poniedziałek, 7 maja 2012

Mycie włosów szarym mydłem + mycie twarzy szarym mydłem + dzisiejsze zdobycze :)

Dzisiaj , krótko na temat mycia włosów szarym mydłem ''biały jeleń''+ dzisiejsze zdobycze.

1.Mycie włosów szarym mydłem 
Moja sąsiadka (starsza kobieta) ma gęste , mocne i długie włosy. Zapytałam co robi , że są takie piękne odpowiedziała , że od dziecka myje je szarym mydłem i robi płukankę z dodatkiem octu. Mówiła równiez , że włosy po tym szybko rosną. Postanowiłam popytać innych oraz poszperać troszkę w internecie i  oto co znalazłam.


*Zacznijmy od zalet:
-rozchyla łuski włosowe (co sprzyja wnikaniu odżywczych składników z maseczek)
-włosy rosną szybciej
-nie uczula
- nie zawiera sztucznych barwników i substancji zapachowych
-jest naturalne


*wady :
-zapach
-nie jest wygodne w użyciu
-jeśli nie zastosujemy po nim maski lub odżywki może wysuszyć. Jesli nie używamy masek konieczne jest użycie do ostatniego płukania wody z octem i problem z głowy :)

2.Mycie twarzy szary mydłem:

zalety:

-nie uczula
-leczy trądzik
- nie zawiera sztucznych barwników i substancji zapachowych
-jest naturalne
wady :
-zapach (mi się jakoś podoba)
-mało poręczne ( u mnie jest wręcz przeciwnie jest wygodne bo mam wersję premium)
-wysusza skórę po długotrwałym stosowaniu, jednak jest na to rada – stosowanie kremów i balsamów nawilżających.

Ediit : Właśnie umyłam twarz szarym mydłe jejj jest cudowna w dotyku ! Garniery itd. się przy nim kryją :)

Co myślicie na temat mycia włosów szarym mydłem? Polecacie ? Ja za jakiś czas mam zamiar wypróbować :) Póki co będę używać do mycia twarzy , ale do włosów spróbuje koniecznie :)

3.Moje małe zdobycze :)


1. biały jeleń premium (2,79) Hypoalergiczne mydło, zalecane dla osób z alergicznymi schorzeniami skóry. Receptura wzbogacona o len zawiera bioaktywne składniki - kwasy tłuszczowe Omega 3-6-9. Zapobiega nadmiernej utracie wody przez naskórek poprzez utrzymanie prawidłowo funkcjonującego płaszcza lipidowego. Delikatnie nawilża i ujędrnia skóre, nie powodując podrażnień.

kupiłam do mycia twarzy. Zastanawiam się nad umyciem nim włosów :)

2.Szampon babydream (4zł)  Skuszona pozytywnymi opiniami na jego temat postanowiłam w końcu kupić :)

3.Synergen kryjący krem antybakteryjny (7zł w promocji) To już oje drugie opakowanie.

Miałyście babydream ? Jak u was się spawdził ;>

aaaa i juz niedługo będę miała AMLE <3



70 komentarzy:

  1. Widziałam szampon Biały jeleń ale nie wiem czy bym zwykłym białym mydłem umyła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej zachęca to , że otwiera łuski.Bo wtedy maseczki lepiej działają :)

      Usuń
    2. Mycie włosów w ciepłej wodzie i zakładanie czepka i ręcznika podczas trzymania masek też otwiera łuski:)

      Usuń
    3. Tak własnie robie , myślę że przy tym pozostanę ;)

      Usuń
    4. Ja z tym teraz uważam:)Bo się dowiedziałam że jak się farbuje to trzeba unikać rozchylania łusek bo się kolor wypłukuje:)

