piątek, 13 kwietnia 2012

BD

Witajcie kochane , dziś przychodzę do was z moim nowym zakupem. W końcu natrafiłam na wysławiany przez wiele z was krem do brodawek uzywany DO KOŃCÓWEK WŁOSÓW (a nie brodawek)
Wiem wiem miałam nic nie kupować jednak zachęciła mnie niska cena. Był przeceniony z 11zł na 3,99 ;) wiec mysle , że sie opłacało.

Krem baby dream fur mama



Powiem wam dlaczego mam zamiar używać na końcówki włosów. Ponieważ ma idealny skład sami zobaczcie ;)

-nie zawiera barwników i konserwantów
-zawiera naturalna lanoline
-olej słonecznikowy
-olejek jojoba
-olejek migdałowy
-olejek brzoskwiniowy
-witaminę E
-długotrwale nawilża
-nie zawiera substancji perfumowanych , zapachowych , olejów mineralnych i silikonowych.

Mnie składzik jak najbardziej zachęcił. A co wy na ten temat sądzicie ? ;>
+dzisiaj będzie jeszcze jedna notka na temat pielęgnacji ;)








14 komentarzy:

  1. hmm.. ciekawe. nie słyszałam o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4zł:0 chyba przejdę się do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. TAKA przecena? wow! też bym brała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za 4 złote to i ja bym wzieła ;) czekam na recenzję bo jeszcze o nim nie slyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co stosuje kokosowy , ten zamierzam dołączyć do majowej pielegnacji ;)

      Usuń
  5. Najlepsze są takie tanie i bezimienne. :D

    Gdzie Ty taka okazję dorwałaś? :D Kurcze, może się skurzę na ten krem... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;)
      Okazję dorwałam w rossmanie ;) spiesz się bo ten kremik jest w sekcji ''cenowe pożegnanie'' ;)

      Usuń
  6. Niestety jest przeceniony bo go wycofują :((( a jest naprawde rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze więc musze kupić jeszcze jedno opakowanie ;o

      Usuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tym, żeby go używać do końcówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zajrzeć do Rossmanna, może jeszcze załapię go w takiej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...