środa, 16 maja 2012

Olejek kokosowy na włosy i nie tylko

Hej kochane :) Dziś troszkę o olejku kokosowy firmy efavit :)



Ma stałą konsystencję jednak pod wpływem ciepła jest wodnisty :)



Zacznę od jego zalet :
-ma śliczny zapaszek , obłędny kokosowy
-jes mega wydajny olejuję nim co noc twarz co 2 dni włosy i czasami ciało a zosała mi jeszcze większa połowa (używam od 29marca )
-Wspaniały nawilżacz
-nawilża ciało
-jest moim faworytem do olejowania twarzy na noc , rano jest taka mięciutka
-uwielbiam go jako olej do włosów i skóry głowy
- przyspiesza porost :)

O właściwościach możecie poczytać w tym poście

Tak więc jak najbardziej polecam :) Super nawilża i jest świetny na zwalczenie opryszczki :)
Zastosowanie w kosmetyce:
Pielęgnacja włosów, doskonale nawilża, odbudowuje strukturę włosa.
Można stosować zarówno na wilgotne jak i suche włosy, jako maskę (wmasować olej we włosy przed myciem, owinąć folią lub ręcznikiem, trzymać od jednej do kilku godzin, umyć włosy szamponem. W razie problemów ze zmyciem należy nalożyć najpierw nierozcieńczony szampon na włosy, wmasować, a następnie spłukać).
Wnika do wnętrza włosa i nawilża go. Wzmacnia cebulki włosowe, tym samym pomaga powstrzymać wypadanie włosów.
Pomocny w walce z łupieżem.
Można stosować na końcówki włosów aby zapobiegać ich rozdwajaniu (niewielką ilość oleju wmasować w końcówki).
Wyjątkowo polecany do włosów przesuszonych, zniszczonych, z rozdwajającymi się końcówkami.
Pielęgnacja twarzy i ciała.
Doskonały nawilżacz. Polecany do cery suchej, podrażnionej, łuszczącej się. Jak również do tłustej i trądzikowej co jest związane z jego antybakteryjnymi i antyseptycznymi właściwościami.Sprawdza się również w pielęgnacji skóry dojrzałej i uszkodzonej przez promieniowanie słoneczne. Opóźnia powstawanie zmarszczek, przebarwień skórnych. Nanosić go można bezpośrednio na skórę w postaci olejku, balsamu, doskonały do masażu całego ciała. Pomocny w problemach związanych z łuszczycą, egzamach skórnych. Często stosowany na suchą skórę dłoni.


Miałyście ? Jak u was się sprawdził ? ;>
+ Co myślicie o glicerynie do tuningowania masek tylko tej z apteki , czy różni się od tej z ZSK ? ;>
  

62 komentarze:

  1. miałam z bu i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam vatike i z działania jestem zadowolona:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chęć na vatikę , ale to po wakacjach po moja lista olejków do przetestowania jest bbardzo długa :)

      Usuń
  3. za ile kupiłaś taki słoiczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 14,80 :) jest maga wydajny mam go od 29 marca , a jest go jeszcze ponad połowa :)

      Usuń
    2. mój był za 17 zł w ekologicznym sklepie. Kupiłam tez szajs za 6 zł o niby identycznych parametrach i działąniu :(

      Usuń
  4. czystego olejku kokosowego nie używałam, mam vatikę i uwielbiam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam olej kokosowy na helfy.pl i czekam na paczuszkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz zadowolona jeśli to czysty olej kokosowy :) Nie wiem jak inne bo nie miałam ale słyszałam , że vatika jest dobry :)

      Usuń
  6. Te gliceryny nie różnią się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc mogę spokojnie kupić ? ;> a orientujesz się może ile się jej wlewa do maseczki ;>

      Usuń
    2. Rozpuszczalność:
      Rozpuszczalny w wodzie , alkoholu i glikolu propylenowym; nierozpuszczalny w tłuszczach.

      Stężenie w kosmetykach:
      Stężenia gliceryny, zapewniające odpowiednie nawilżenie 5-15%.
      CHYBA: 5 g DO 95 g ODŻYWKI, LUB 15 g DO 85 g ODZYWKI

      Usuń
  7. nie mam pojecia czym się róznią te gliceryny. liczy się skład więc może tym?
    Mam ten olej z tej firmy. Przyrostu nie zauważyłam większego, zapach obłędny. Jednak za ten płaciłm 17 zł a w Krk znalazłam olej tez nie rafinowany, naturalny - ALE ZA 6 ZŁ. TO miałąm nadzieje na super promocję. ALe oleje niby te same, ale każdy inny. Ten drugi nie topi się prawie w cale! Nawet w kąpieli po zakrętkę, ma ogromne wióra, sypie się (jak nałozyłam wyglądało jakbym miałą łupież), więc ostrzegam za olej kokosowy trzeba zapłacić trochę więcej aby mieć super efekty. Ponoć ma zatykanie 4/5 czyli ogromnie zatyka pory, ale u mnie tego nie widzę. Nawet lepiej oczyszcza niż migdałowy (2/5) Myję nim twarz.