      Usuń
    5. Przed chwilą umyłam włosy mydłem w kostce "biały jeleń" + zastosowałam płukankę Marion "Ocet z malin". JESTEM ZACHWYCONA :) mam włosy do ramion z jednej strony a wycieniowane przy drugim uchu (asymetria;p) i modeluję je po umyciu. Przetłuszczają się przez co myję je najczęściej codziennie,max. co drugi dzień. Dzisiaj nie użyłam nawet grama pianki ani niczego podobnego, włosy jakby same się unosiły, ułożyłam na szczotkę i jedynie na koniec lekko polakierowałam fryzurę. To moje pierwsze mycie mydłem, zobaczę jak będzie po kolejnych myciach :) :)))))))) gdybym wcześniej wpadła na pomysł z mydłem może nadal miałabym długie włosy (ścięłam ze względu na wypadanie i przetłuszczanie się, ogólny słaby wygląd, którego miałam dosyć). pozdrawiam

      Usuń
  2. Ten podkład z Synergena jest fajny ? Mam właśnie korektor od jakiegoś tygodnia i bardzo jestem zadowolona. A ten podkład właśnie ma podzielone opinie ( z resztą jak i korektor ). Poozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak : Najlepiej nakładać go na krem wtedy fajnie się rozprowadza. Ogólnie fajnie kryje i nie zapycha jestem zadowolona. Teraz jest w promocji za 6,99 więc warto spróbować :)

      Usuń
    2. Polecam. Używam go od 2 lat i jestem zadowolona :D

      Usuń
    3. a u mnie sie nie sprawdził... strasznie źle się rozprowadza, konsystencja jest okropna... :/

      Usuń
    4. masakryczny, konsystencja okropna wszystko zostaje na palcu lub pędzelku, po zastosowaniu twarz wygląda jakby była brudna, zdecydowanie nie polecam, lepiej wydać trochę więcej pieniędzy i kupić coś porządniejszego

      Usuń
  3. mam ten szampon i jestem z niego zadowolona, tylko trzeba po nim nakładać odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie problem , zawsze nakładam jakąś maseczkę :)

      Usuń
  4. szare mydło do włosów? muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od lat mam problem z łupieżem nic nie pomagało mi. Z czasem pojawiało się go co raz mniej. Niestety ostatnio znów stosunkowo dużo. Czytałam na internecie o domowych metodach i właśnie tam wyczytałam o tym occie. Potem tam myślałam, że rzeczywiście nasze babcie i dalsze pokolenie myło włosy szarym mydłem i płukało włosy z domieszką octu. Właśnie od tamtej pory stosuję tej płukanki, czyli od jakiegoś tygodnia. Rezultaty już są dlatego dalej się nie poddaje. Nie załamywać się zapachem, bo wietrzeje :)
    Babydream jest nawet dobry, włosy są po nim miękkie i przy częstym stosowaniu pojawia się dużo nowych włosków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na łupież i porost włosów dobry jest seboren kosztuje jakiez 10zł w aptece :)

      Usuń
    2. Super na leczenie łupizu jest greckie szare mydło oliwkowe< likwiduje lupiez po 2-3 myciach włosow.

      Usuń
  6. Akurat to mydlo moim zdaniem ma straszny sklad, juz lepszy ma bialy wielblad. Nie jestem przekonana do mycia nim wlosow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowie o zwyklym bialym jeleniu tego bialego jelenia premium nie znam...

      Usuń
    2. Ten co ja mam czyli Premium wzbogacony jest w len. ;)
      to jest skłąd tego premium : Skład: sodium tallowate, sodium cocoate, aqua, sorbitol, glycerin, parfum, linum usitatissimum (linseed) seed extract, sodium chloride, sodium hydroxide, tetrasodium edta, tetrasodium edidronate

      a to skład tego zwykłego :Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Tetrasodium Etidronate

      Usuń
    3. To wlasnie jak mowilam bialy wielblad ma lepszy sklad.
      Mozesz tu poczytac o myciu wlosow szarym mydlem- http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=313525

      Usuń
    4. Ja tam jednak mycia takimi mydlami wlosow nie polecam :)

      Usuń
    5. Dziękuję , czytałam to :) Jednak chyba pozostanę przy BD :) A mydło zostawię do mycia twarzy od czasu do czasu :)

