wtorek, 29 maja 2012

Moje włosowe inspiracje - (włosy) BLOGEREK :) + zmieniłam zdj. Głowne :)

Dziś moje włosowe inspiracje :) Jednak tylko i wyłącznie będą to włosy blogerek :)
Nie będę wstawiać zdj. aktorek ponieważ  efekt photoshopa też mogę uzyskać przerabiając zdjęcia :)
Dlaczego zamieszczam zdjęcia akurat tych blogerek ? Ponieważ po pierwsze - długość do jakiej dążę (czyli do pasa), a po drugie ich stan czyli zadbane długie i piękne włosy.
Więc zapraszam do obejrzenia włosów blogerek , które mnie motywuja , a czasami nawet popadam przez nie w kompleksy hehe :D Kolejność jest przypadkowa :) aaa i zmieniłam zdj. główne na takie które bardziej odpowiada tematyce mojego bloga :)

Eve



Włosy Eve są obłędne - lśniące , długie i takie gęste ajjj ! Czyli moja miłość od pierwszego wejrzenia :D












Dark lady




Tutaj piękna objętość ! , gęstość :)















Beauty wizaż


a tu ? gęste kręciołki i to jak zadbane ! Sama mam kręcone i wiem jak ciężko jest o to by były w takim własnie stanie ;)













Yesiwantyouback



Tuu  piękne długie gęste włosy no uwielbiam :)Awen


I tu znów się powtórzę - długość i gęstość :)

















Jest jeszcze wiele osób , których włosy powalają mnie na kolana jednak gdybam chciała wymienić wszystkie to łooo :) A jakie są wasze włosowe inspiracje ? Ulubione ''włosowe'' hehe blogerki ? ;>

50 komentarzy:

  1. śliczne włosy mają wszystkie z dziewczyn ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i uwielbiam wszystkie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam ! a nawet zaczynam się ''zakochiwać '' :)

      Usuń
  3. Śliczne! Regularnie odwiedzam Anwen i Eve i podziwiam ich włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również regularnie odwiedzam Eve :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Marze o takich jak p. Eve czyli do pasa :) Więc mam motywację :)

      Usuń
  5. dąże do takich włosów, pierwszy miesiąc zdrowej pielęgnacjii już za mną ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sumie to już trzeci takiej intensywnej :)

      Usuń
  6. Oddałabym wszystko za błyszczącą taflę eve...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie włosowe guru ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brakuje tylko długości smyrgotki http://smyrgotka.blogspot.co.uk/

      Usuń
  8. mnie najbardziej zachwyciły włosy Eve :)piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie włosy dziewczyn są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja póki co się nie inspiruję... dlaczego? Bo mi przykro że mi włosy wypadają jak oszalałe i gęstości nie ma w tym w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami też mam takie momenty załamania ale później mnie to znów motywuje :)

      Usuń
  11. ale im zazdroszcze tych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Yesiwantyouback ma super włosy i te warkocze! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestescie kochane :D. Mi sie podobaja wszystkie wloski. Odwiedzam zarowno dark lady jak anwen, Yesiwantyouback oraz beauty wizaz i wzdycham sobie do ich wloskow :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wlosy Eve to ideał, ale bardzo lubię jeszcze włosy Czarnej Orchidei
    rudzielca mojego
    są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. oj chciałabym mieć tak gęste i błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow... zainspirowałaś mnie. Poobserwuję z przyjemnością w jakim tempie rosną Twoje włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Yesiwantyouback ma przecudne włosy <3
    Dziękuję za odpowiedź zwrócę na niego uwagę przy moim wyborze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdrość mnie bierze ogromna.. ale przy moich lisich piórkach, mogę tylko pomarzyć.. ehh

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, jak bardzo chcesz wypróbować jakąś maskę z Bingo, mogę Ci jakąś kupić i wysłać - w moim mieście jest sklep z ich produktami :) Nie wiem tylko, czy to by Ci się opłacało, bo te maski są ciężkie, więc za wysyłkę też byłaby dodatkowa opłata.
    Ale jak coś, to napisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BingoSpa ma swój sklep, spokojnie też można zamówić u nich co się chce. Ja w końcu wypatrzyłam produkty Bingo u mnie w zielarskim. Bardzo się ucieszyłam :-))

      Usuń
    2. Tak, tylko właśnie imprevisivel pisała, że nie lubi zamawiać przez Internet. Też jednak uważam, że to wygodniejsza opcja ;-)

      Usuń
    3. Zrobię tak jak Sonja poszukam w zielarskim , a jak nie będzie to poproszę by Pani z zielarskiego mi zamówiła :)

      Usuń
  20. Dziewczyny mają tak oblędne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję że i w moim przypadku tak będzie :D Drożdże były mi nie straszne tak więc do pokrzywy też się przekonam : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne włosy, każdej z Dziewczyn zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. One to maja piękne włosy, ah... tylko wzdychać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Yesiwantyouback - cudowne, cudowne włosy ;) i Anwen oczywiście ;) czasami aż żałuję, że nie mam prostych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba największa moja inspiracja :)
      i jeszcze BlondHairCare - tu widać blask :)
      Ale nie wiem czy zauważyłyście, większość z nich nie ma naturalnego koloru, tylko farbowany... ciekawe czy bez farbowania się da osiągnąć taki blask :) nie wątpię, ale nie spotkałam jeszcze blogerki w "typowo polskim" (mysioszarym blondzie) kolorze włosów o takim blasku :)

      Usuń
    2. Hmm nie wiem jak z blondem , ale wiem z ciemnymi włosami się da :)

      Usuń
    3. no cóż, będę w takim razie próbować, a nuż się uda :D i za rok, może dwa... ;)

      Usuń
  25. Hej, gratuluję, czekam na Twoje dane do wysyłki nagrody :) http://www.idaliablog.com/2012/05/wyniki-adidasowego-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uwielbiam wszelkiego rodzaju upiecia i warkocze ;>
    szkoda ze nie mam cierpliwosci zeby sie tka czesac.

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. o matko :D to jest źródło inspiracji? :D:D Toż to pokuta!

    Masz rację, włosy idealne. Jedno po drugim.

    OdpowiedzUsuń
  28. ooj tak yesiwantyouback i eve mają cudowne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. najbardziej urzekają mnie włosy Eve i Yesiwantyouback :)
    Chciałabym mieć chociaż trochę daru Yesiwantyouback do układania włosów.. i przestać chodzić wciąż w kucyku na czubku głowy..

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam zawsze długość u Eve :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...