poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Recenzja

Dziś mam dla wa recenzję kremu do twarzy stopniowo opalającego UNder twenty wow energy.
Ja kupiłam na promocji w rossmanie za jedyne 5,99.

Zdj. z internetu (przepraszam) ;)


Od producenta :Innowacyjna formuła łącząca w sobie działanie dwóch produktów: kremu nawilżającego i kremu dającego efekt delikatnej, naturalnej opalenizny, stopniowo 1-2-3 bez plam. Składniki aktywne: naturalna witamina C + AquaBronzeC + filtry UVA/UVB.


Moja opinia : Takiego cudeńka w życiu nie miałam
+ mega wydajny
+nawilża
+daje efekt naturalnej opalenizny , efekt jest cudowny
+zapach takiej mandarynki
+nie ma plam
+ za naturalną wiatminę
+ za filtry 


No Jak dla mnie najlepszy z najlepszych ! Polecam ;) a jak wasze przygody z tym kremikiem ?


Kochane nie pisałam bo nie miałam kompletnie czasu ;/ Jutro będzie notka o włoskach więc mam nadzieję , że się cieszycie ;)



14 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej, już kupiłam krem, a nie lubię mieć miliona kremów na półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak za taką cenę to też bym brała! W dodatku jak się świetnie sprawdził, mam nadzieję że sama wypaczę taką promocję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaluje ze nie wzielam 2 opakowan bo chyba ich juz nie ma :-(

      Usuń
  3. ale ty masz szczęście do tych promocji w rossmanie ;) mm, kusi mnie ten mandarynkowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczescie w nieszczesciu bo jak sa takie promocje to juz pozniej tego nie ma :-(

      Usuń
  4. Nie próbowałam, ale wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudo - ale pewnie moja kapryśna cera by się zapchała po nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tego czy zapycha to nie wim . powiedzmy ze nie wiem jak to stwierdzic :-)

      Usuń
  6. a ja jeszcze nic z tej serii nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze z nim styczności :) szukam jakiegoś kosmetyku opalizującego,który nie robiłby smug :( i żaden jak na razie się nie sprawdził.Muszę wypróbować ten :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...