wtorek, 1 maja 2012

Plan pielęgnacji na maj + podsumowanie kwietnia , aktualizacja


Dziś podsumowanie włosowej pielęgnacji w kwietnia + Plan pielęgnacji włosów na maj. +aktualizacja ;)

1.Podsumowanie kwietnia.




Różnicy w długości nie widać , ponieważ podcinałam 2cm. Niestety , ale od czasu do czasu trzeba :(
Jakie efekty zauważyłam?
-Miesiąc nie wystarczy , aby zregenerować włosy jednak zauważyłam znaczną poprawę w ich kondycji.
Są bardziej błyszczące. Co do wzrostu To możliwe , że coś urosły , podcięłam 2cm więc gdyby nie podcięcie efekty byłyby widoczne :)
Na pierwszym zdjęciu miałam włosy nie rozczesane , na drugim są rozczesane (na drugi dzień od mycia) dlatego nie są kręcone od góry.
Ogólnie zauważyłam , że się bardziej błyszcza i sa mniej przesuszone jednak to dla mnie za mało. 

Jesli chcecie wiedzieć czego używałam ,  zajrzyjcie TU.

Pielęgnacja kwietnia w skrócie :

1. Szampon :Hebal Care ze skrzypem polnym. 
2. Na 3-4 godziny przed myciem olej kokosowy

Maseczki:

*Alterra nawilżająca
*domowa. maseczka drożdżowo jajeczna , trzymałam godzinkę i spłukuje . Następnie nakładałam wosk z waxa na jakies 30min ;) 

. Płukanki
-z kawy
-skrzypu


 tabletki

-Skrzyp i pokrzywa

 herbata z pokrzywy lub skrzypu


2.Plan włosowej pielęgnacji na MAJ

*Zacznijmy od szamponów : (są 3 , ponieważ muszę je wykończyć hehe)
a) Seboradin niger.Szampon kuracja do włosów przetłuszczających się z czarną rzodkwią
b)Radical. Szampon wzmacniający do włosów zniszczonych i wypadających
c)Szampon z prowitaminą B5 ceramidami i naturalnym ekstraktem z pokrzywy.
d) Mam nadzięję , ze jak je wykończę to kupię  babydream 
*Wcierki
a) Woda brzozowa (rano i wieczorem + Masaż głowy (5min.) masażerem)
b)Radical odżywka wzmacniająca ( po myciu włosów)
*Maski 
a)Biovaź regenerujący ( 2 razy w tygodniu. Raz sam a raz z dodatkiem spiruliny)
b) Domowe maseczki :
1) żÓłtko + 2łyżki nafty +łyżka oleju rycynowego + spirulina +olejek rozmarynowy
2)maseczka z siemienia lnianego
Biovax 2z w tygodniu natomiast domowe maseczki raz w tygodniu ;)



*Olejowanie

+nafta kosmetyczna




a)Olejek kokosowy na 4 godziny przed myciem
b)Olejek rycynowy raz w tygodniu na noc 
c)olejek rozmarynowy dodatek do olejku rycynowego i domowych maseczek
d)Babydream , maśc. Jako zabezpieczanie końcówek
e) kapsułki gal jako dodatek do maseczek
f)nafta , równiez jako dodatek

*Płukanki :

Mam zamiar stosować płukankę z siemienia lnianego

*Herbatki

Oczywiście herbatka z pokzywy i skrzypu

*suplenty- W tym  miesiącu sobie odpuszczę



Uffff , ale się napisałam ;)

A jak wam idzie zapuszczanie ? Przypominam uczestniczkom akcji o nadesłaniu efektów pielęgnacji ;)

32 komentarze:

  1. Coraz ładniejsze masz te włosiska:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jakby jeszcze troszkę szybciej rosły ;) hehe

      Usuń
  2. Pieknie sie blyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam , że mi się wydaje :)

      Usuń
  3. mam zamiar kupić sobie spyrulinę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spirulinka-Fajna sprawa ;D

      Usuń
    2. ile kosztuje spirulina i gdzie można ją kupić?

      Usuń
    3. Spirulinę kupisz w sklepach zielarskich :) Możliwe , że znajdziesz w aptece ,a le prędzej w zielarskich. Ja za swoją zapłaciłam 13,80. Mniejszą o połowę można kupić za 7zł ;)

      Usuń
    4. Algi morskie - spirulina

      30 g 9,77
      http://zrobsobiekrem.pl/pl/p/Algi-morskie-spirulina/33
      http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/04/domowa-maseczka-na-wosy.html

      Usuń
  4. ah ten blask i kręciołki :) loczków zazdroszczę. jak się sprawuje ta odżywka wzmacniająca radicala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ją stosowałam włoski mniej wypadały. Teraz mam zamiar zacząć od nowa :)

      Usuń
  5. Przyrost widać mimo podcięciu końcówek :) Piękne masz te kręciołki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Mimo to od zawsze chciałam proste :(

      Usuń
  6. jest jakiś schemat do wypełniania tak jak przy zgłoszeniu do akcji? czy jak napisze to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne włosy, taką pokrzywę też mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiuję ;)
      Ta pokrzywa różni się od tej z herbapolu ;/

      Usuń
  8. Uffff duzo tego :)
    Wlosy masz piekne :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Długie masz włosy :). I faktycznie błyszczą :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zaczełam pić pokrzywę i z lenistwa przestałam... obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio tez aleod wczoraj zaczelam na nowo :-)

      Usuń
  11. ŚLICZNE MASZ TE Włoski ;)

    oczywiście także dodaję ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać różnicę, są coraz ładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taką samą szczotkę jak Ty, z Donegala;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i tak w ogóle to byłaś przygotowana do walki naprawdę rewelacyjnie! miałaś masę produktów :) i spirulinka.. której Ci szczerzę zazdroszczę...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...