    Jedyna wada kokosa: rozpuszczanie, nie zawsze mam czas i ochotę moczyć go w wodzie, gotować wrzątek:( Wracam z imprezy w nocy i gotuj wodę, mocz olej i myj:(

    Mój patent:
    po użyciu słoik ustawiam pod kątem, np na grzebieniu. W tedy zastyga po skosie i łatwiej jest go wyciągać ze słoika , np jako balsam, czy krem na twarz. niż jak jest poziomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt olej olejowi nie równy :)
      Hm z tym zatykaniem to mnie zmartwiłaś :(

      Usuń
  8. Mnie już przestał służyć olej kokosowy :/ Może za długo używałam - 5 miesięcy... Jeszcze nie tuningowałam masek gliceryną, ale myślę o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie włosy się przyzwyczaiły :( Ja teraz odstawiłamm żeby do tego nie dopuscic :)

      Usuń
  9. O SWIETNA RECENZJA,NA PEWNO SIE SKUSZE NA TO KOKOSOWE CUDO,PRZY OKAZJI ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie siedzę dokładnie z tym samym olejem na głowie, kokosowy raj normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi on właśnie puszył włosy :) podarowałam siostrze i była zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tego kokoska:) Na początku ładnie pachniał, z czasem jednak coraz gorzej, ale do zniesienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kokosowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam Vatike i szczerze ani jej zapach jakoś szczególnie mnie nie uwiódł ani działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat to czysty olej kokosowy :) A vatika to mieszanka :)

      Usuń
  15. Zapraszam do mnie , zaczynam dopiero
    u mnie jak dbać o włosy
    http://jakdbacowlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam kosowego parachute, ale odstawiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę na jakiś olej kokosowy ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie używałam olejku kokosowego, ale uwielbiam wszelkie apetycznie pachnące kosmetyki o zapachu kokosa, czekolady czy wanilii.
    chyba się skuszę, bo widzę, że warto :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mówisz że bardzo wydajny? fajnie:) ja mam problem z suchą skórą wiec może się przydać:) jeszcze za taką cenę? żal nie kupic:)
    a gdzie można go zdobyć?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zielarslim albo ze zdrowa żywnością ;)

      Usuń
  20. Czytałam na jego temat wiele pozytywów i chyba najwyższy czas żeby się na niego skusić. Przed myciem nakładasz dłonią na suche włosy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś zaproszona do zabawy z Golden Rose, więcej na moim blogu. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o olej kokosowy to widzę ,że według cb ma dużo wad, ja używałam go i mam z nim problem bo czuję ,że tak naprawdę nic nie robił
    pozdrawiam i obserwuję
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  23. używam dokładnie tego samego oleju

    OdpowiedzUsuń
  24. i pewnie do tego pieknie pachnie ja kocham kokosy i wszystko co sie z nimi wiaze

    OdpowiedzUsuń
  25. kokos dobry na wszystko :D miałam bardzo dawno ale nie byłam regularna w stosowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  26. oleje nie nawilżają. to fakt. czysty olej moze co najwyżej natłuścic.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie nawilżają ale utrzymają wilgoć wewnątrz włosa i zabezpieczają przed nadmiernym odparowywaniem wody, dlatego POŚREDNIO mają działanie nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam olej kokosowy! Na mnie działa znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  29. mam kokosowy, ale mam wrażenie że zatyka pory, nie jest do 'udokumentowane' na mojej skórze, ale intuicyjnie przypuszczam
    tak czy inaczej smaruję nim łydki, doskonale nawilża i chroni
    ale stale mam obawy,że wcale nie ułatwi mi walki z wrastającymi włoskami po depilacji :(

    OdpowiedzUsuń
  30. OD KIEDY JEST MOZLIWE ZE POLOWY DZIELA SIE NA WIEKSZA I MNIEJSZA? Boze dziewczyno..polowy sa zawsze rowne! wez to zmien bo razi w oczy

    OdpowiedzUsuń
  31. olej kokosowy to musiy byc 100% olej kokosowy w skaldzie nic kompltenie innego!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pochłonęłam całą recenzję w kilka sekund, biegnę go kupić. dziękuję za wszystkie recenzje.;*

