Radicalem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam żadnego, ale nawet nie chcę
    ważna jest znajomość składów
    uff :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy są lepsze niż opis od producenta hehe ;)

      Usuń
  14. To zapraszam do kupna. :) Masz konto na Allegro? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten Radical tez mi plątał włosy.... i to kiedy były jeszcze zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chciałabym mgiełkę z radicala kupić, myślałam o szamponie ale skoro takie kiepskie efekty to nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  17. Sodium Laureth Sulfate to nie SLS lecz SLES! Nieuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja mimo wszystko ta sama rodzina i bardzo podobne działanie

      Usuń
  18. Od Seboradinu skóra złaziła mi płatami dostałam wyprysków na całej twarzy. Za to Radical jest jedynym szamponem jaki na mnie działa. Mam włosy proste i bardzo długie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja także się skusiłam na oba i żaden mnie nie zachwycił splątane włosy sztywne po radicalu obciążone próbowałam z inna odzywką ale i tak ten sam efekt zaś seboradin cena 26 zł jego smród mnie odpychał podczas każdego mycia i się nadal

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...