      Usuń
  7. lubię ten szamponik z BD, ale najczęściej używam go do mycia pędzli. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym szarym mydłem nie myła, bałabym się wysuszenia. Sąsiadka może mieć piękne włosy po prostu przez geny ;-) BD się u mnie sprawdza, ale dużo osob na niego narzeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie by uniknąć przesuszenia do ostatniego płukania dodaje sie octu :)
      Mam nadzieję , że BD się u mnie sprawdzi ;)

      Usuń
    2. zwykłym octem ? :D

      Usuń
  9. jeden z nielicznych szamponów po którym nie mam łupieżu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydło ma odczyn zasadowy :O Jak można się tym za każdym razem traktować, Twoja sąsiadka musi mieć pierońsko dobre geny!

    I z tym "nie uczula" to naciągane bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda a odczyn zasadowy dlatego trzeba zrobic płukankę z dodatkiem octu bądź zastosować maskę nawilżającą. Mam zamiar wypróbować raz bo od tego sa szampony :) Ale do twarzy jest jak najbardziej polecany przez dermatologów. Moja przyjaciółka miała trądzik od kilku lat , nic nie pomagało aż dermatolog kazał jej myć twarz tym mydłem i trądziku nie ma :)
      aa to ''nie uczula'' to napisane na opakowaniu od producenta czyli jak zwykle przesadzone hehe ;)

      Usuń
  11. ała, jednak uważałabym ze stosowaniem mydła
    miałam ten szampon, nie jest zły, ale zachwytu nad nim również nie wyśpiewam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szamponie chodzi i o to by mył , nie podrażniał , miał delikatny skład. Resztą niech się zajmą maski ;)

      Usuń
  12. obecnie myję twarz mydłem naturalnym ale poprawy cery nie zauważyłam , może potrzeba na to czasu ... włosów nie odważyłabym się myć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydło naturalne lepsze od tych drogeryjnych :)

      Usuń
  13. ja mam mydło z babydream.. niestety nie będę nim myła włosów, bo potem są dziwne w dotyku, ale do ciała... mmm.. aż chce sie dotykać =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydłem Z Bd też bym nie myła :) A własnie dzisiaj na nie patrzyłam i myślałam nad kupieniem skoro mówisz , że fajne to trzeba kupić , ale to jak wykończę wszystkie żele hehe ;)

      Usuń
  14. Babydream się u mnie nie sprawdził:( Zaciekawiłaś mnie tym kryjącym kremem Synergen;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest fajny bo nie zatyka porów :) Polecam równiez korektor z tej serii ;)

      Usuń
  15. Ja kiedyś myłam twarz szarym mydłem i z tego co pamiętam byłam zadowolona, może kiedyś wrócę do tego :).

    OdpowiedzUsuń
  16. myłam twarz szarym mydłem jak moje twarz miała okres młodzieńczego buntu ;d pomagał, fajnie łagodził skórę. może do niego wrócę? jestem zadowolona z szamponu babydream, dobrze oczyszcza i jest łagodny.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam teraz babydream i super myje- tak delikatnie. Myłam twarz szarym mydłem ale efektów nie widziałam żadnych

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym się bała wysuszenia po szarym mydle. Jednak jeśli chodzi o mycie włosów to balsam babydream fur mama najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę spróbować kiedyś tego białego jelenia:P aż wstyd, że nawet nigdy go nie miałam:P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja często myję twarz białym jeleniem, ale używam do tego tylko wersji z głogiem i lnem, polecam! mniej wysusza cerę i ma łagodniejszy zapach. Sięgam po niego jak czuję jakąś wrażliwość czy zapowiadającą się alergię.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Babydream:)) Tez myję buzię mydłem, ale tylko mydłem Alepp. Po Jeleniu miałam za bardzo wysuszoną skórę no i sodium tallowate mnie odrzuca od niego:p
    A włosów nie myję nigdy mydłem, raz próbowałam i myślałam, że się ich pozbawię;)) Wolę delikatny szampon albo odżywkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iff to dobrrze ze ja nie probowalam :O wiec pozostane przy BD :-)