    OdpowiedzUsuń
  33. również używam oleju kokosowego Efavit, ale mam z nim pewien kłopot i poszukuje rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. też zaczęłam używać.. już po pierwszym użyciu widać efekty!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy post. Może mi podpowiecie co ja mam zrobić ze swoimi kręconymi włosami. Olejek kokosowy nakładam codziennie (oczywiście w małych ilościach, bo włosy wyglądają super w ciągu dnia, a wieczorem znów czuję szorstkość i suchość. Wy też tak macie? Chciałabym, aby efekt olejku utrzymywał się trochę dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja używam dokładnie tego samego oleju od kilku miesięcy. Skończyłam niedawno pierwszy słoik i lecę po drugi zaraz ;P jest rewelacyjny na końcówki włosów, niesamowicie je nawilża i chroni. Mój numer jeden przy regeneracji końców :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam olejek kokosowy, moje włosy po nim pięknie błyszczą i są gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dwa razy skusiłam się na nałożenie oleju kokosowego na włosy. I za każdym razem żałowałam tego.
    Byłam świadoma, że trzeba taki olej dokładnie spłukać, nakładałam więc więcej szamponu, niż zwykle, po spłukaniu dla pewności wymyłam głowę jeszcze raz... a i tak następnego dnia miałam okropne tłuste strąki, jakby moja głowa wody nie widziała z miesiąc. :( Musiałam na drugi dzień z westchnieniem sięgnąć po szampon z SLS i dopiero wtedy olej puścił, a i tak nie zupełnie.
    Nie wiem, czy to moje włosy są takie dziwne, czy to ja robię coś źle... (No ale ileż można zmywać olej z włosów? Jeśli dwa razy to za mało, to powinnam trzy razy? Cztery? Wylać pół opakowania szamponu na głowę? Raczej nie o to chodzi.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Twoje włosy łatwo obciązyć ? a jak jest z innymi olejami ?

      Usuń
  39. Olej kokosowy jak i inne oleje , sprawdzają się owszem ale używając rzadko. Jeśli niektóre osoby nie wiedzą to powiem że jakiekolwiek oleje używane w nadmiarze - dają efekt odwrotny od oczekiwanego tzn " nie nawilża lecz przesusza " włosy stają się przyklapnięte i zaczynają się szybciej przetłuszczać.
    Miałam sama ten olej bo też byłam mało poinformowana i na mnie szału nie zrobił, mam kręcone włosy i olej ten powodował że owszem były miękkie ale było ich mniej i zrobiła się klapa na głowie, zużyłam na ciało. Potem dowiedziałam się że oleje wysuszają z czasem ciało i włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się :) Owszem olejki mogą przetłuszczać włosy, ale jesli nakładamy ich zbyt dużo bądź jeśli nasze włosy są skłonne do przetłuszczania. Wtedy najlepiej nakładać je od ucha w dół. Olejków nie należy wrzucać do jednego worka, nie wysuszają one włosów z wyjątkiem tych ziołowych (kiedy używamy ich zbyt często). Olejki, które nie są ziołowe, nie wysuszą włosów :)

      Usuń
  40. mam pytanie odnosnie stosowania tego oleju kokosowego, nalezy go naniesc na skórę głowy, bez rozsmarowywania na całą dlugosc wlosow czy wręcz przeciwnie? bo slyszalam rózne opinie

    OdpowiedzUsuń
  41. mam pytanie odnosnie stosowania tego oleju kokosowego, nalezy go nakladac na całą dlugosc wlosow, bez skory glowy, czy wręcz przeciwnie? bo slyszalam rozne opinie

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam :) dzisiaj zakupiłam sobie ten olejek i mam pytanko.. Czy po umyciu włosów szamponem nakładać jeszcze zwykłą odżywkę na włosy jak to zawsze robię czy już sam olejek wystarczy nałożony przed użyciem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej:) własnie dzisiaj zakupiłam ten olejek ale mam pytanko zanim go zastosuje:) czy po umyciu włosów szamponem nałożyć jeszcze później zwykłej odżywki jak zawsze to robie po umyciu szamponem czy wystarczy że nałożę przed umyciem włosów ten olejek kokosowy?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej:) własnie dzisiaj zakupiłam ten olejek ale mam pytanko zanim go zastosuje:) czy po umyciu włosów szamponem nałożyć jeszcze później zwykłej odżywki jak zawsze to robie po umyciu szamponem czy wystarczy że nałożę przed umyciem włosów ten olejek kokosowy?:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję , za wszystkie uwagi , opinie oraz porady ;) Na każdy komentarz postaram się odpisać ;) (odpisuję pod postem by zachować sens rozmowy).Komentujących oczywiście również odwiedzam ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...