środa, 23 maja 2012

Czosnek i jego zbawienny wpływ na paznokcie + odpowiedz na tag







Pomysł dość nie typowy mają mieszkanki Dominikany - ich piękne, twarde paznokcie to zasługa dobroczynnego działania czosnku. Niegdyś wcierany z olejkiem w płytkę, obecnie jest zwykle siekany i dorzucany do bezbarwnego lakieru - po tygodniu taką emalię aplikuje się na paznokcie. Oprócz fenomenalnego wzrostu, czosnek daje również ochronę przez infekcjami i grzybicami.


Co myślicie na ten temat ? Moja znajoma mieszka za granicą. Dokładnie w Hiszpanii. Tam jest to dość znany i lubiany sposób :) Co myślicie na ten temat ? Ja jak tylko znajdę swoją odżywkę to zrobię sobie taką miksturkę i oczywiście zdam relację :)


                                                                                                                                                                   



Zostałam otagowana przez Kscysko.




zasady:
1. Wskazujemy osobę, która nas otagowała.
2. Zamieszczamy banner i odpowiedzi na pytania
3. Tagujemy kolejne 5 osób :)

1. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?

Myślę , że tak. Zdrowo się odżywiam. Nie palę , nie piję. Regularnie uprawiam sport. Piję dużo wody , często chodzę na spacery :)

2. Ile godzin dziennie śpisz i czy pozwala Ci to na wyspanie się?
 
Hm to zależy. Od poniedziałku do piątku śpię 7-8 godzin. A czy się wysypiam to zależy.
W weekend sypiam o wiele więcej - 10 godzin wzwyż 

3. Czy uważasz, że zdrowo się odżywiasz?

Myślę , że tak

4. Czy jadasz śniadania? 

Tak , nigdy nie wychodzę bez śniadania.

5. Czy spędzasz dużo czasu na świeżym powietrzu?

Zdecydowanie tak.

6. Czy uprawiasz jakieś ćwiczenia fizyczne?

- ćwiczę 4 godziny tygodniowo
- dodatkowo czasami biegam
- oprócz tego 3 razy w tygodniu chodzę na siłownię
- jeżdżę rowerem
- duużo spaceruję

7. Czy starasz się poszerzać swoją wiedzę na temat zdrowia oraz zdrowego stylu życia?

Minimalnie

8. Czy wykonujesz regularnie badania profilaktyczne? 

Tak

9. Twój najbardziej niezdrowy nawyk? 

Zdecydowanie - słodycze hehe

10. Czy po tym "rachunku sumienia" postanowiłaś coś zmienić w kwestii dbania o swoje zdrowie? :)

Hmm myślę , że kwestia mojego dbania o zdrowie jest ok :) Nie chce mi się niczego zmieniać hehe

Taguję :

Wszystkie osoby , które chcą wziąść udział w  tagu

 

26 komentarzy:

  1. pierwsze slysze ale np. dzis mialam upaprane rece w czosnku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się dzisiaj dowiedziałam :) Rozmawiam z koleżanką a ona sieka czosnek i dodaje do odżywki , wypytałam ją , poszperałam w necie i się okazało , że za granicą ten sposób jest uwielbiany :)

      Usuń
  2. Fajne, nie słyszałam o czymś takim:)Niby takie nic, ale bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czosnek paskudnie pachnie, ale gdy łapie mnie przeziębienie, robię miksturę z czosnku, mleka i miodu. Stawia na nogi. Co do paznokci - hmm ciekawe, ale chyba się nie skuszę :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypróbuje to dodam posta na ten temat :) Zobaczymy jakie efekty :)

      Usuń
  4. nienawidzę zapachu czosnku ale poczekam na Twoją recenzję tego cuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , ale mam nadzieję , że zapach odżywki zabije ten zapach :D

      Usuń
  5. Rób rób :D Zaciekawiło mnie to:) wiem że czosnek jest świetny na ,,wszystko'' w zasadzie ale pomysł by dodać do odżywki-pierwsze słyszę:)Będę wypatrywać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że jak zrobię jutro to za tydzień bd mogła zacząć jej używać. Będę stosować miesiąc więc pod koniec czerwca można się spodziewać recenzji :)

      Usuń
  6. myślę, że to całkiem możliwe. stawiam na aminokwasy siarkowe, ale pewna nie jestem, co w czosnku tak zbawiennie działa na włosy i paznokcie ;)

    tą spirulinę kupowała dla mnie moja ciocia razem z zamówieniami do swojej firmy ;) w zielarskim widziałam za 7zł, pojemność rzeczywiście była większa. ale szczerze mówiąc, to nie żałuję, że mam jej tak mało, bo nie wiem, czy dam radę ją regularnie używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa to jak nie musiałaś płacić za przesyłke to dobrze :) Na początek lepiej wziąść mniejszą ilość do przetestowania :)

      Usuń
  7. O kurcze!! :D
    Trzeba wypróbować!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tym jeszcze nie słyszałam, więc czekam na relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czosnek, ale jadamy z mężem w samotne weekendy, spożywając obydwoje w podobnych ilościach, co by któreś nie zwiędło ;)

    O sposobie dodawania do lakieru nigdy nie słyszałam. Podejrzewam, że zapach lakieru w jakiś sposób niweluje zapach czosnku.

    Noszę bardzo krótkie paznokcie, więc nie wypróbuję, ale chętnie poczytam o Twoich efektach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią zrobię taka odżywkę , bo moje paznokcie strasznie się łamią :(

      Usuń
  10. tylko że Dominikana to kraj tropikalny i tam czosnek, tak samo jak banany, to nie to samo co u nas- tamten właściwie nie ma ostrego smaku, jest taki hm, słodkawy, nijaki? Bo i jest większy od naszych czosnków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale właściwości ponoć sa te same :)

      Usuń
  11. ciekawa musi być taka czosnkowa odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy sposób ;D

    Nic prostszego paatal.pl i za niecałe 30zł będzie twoja ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. o ciekawe z tym czosnkiem - moze sprobuje :) pa

    OdpowiedzUsuń
  14. o TYM TO JA NIE WIEDZIAŁAM TRZEBA WYPRÓBOWAĆ POZDRAWIAM :))

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz, przyznam szczerze , że bardzo zakoczył mnie ten pomysl z lakierem i czosnkiem... obecnie mam male problemy z pazurkami takze wypróbuję to na pewno! :)\
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O widzisz!! Spróbuję na pewno!;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. spróbowałam zrobić tę odżywkę. Niestety paznokcie śmierdzą czosnkiem przez kilka godzin;( dlatego maluję po przyjściu z pracy. Po nocy zapah praktycznie znika. Jest to idealne uzupełnienie do mojego olejowania paznokci!!! Dzięki za radę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...