      Usuń
  22. Słyszałam o tym, ale właśnie zapach mnie odstraszył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestt zly przynajmniej ten premium:-)

      Usuń
  23. Szampon babydream super zmywa oleje :))

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę spróbować
    tego mydla
    zapraszam na moje rozdanie:)
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/05/owiecccckowe-rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem czy bym dała rade umyć buzię mydłem, na samą myśl mam wrażenie, że piana dostała mi się do oczu, które strasznie po tym szczypią.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja myję twarz białym jeleniem już od jakiegoś czasu. na mnie działa super, wysuszył moje uporczywe krostki na czole. fakt, skóra po nim jest sucha jak wiór ale dobry krem nawilżający sobie z tym świenie radzi. Na włosy to raczej bym się nie zdecydowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie myłam nim włosów ale muszę spróbować. Do twarzy jest cudowny. Niczym innym nie mogę myć twarzy bo od razu robi mi się straszny wysp a po tym mydle nic. Ja mam w płynie i tak bardzo nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech żyje biały jeleń! Twarz myję szarym mydłem od 3 miesięcy, przecierając twarz nasączoną gazą, i pomogło mi one w walce z ropniakami oraz gulami podskórnymi - super działanie dezynfekujące! Skóra jest przyjemna i gładka :)
    Swoją drogą, wiem, że babcia używa go do prania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Babydream + Biały jeleń - mój ukochany zestaw :D Szarego mydła używam już od dłuższego czasu, ale od miesiąca mam przerwę w myciu nim twarzy. Za to do ciała jest lepsze niż wszystkie zapachowe żele :)

    Szamponik dla dzieci używam od niedawna i póki co jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  30. O nieeeee mycie twarzy szarym, ba ŻADNYM, mydłem jest okropne, mi potwornie wysusza skóre, zaczyna sie łuszczyc wszedzie i jest bardzo szorstka. Polecam poczytac artykuł http://pogromcymitowmedycznych.pl/myth/21/mycie-twarzy-zwykłym-mydłem-powoduje-wysuszanie-skóry/ tam jest duzo informacji na ten temat. Ale dla mnie: kategorycznie nie. Miałam przez mydlo potworne problemy z cerą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze myje zwykłym szarym mydłem twarz i nigdy nie mialam problemu. U mnie opinia eksperta na tej stronce się nie sprawdza, ale i tak fajnie ze tam trafiłam bo mają odpowiedzi na mnóstwo moich pytań związanych ze zdrowiem :D

      Usuń
  31. Jaki jest stopień krycia tego podkładu?Poradzi sobie z przebarwieniami czy raczej jako krem tonujący?

