piątek, 11 maja 2012

Moje domowe spa część II - WŁOSY

Hej kochane :) Wiem , że miało być na temat twarzy , ale zrobiłam o włosach :)

                                                           Moje domowe spa-WŁOSY                                                              


1.Na godzinę przed myciem nałożyłam Amle (zazwyczaj poświęcam na to więcej czasu)



*Wmasowuję na całą długość i w skórę głowy + masuję

*zakładam czepek a na niego ręcznik :)



2....... Po godzinie myje włosy szamponem BD




3. Po spłukaniu nakładam na włosy domową maseczkę (przepis na końcu posta)



4.Po upływie 60minut spłukuje maskę i myję ponownie BD

5.Nakładam jeszcze maseczkę biovax na 40 minut


*Po 45min. spłukuje maskę

6.Do ostatniego płukania używam płukanki z siemienia lnianego



7.Na wilgotne włosy (na końcówki) nakładam odrobinę olejku kokosowego i serum na biovax




                                                        Przepis na domową maseczkę                                                          

Czego potrzebujemy ?
-żółtko z jajka
-łyżka olejku rycynowego
-2łyżki nafty kosmetycznej
-3 krople olejku rozmarynowego
-Łyżeczka spiruliny
-łyżeczka wody
-odżywka keratynowa w kapsułkach

1.Oddzielamy żółtko od białka i wbijamy żółtko do miseczki


2.Dodajemy łyżkę olejku rycynowego



3.Dodajemy 2 łyżki nafty kosmetycznej


4.Dodajemy 3 krople olejku rozmarynowego


5.Dodajemy jedną kapsułkę odżywki keratynowej


6.Dodajemy łyżeczkę spiruliny


7.Mieszamy


8.Dodajemy pół łyżeczki wody


9.Energicznie mieszamy i powstaje takie obrzydliwe coś :) mały śmierdziuch :)



Ufff no to tyle na dziś ;*


aaa i jeszcze jedna z was pytała czym jest spirulina - to nic innego jak algi morskie :)



+ biorę UDZIAŁ W ROZDANIU U aLADRIELI  LINK  zapraszam was również :) Śiwietne nagrody do wygrania :

KLIK


+ BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU U Obsession Hair Care  LINK zapraszam i was ! spójrzcie na tą ilość nagród :) świetne sa :-)





















30 komentarzy:

  1. masz może porównanie Amli z olejkiem Alterry z granatem i awokado?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie , nie mam ;/ jeszcze nie używałam olejku z alterry

      Usuń
    2. u mnie lepiej spisuje sie AMla

      Usuń
  2. o kurde dużo tego :D twoje włosy lubią tak ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włoski tak kochają :) POświęcam im tyle czasu raz w tygodniu (staram sie) :)

      Usuń
  3. Siemię lniane to lubię pić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym sie chyba nie napiła , raczej boję się skutków hehe :)

      Usuń
    2. Ja tez pilam siemie, ulatwia trawienie :D ale fakt przy przesadzeniu z iloscia efekt nie jest ciekawy ;)

      Usuń
    3. hehe i własnie takiego efektu się obawiam ;)

      Usuń
    4. hahaha mój TŻ też lubi siemię :D ja nie nawidze;D

      Usuń
    5. ja tak jak mówię cholernie boję sie skutków ;D

      Usuń
    6. Ja dodaję 2 łyżeczki siemienia do jogurtu i jakoś nigdy nie miałam efektów ubocznych ;)

      Usuń
    7. Jogurtu z siemieniem zawsze chciałam spróbować :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wygodniejszy niż masaż palcami :) Mniej męczący :)

      Usuń
  5. W rybkach keratynowych nie ma keratyny, więc nazywanie jej odżywką keratynową jest nadużyciem :P

    Z luźnych sugestii - myjąc 2x szamponem większość dobroci po prostu zmyjesz.
    Ekonomiczniej by było albo sam olej, albo samą maskę, albo maskę z olejem, i jedno mycie.

    Szampon to w końcu kontakt z detergentem, nic fajnego dla kłaczków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak masz rację jednak chodziło mi tu o nazwę pod jąką można je kupić :)
      Co do szamponu to ten jest bez SLS :) na ogół nie myję 2 razy tylko w przypadku tego typu masek które ciężko zmyć za pierwszym razem :) jak np. domowe maseczki

      Usuń
    2. Tak, bez SLSu, ale betaina kokamidopropylowa to nie jest takie hop siup znowu i jakiś wielki delikat ;)

      Mój wywód sprowadza się do tego, że te dwa mycia zmywają multum dobrych składników z włosa, dlatego radziłam Ci połączenie amli z tą maseczką ;)

      Usuń
    3. Już czaje o co Ci chodzi :) Z początku tez tak chciałam ,ale jakoś przyzwyczaiłam się do tego sposobu :) Z tym , że zazwyczaj nakładam olej na noc a spanie w masce to nie dla mnie :( I dziękuję za radę ;* Jak będe nakładać na dzień to sprawdzę czy ten sposób podpasuje moim włoskom :)

      Usuń
  6. wow, to się nazywa spa ;) strasznie dużo tych zabiegów, ale ważne, że skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jak :) Szkoda , ze zabierają tak dużo czasu , ale warto :)

      Usuń
  7. oprócz spyruliny mam wszystko w domu:) i już mam almę na noc, potem wymuje takim samym szamponem i wax pod czepek:) a i jeszcze siemie lniane zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu kupić Amlę. I ten masażer! Wygląda rewelacyjnie i na pewno ułatwi mi pracę

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźne SPA :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad zakupem spiruliny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bomba witaminowa dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...