czwartek, 10 maja 2012

Domowy peeling do ciała

Hej dziewczynki :) Dzisiaj tak jak w tytule -  domowy peeling do ciała.
Na początku chce wa przeprosić za brak  zdjęć w tym poscie . Ponieważ , gdy wkładam kartę pamięci to pisze ''karta zabezpieczona'' i nie można zrobić zdjęcia :( co jest ?

1.Domowy peeling z soli- dla wygładzenia skóry


Czego potrzebujemy ?
-2łyżki soli
-3łyżki oliwy

Mieszamy i wcieramy w ciało - efekt natychmiastowy :)


+ Robiłyscie ? Jak u was efekty ?

+ Proszę o pomoc , może kto wie o co chodzi z tym '' karta jest zabezpieczona'' :(



20 komentarzy:

  1. a sól nie podrażnia i nie wysusza skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :)Tym bardziej , że tu łączysz ją z oliwą z oliwek ;)

      Usuń
    2. Mnie i wysusza, i podrażnia :p Nawet z oliwą.
      Za to wersja z kawą - me gusta :D

      Usuń
    3. o tak z kawyyy - uwielbiam;d

      Usuń
    4. Kawowy peeling to mój ulubieniec ;D

      Usuń
  2. nie wiem jak to wytlumaczyc, ale na niektorych kartach pamieci jest taki 'dzyndzel' ktory zabezpiecza przed skasowaniem i zapisem, moze Ci sie przestawil i dlatego nie dziala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, ten dzyndzel trzeba przesunąć :)

      Usuń
    2. No wiem własnie tylko u mnie tego nie ma ;/

      Usuń
    3. Tak własnie jet oderwany ;/ ale już zastąpiłam kartę inną więc ok :)

      Usuń
    4. To spróbuj zrobić to igłą, przesunąć ten dzyndzel :).

      Usuń
  3. Domowy peeling - tani i skuteczny :).

    OdpowiedzUsuń
  4. robiłam ten peeling i daje cudne efekty

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wypróbuję na sobie, nie mam mowy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nie dla mnie :) zdarłabym sobie całą skóre :P

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko peling kawowy do tej pory stosowalam namietnie ale skusze sie i przetestuje Twoj nastepnym razem:) - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...