środa, 2 maja 2012

Kalpi Tone :)

Hej Kochane ! ;)
Dzisiaj milutko zaczął mi się dzień ::) Przyszedł list od Natalii a w nim odsypka Kalpi Tone ;) spoora odsypka :) Z pewnościa wystarczy mi na kilka razy :)
http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/  Jeszcze raz Bardzo Ci dziękuję na pewno mi się przyda ;*
Muszę jeszcze przestudiować jak tego używać :)

Pierwsze na co zwróciłam uwagę to specyficzny zapach wegety hehe , ale idzie się pewnie przyzwyczaić :)



Jak widzicie spora odsypka kalpi tone + liścik , przemiły ;)











To teraz zaczną się moje pytania do was :
-Można dodawać do maseczek ? np. biovax
-Słyszałam , że można mieszać z kawa lub herbata tylko jak ;>

Na str. helfy czytałam o mieszaniu z wodą lub olejami. Ja jednak mam chęć wymieszać z kawą lub herbata , albo dodać do maseczki biovax. :)

Co radzicie ? ;>

I jeszcze raz dziękuję Natalii za możliwość przetestowania :)

14 komentarzy:

  1. Szybciutko doszło :)
    Tu mój wpis o Kalpi Tone i innych odżywkach w proszku
    --->
    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2012/03/pielegnacja-moich-wosow-cz-iii-kalpi.html

    a najszybszy sposób to użytkowanie Kalpi jak Spiruliny - dodajesz łyżeczkę do maski :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki ! ;*
      Tak własnie chyba zrobie i dodam do maski ;)

      Usuń
  2. nigdy nie słyszałam o czymś takim, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nigdy nie słyszałam o tym specyfiku :) oby zdziałał coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym, ale ja do odzywek sypię wszystko co się da:)
    wysłałam ci podsumowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszałam Amlę w pudrze z odżywką, fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wytlumacz mi prosze, co to jest ten kalpi tone ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalpi Tone to maksa do włosów ;)

      ''Puder Kalpi Tone firmy Hesh Naturoriche ma następujące zalety:
      - Przyciemnia kolor włosów
      - Wzmacnia cebulki włosów
      - Pobudza porost włosów
      - Zapobiega wypadaniu włosów i ich przedwczesnemu siwieniu
      - Łagodzi bóle głowy'' ;D

      Usuń
  7. co to jest kalpi tone? pierwsze raz o tym slysze? - wogole Kochana bardzo fajny blog - jesli moj spodoba Ci sie rowniez proponuje - obserwujemy? ogolnie nie lubie o to zbytnio pytac ale niech tam ..... jesli sie zgodzisz bedzie mi bardzo milo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalpi tone to maska - sproszkowana ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...