wtorek, 8 maja 2012

Paczuszka + co na rozdwojone końcówki ?

Hej dziewczyny ! Dzisiaj , krótka relacja z tego co przyniósł mi listonosz i przechodzę do tematu rozdwojonych końcówek.

Dzis rano obudził  mnie listonosz :) Przyniósł dwie paczuszki :)


*w pierwszej : Olejek Amla :

Wiele z was pisało , że smierdzi a mi jakos strasznie się ten zapaszek spodobał ;o hehe
Miałyscie ? Jak efekty ;>

*w drugiej książeczka , kalendarzyk i tampony ob :)

Darmowe próbki :)

2. a Teraz druga część czyli notka na temat rozdwojonych końcówek



1.Zacznijmy od tego dlaczego końcówki się rozdwajają ( krótko dla przypomnienia)
-za dużo chemii
-rozczesywanie (zbyt częste)
-wysoka temperatura (lokówki , prostownice , suzarki)
-słońce i wiatr
-nieprawidłowe podcinanie

2.Jak zapobiec rozdwajaniu ?
-Myć włosy delikatnie szamponem z niskim ph lub po protu wmasować szampon jedynie w skórę głowy
ja osobiscie wolę wersję drugą
-nawilżać nawilżać i jeszcze raz nawilżać
-unikać gorąca i zbyt częstego czessania
-nie związywać włosów , gdy są mokre
-unikać plastikowych szczotek i plastikowych wałków
-ponoć warto brać Merz Spezial Dragees , ale osobiście nie wiem jak działa
-ostatnie płukanie chłodniejszą wodą by zamknąć łuki włosowe
-nie pocierajmy włosów ręcznikiem
- i teraz coś dziwnego ''nie myjmy włosów często'' hmm pierwsze słyszę a wy ?
-i najważniejsze czyli ROZDWOJONYCH KOŃCÓWEK NIE DA SIĘ SKLEIĆ więc nawet jessli zapuszczamy warto od czau do czasu włoski podciąć
-zabezpieczajmy końcówki

No właśnie dziewczyny stosuję się do wzystkich zasad a mimo to włosy straasznie mi się rozdwajają ;/
Możecie mi polecić jakies serum na końcówki ? Tylko takie , które nie wysusza najlepiej o dobrym składzie. Co myslicie na temat serum na końcówki biovax z witaminami A+E ? Stoowałyście ? Jak efekty ? Macie jakieś sposoby na rozdwajające się końcówki ? Ja próbowałam chyba wszystkiego :(



-







27 komentarzy:

  1. ja mam to serum z biovaxa i mogę z czystym sumieniem polecić :)
    jestem ciekawa, jak będzie się u ciebie sprawowała Amla. ja mam chęć na Sesę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak włanie ię zastanawiam nad biovaxem on ma dużo silikonów ,a ja przed myciem olejuję włosy. No a przecież olejowanie na silikony chyba nie ma sensu :( no sama nie wiem :(

      Usuń
    2. Silikony nie tworzą nieprzepuszczalnej warstwy, możesz śmiało olejować.

      Krem do rąk z biedry albo kropla służącego włosom oleju.

      Nie prostujesz aby czasem włosów?

      Usuń
    3. nie nie prostownice odstawilam w grudniu. daje olejek kokosowy na koncowki albo ten do brodawek jednak to nic nie daje :-( mozesz jakis polecic?;>

      Usuń
  2. sama w sobie tak nie śmierdzi, gorzej na włosach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pocieszyłas hehe ;D

      Usuń
    2. Nie no, napisz jak wrażenia po nałożeniu :D

      Usuń
    3. Jutro będę nakłądać na noc ;) WIęc w czwartek zdam relacje ;)

      Usuń
    4. chyba nie zaśniesz :D ;))

      Usuń
  3. Jestem chyba ślepa albo mnie nie dotyka. chociaż włosy prostuje bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To az ogromne szczęście ;o MI wystarczy jedno starcie z prostownica. Co więcej włosy rozdwajają mi się nawet bez niej ;/

      Usuń
  4. Amla to był mój pierwszy olejek, mimo, że na bazie parafiny sprawdzał się - kupię go jeszcze :). A zapach zrobił się męczący pod koniec opakowania :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to serum z Biovaxu. Tak tak nafaszerowane jest to silikonami, ale ja nie popadam w żaden obłęd. Podczas ostatniego dnia przez olejowaniem włosy myję odżywką z Isanny z babasu, aby oczyścić je ze wszystkiego co złe, aby oleje robiły to co mają robić. Natsępnego dnia olejuje czuprynę po umyciu dodatkową je nawilżam. A na końcówki serum, muszę powiedzieć, że dzięki niemu końcówki znacznie mi się poprawiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez myslalam by tak robic:-) jak tylko bd w aptece to go kupie :-)

      Usuń
  6. zostałaś otagowana: http://po-prostu-pastelowe.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na końcówki po myciu nakładam ociupinkę oleju kokosowego i powiem że to działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nakładam , ale niestety u mnie jak było tak jet :(

      Usuń
  8. Gliss Kur ma taki olejek za ok.30zł w składzie jest olej arganowy i trochę silikonów, bardzo go lubię jako zabezpieczenie. I wydaje mi się, że TT mimo wszystko jest plastikowy i wcale nie służy moim końcówkom:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja polecam jedwab do włosów Bio Silk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go ale niestety ma alkohol w składzie i wysuszał mi włosy ;/

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. http://fashionery.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html kochana zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak na bazie parafiny to nie dla mnie niestety

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam Amli do włosów blond (jeśli masz ochotę to na moim blogu jest recenzja :)) , zapach rzeczywiście okropny ale działanie w porządku.

    moje końcówki też są trochę rozdwojone i przesuszone więc pod koniec suszenia aplikuje na nie jedwab w płynie Biovaxu, daje on rade ujarzmić moje puszące włosy i są po nim naprawdę miłe w dotyku :) wiadomo, że to nie zastąpi cięcia ale zawsze jakoś pomoże jeśli ktoś nie chce obcinać włosków ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie włosy są po nim przemiłe w dotyku :)

      Usuń
  14. Mam taki sam problem i nic mi nie pomaga..chyba trzeba by było zmienić dietę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...