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem facetem po 30. Od lat stosowałem najróżniejsze kremy, balsamy, pachnące żele pod prysznic i inne pachnidła. Dodam, że mam wrażliwą skórę. Od dwóch lat stosuję tylko i wyłącznie szare mydło Białego Jelenia w kostce do wszystkiego - do rąk, twarzy, pod prysznic i do mycia włosów. Skóra i włosy są delikatne, bez podrażnień i jestem nareszcie zadowolony. Wyrzuciłem też pastę do zębów z fluorem a zamawiam w sklepie zielarskim pastę Argiletz bez fluoru , sls's i triclosanu. Naturalna pasta na bazie sody oczyszczonej, glinki i szałwi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Po użyciu tego mydła skóra była miła w dotyku ale niestety całe policzki miałam w krostkach czerwonych.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda tylko, że ekstrakt z lnu występuje w składzie mydła dopiero po Parfum (który teoretycznie powinien być na końcu składu). Ostatnio, szczególnie interesuje mnie skład kosmetyków, a z uzyskanych przeze mnie informacji wynika, że wszystko, co występuje w składzie po Parfum, już nie działa:/ Dopiero brodzę w temacie, ale patrząc na sam skład mydeł - premium i zwykłego (jeśli to kompletny skład?), zwykłe wypada po PROSTU lepiej :) Natomiast "płukankę" z octu z wodą polecam! Włosy są miękkie i błyszczące :)
    Chętnie przetestuję szampon BD, bo czytam o nim już kolejny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż mnie skusiłaś, żeby użyć. Boję się tylko efektu suchych włosów. I jakiegoś osadu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Też myję twarz szarym mydłem. Nie wysusza i nie drażni, a zapach jest ulotny, więc bez obaw :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja jakoś nie przekonam się do mycia szarym mydłem..za to BD plącze wlosy,ale po użyciu odżywki wszystko jest okej;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedys mialam problem ze skora brodzie oraz w okolicach ust - suche plamy, na ktore nie dzialaly zadne peelingi czy natluszczajace kremy. Poszlam do dermatologa, dostalam masc. Owszem pomagala, ale tylko wtedy, kiedy uzywalam jej regularnie, a w momencie odstawienia problem pojawial sie na nowo. Po ponownej wizycie dostalam recepte na kolejna masc - sterydowa, koszt ok. 70 zł i moze pomoze :/. Zanim zdazylam ja kupic uslyszalam od znajomej zeby sprobować myc buzie szarym mydlem. Trwalo to moze dwa tygodnie - problem zniknal i nie pojawil sie do dzisiaj.
    POLECAM!!

    OdpowiedzUsuń
  39. zachwycona , i podekscytowana umyłam pierwszy raz włosy szarym mydłem z barwy. I zachwycona byłam po umyciu , na chwile, włosy oklapły i nie wyglądały efektownie , mało tego dostałam takiego łupieżu że walczę z nim do teraz. lipa jednym słowem . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Trafiłam tu przypadkiem, ale blog bardzo mi się spodobał i będę odwiedzać częściej.
    Używam mydła Biały Jeleń (w kostce i w płynie) do mycia i kąpieli, a włosy myję Baby Dream'em. Moje włosy i skóra są z tego powodu bardzo zadowolone ;) Włosy zdorwe jak nigdy dotąd, bo Baby Dream nie ma tak silnej chemii i do "zwykłego mycia głowy" się w 100 % nadaje. Oczywiście nie nadaje się dla osób o tendencji do silengo przetłuszczania się włosów, bo może okazać się "za słaby". Miałam już dosyć sztucznych i perfumowanych kosmetyków, które w gruncie rzeczy niszczą skórę i włosy, ale też są kancerogenne (zwiększają ryzyko zachorowania na raka) i mutagenne.

    Po przeczytaniu artykułów dotyczących parabenów, sodium..., EDTA i innych dostałam niemalże obsesji i czytałam wszystkie etykietki i tylko Biały Jeleń (inne niż Jeleń mydła naturalne NIE) oraz Baby Dream przeszły moją selekcję pozytywnie. Szare mydło i Baby Dream są idealne dla alergików, kobiet planujących ciążę i kobiet w ciąży, a także dla małych dzieci. Nie powodują uczuleń i mają naprawdę bezpieczny skład.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój TŻ choruje na łuszczycę i do codziennego mycia twarzy, ciała i włosów używa szarego mydła (czasem, w razie potrzeby innych, leczniczych środków), mydła i szampony drogeryjne powodują nawroty łuski i podrażniają). Obecnie jest to Barwa, wcześniej był Biały Jeleń ale po pewnym czasie powodował przesuszenie. Z myciem włosów mydłem jest taki problem, że pozostawia osad, można go usunąć w ten sposób, że po wysuszeniu włosów przeczesuje się je rzadkim grzebieniem z nałożoną na ząbki watą. Jest z tym trochę zachodu ale warto, włosy są wtedy błyszczące i ładnie wygładzone.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję , za wszystkie uwagi , opinie oraz porady ;) Na każdy komentarz postaram się odpisać ;) (odpisuję pod postem by zachować sens rozmowy).Komentujących oczywiście również odwiedzam ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...