czwartek, 10 maja 2012

DOMOWE SPA - część I - mój sposób na gładkie , nawilżone stopy

Na szczęście znalazłam inną kartę do aparatu :) Dziś pierwsza część mojego domowego spa czyli STOPY
Jutro druga część czyli TWARZ a w sobotę część III czyli WŁOSY :)


A więc zaprazam do mojego domowego SPA :


                                                              
                                                              DOMOWE SPA- STOPY                                                                    



Czego potrzebujemy ?
-miska z wodą 
-sól do kąpieli
-ręcznik
-domowy peeling (przepis znajdziecie na końcu notki)
-rękawica do masażu
-balsam

1.Do miski z wodą wsypujemy sól do kąpieli


2.Moczymy stopki :)


3.Zakładamy rękawice na nią nakładamy domowy peeling i wmasowujemy w stopy




4. Ponownie moczymy stopy



5.Kładziemy na ręcznik i wycieramy


6.Nakładamy balsam i wcieramy go


                                             Mój sprawdzony przepis na domowy peeling do stóp                                   

Czego potrzebujemy ?
-pojemnik
-łyżeczka
-3łyżeczki cukru
-3 łyżeczki olejku rycynowego
-szczypta spiruliny ( jeśli nie macie to nie musicie dodawać)

1.Do pojemnika wsypujemy 3 łyżeczki cukru (przepaszam za popaprana łyżeczkę ale to sprawka spiruliny)


2.Dodajemy 3 łyżeczki olejku rycynowego


3.Mieszamy


4.Dodajemy odrobinkę spirulinki (jesli nie macie to nic nie szkodzi)


5.Znów mieszamy i mamy peeling , który wystarczy na cały zabieg






Kochane kiedyś wymyśliłam sobie ten peeling i stosuję go do dziś 
Stopy są NIEZIEMSKO gładkie i te sklepowe peelingi się przy nim kryją. Stopy są nawilżone i mega gładziutenkie. Czego chcieć więcej ? :) aaa jeszcze jedno strasznie przepraszam was za moje paznokcie ;/ Schodzący lakier wygląda strasznie , ale akurat skończył mi się zmywacz :(

Zapraszam na jutrzejszego posta z kolejną częścią mojego domowego spa , w którym zajmiemy się twarzą :) Oczywiście jeśli chcecie , bo robię to dla was ;*







21 komentarzy:

  1. przekonałam się, zakupię spirulinę, będę dodawać do peelingów i do masek na twarz i na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, muszę sobie sprawić taką rękawicę :). Czekam na post o spa twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. oj czas nabyć spiruline :-D dziś muszę się zmotywować do zadbania o moje stópki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie masz spiruliny zrób z cukru i olejku rycynowego :)

      Usuń
  4. Przydatny post, w sam raz na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten peeling wygląda fajnie :) moja stópkowe spa wygląda bardzo podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko wyglada ale i jest fajny :-)

      Usuń
  6. Uwielbiam domowe sposoby :) Są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana napisz co to ta spirulina jutro - bardzo fajny wpis- przydatny:) - czekam na jutrzejszy na pewno zajrze pa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sklepowe peelingi tak całościowo są do niczego:p Zresztą jak większość drogeryjnych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie :-) a te domowe sa tansze i skuteczniejsze :-)

      Usuń
  9. A ja przeczytalam moj sposob na gladkie i nawilzone wlosy :D Fajny przepis na peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwiłabym się gdybym tak napisała bo straszna gapa ze mnie :)

      Usuń
  10. Łał ciekawe pomysły :D przetestuje niedługo ten patent w końcu trzeba sie przerzucić na sandałki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna notka! Bardzo ciekawa ;) Aż sama spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja o moje stopy dam podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że zdjęciowy tutorial nie był potrzebny... Jeśli wiesz co mam na myśli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...