poniedziałek, 28 maja 2012

Czy Zimna woda może być zbawienna dla twarzy ?





Piękna mleczna cera naszych sąsiadek z północy to zasługa temperatury! Skandynawskie kobiety spryskują twarz lodowatą wodą 15-20 razy dziennie! Taki prysznic pobudza krążenie i odnowę skóry bez konieczności wykonywania wysuszających peelingów, a ponadto redukuje zaczerwienienia, opuchliznę i utrzymuje buzię w młodości.


Co wy na taki sposób pielęgacji ? Jesteście za czy raczej przeciw ? ;>
+zapraszam do dyskusji na ten temat :)
Hmm dla  mnie 15-20 razy to za dużo , ale kilka razy dziennie np[. przez lato czemu nie :) Myślę , że na wakacje spróbuję :)


Przepraszam za moją nie obecość , niestety brak czasu robi swoje. 1 czerwca a pewno ukaże się aktualizacja włosów i oczywiście tabelka z tym jak je pielęgnowałam. Przyznam szczerze , że pod koniec miesiąca dostałam lenia strasznego i je zaniedbałam :(

36 komentarzy:

  1. myśle, że upał+lodowata woda na twarz= nowe pajączki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak nie jest top sposób dla każdej cery :/ jednak myślę ze dla mojej będzie ok :)

      Usuń
  2. Złuszczania to nie zastapi kochana ale mam zamar opracowac własnie post na temat zbawiennego dzialania zimnej wody:)
    W tym co napisałas jest wiele wiele racji.Zimna woda jednak nie dla każdego typu skóry bedzie zbawienna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie dla każdego :) ale ponoć spryskanie twarzy zimna, woda po jej umyciu dobrze działa :) niecierpliwie czekam na Twój post na ten temat :)

      Usuń
  3. w upał ok, nawet pryskam często
    ale zimą, czy jesienią ni hu hu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima też bym notę mniszka na top ochoty hehe

      Usuń
  4. Zawsze po demakijażu przed nałożeniem kremu ochlapuję twarz zimną wodą. Wpływa on też bardzo dobrze na włosy, spłukując zimną wodą odżywkę czy maskę domyka łuski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do włosów top zawsze tak robotę tzn. odkąd zaczęłam swoje wodolejstwo
      Wlosomaniactwo :) nasz racje świetnie domyka łuski :)

      Usuń
  5. oj, nie wiem czy pamiętałabym o tym, żeby spryskać twarz 20 razy dziennie ;d szkoda makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ale dla mnie top nie problem bo w sumie maluje tylko rzęsy :)

      Usuń
  6. uważam, że taki sposób nadmiernie wysuszy skórę, nie jesteśmy pezyzwyczajone do takiego rodzaju pielęgnacji, oni tam pewnie od dziecka tak robią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe., myślę ze pod czasu do czasu nie zaszkodzi :) zauważyłam ze kosmetyczki po wielu zabiegach tak właśnie robią :)

      Usuń
    2. tak, bo na koniec mycia dobrze spryskać chłodniejszą wodą twarz, bo domykają się pory i poprawia się krążenie, aczkolwiek 15 razy dziennie to za dużo by tak robić.

      Usuń
  7. Ja mam zbyt suchą skóre do takich eksperymentów;p musiałabym za każdym razem kremować twarz;p zbyt uciążliwe;p Lepiej pić dużo wody:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja latem lubię pryskać twarz mgiełką z zielonej herbaty, dosyć chłodną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym jeszcze nie słyszałam ale spróbuje :)

      Usuń
  9. Ojj :( To dziwne... Ja się załapałam tak, że pani przyszła do mojej szkoły (gastronomik) i zaproponowała nam prace ;) Zarobek niewielki ale mogę to wpisać w CV ;) W ogóle w tym przypadku nie było potrzebne doświadczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a tutaj właśnie potrzebne doświadczenie :( mowie o Wrocławiu :)

      Usuń
  10. latem może być przyjemne:) warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to nie wykonalne,gdyż szkoda mi makijażu. Twarz myję 2 razy dziennie, a czasem nawet tylko raz na wieczór, rano przemywam ją tonikiem, bo na jednym z kanałów YT słyszałam, że woda źle działa na skórę.... Bądź tu człowieku mądry............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak woda jest twarda jeszcze zależy wszyscy jakim regionie ale tu chodzi o wodę z butelki np. :)

      Usuń
    2. woda z butelki mogłaby być ok, ja też noszę prawie codziennie makijaż, więc niestety nie spróbuje, chociaż w lato rezygnuje z np. fluidu i pudru i mam sam tusz i ew. jakąś pomadkę ochronną na ustach i to akurat baaardzo pomaga skórze, taki mały detox makijażowy, skóra odrazu inaczej oddycha.
      Czxy zna ktoś w pOZNANIu jakiś dobry salon fitness?

      Usuń
    3. W poznaniu nie znam :) fakt woda z butelki będzie nsjlepsza :) tzn lepsza od kranowej :)

      Usuń
    4. W poznaniu nie znam :) fakt woda z butelki będzie nsjlepsza :) tzn lepsza od kranowej :)

      Usuń
  12. Świetny pomysł na lato na pewno wypróbuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. nie no, 20 razy dziennie to trochę za dużo jednak;) ale od czasu do czasu, czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam nie mam uwag muszę się poświęcić dla pięknego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jasne nie ma sprawy, będzie mi niezmiernie miło, jeśli w inspiracjach wspomnisz o moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja cały czas myję buzię zimną wodą. Nie zawsze jest to przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy to zdrowe dla zatok ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Z trądzikiem walczę od wielu lat, z zapaleniem zatok też, dlatego nie zdecydowałabym się na tę metodę. Aczkolwiek bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...