wtorek, 17 kwietnia 2012

Spirulina

Tematem dzisiejszego posta jest SPIRULINA. Którą zapewne większośc z was juz zna ;) Ja kupiłam dopiero dziś i jutro mam zamiar przetestować jako dodatek do domowych maseczek ;)

Kupiłam 50g za 13,80. Mam nadzieję , ze cena ok ? ;>



SPIRULINA- ,,Spirulina to alga składająca się aż w 60% z białka. Jest źródłem łatwo przyswajalnego żelaza , naturalnego jodu , potasu , selenu , cennych witamin zwłaszcza z grupy B , makro i mikro elementów oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych. M.in wpływa korzystnie na jędrnośc skóry''

skład : jod , fosfor, cynk , wapń , magnez , żelazo , białko. Witamina A , witamina B1 (tiamina) , witamina B2 (ryboflawina) , witamina B3 (niacyna) , witamina B6 (pirydoksyna) , witamina B12 (hydroksykobalamina) , folacyna (kwas foliowy)  Jak widzicie skład piękny ! ;)

Włosy- Czytałam , ze nawilza i regeneruje , więc jak najbardziej dla mnie ;)
Może zastosuję ją jako maseczkę do twarzy ;)

Jutro obiecuję dodać posta o tym w jaki sposób będę to robić , zdjęcia i wrażenia ;)

Aaaaa i jeszcze jedno pytanie do was : czy kiedykolwiek używałyście spiruliny ? czy spłukujecie domowe maseczki woda czy po nich myjecie włosy ? ;>
Bo ja zawsze jeszcze raz po tym myłam i nie wiem czy dobrze robię ;/

19 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam, ale chyba się skuszę bo dużo osób sobie ją chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze zainwestować w niego :) Nie tylko w kosmetyce ale i w żywieniu jest jednym z najlepszych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na opakowaniu pisało ze można przyjmować 2-3 łyżeczki dziennie al;e poki co sobie tego nie wyobrażam hehe

      Usuń
  3. Nie robię domowych maseczek tylko kupuję więc nie znam tego specyfiku.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja będę inna i powiem, że nie slyszałam =p

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie kupiłaś? W aptece :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w sklepie zielarskim ;) ale może w aptece też zamówią ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  6. Ja chyba nie nadaję się do domowych maseczek, więc mi raczej to niepotrzebne ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wlaśnie też kupiłam, i mam zamiar pierwszy raz użyć niedługo. :)
    Gdzie kupowałas, przez internet może? Ja kupiłam 30g za 10 zł. :P
    Czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupilam w zielniku 50g za 13,80 :-) nie zamawialan przez internet bo czasami przesylka jest drozsza od produktu hehe

      Usuń
    2. Akurat kupowałam hurtowo razem z innymi olejkami i cudeńkami :) pojedynczo to racja nie opłaca się. :)

      Usuń
  8. Uwielbiam spirulinę - do twarzy, na włosy, no i stosuję wewnętrznie w tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...