poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Płukanka z kawy ;)

Hej kochane wczoraj po raz pierwszy zrobiłam sobie płukankę z kawy. I zamierzam stosować ją regulanie pzez najbliższy miesiąc. A więc teraz co i jak :

1.Olejowanie
2.Po 8 godzinach umyłam włosy
3.Nałożyłam wosk
4.Zrobiiłam płukankę z kawy

Właściwości płukanki z kawy :Już po pierwszym zastosowaniu włosy stają się miękkie i nabierają blasku. Regularne stosowanie kawy podkreśla naturalne piękno włosów i ożywia ich ciemny kolor. Włosy stają się bardziej jedwabiste i łatwiejsze do ułożenia – przestają się nadmiernie puszyć, stają się bardziej elastyczne, „sypkie”. Kawa ma zbawienny wpływ także na końcówki włosów – już po kilku zastosowaniach zauważysz, że końcówki wyglądają na dużo zdrowsze, są mniej rozdwojone, i nie wymagają aż tak częstego podcinania.
Ale to nie wszystko. Kawa znajduje się na liście domowych kuracji przeciw wypadaniu włosów! I to nie bez powodu. Jej wpływ na gęstość czupryny jest dwojaki: po pierwsze, kofeina wzmacnia włosy i dodaje im energii, dzięki czemu zauważalnie mniej wypadają – możesz to zauważyć już po pierwszym zastosowaniu. Wystarczy, że porównasz to, ile po każdym myciu głowy zostaje włosów na szczotce, z wynikiem osiągniętym po jednorazowej kuracji z kawą. Po drugie, wykonując masaż skóry głowy za pomocą fusów, poprawiasz krążenie oraz dostarczasz kofeinę do mieszków włosowych. A to w regularnym stosowaniu przyśpiesza działanie cebulek włosowych, a dzięki temu – włosy rosną szybciej. +regeneracja :)

Jak ja przygotować ?

1.Wsypałam do szklanki 2 duże kopiaste hehe łyżki kawy.



2. Zaparzyłam i oddzieliłam od fusów



3.Wlałam do wiaderka po twarogu i dolałam wody (wiadereczko na zdj wydaje się duże , ale wcale takie nie jest :)




4.Użyłam do ostatniego płukania.




A tak przy okazji Poniżej moje naturalne kręcone (niestety) włosy.






Kolor moich włosów to taki jak na tym pierwszym zdjęciu , nie wiem czemu na drugim wyszedł trochę jasniejszy.

A wy ? stosujecie płukankę z kawy ? jak wrażenia ? ;>


38 komentarzy:

  1. Jakiej kawy użyłaś? :)
    Ja też u siebie dodałam wczoraj post o płukance z kawy hehe :) Bardzo ją polubiłam, ale jestem ciekawa jak włosy będą się miały po dłuższym stosowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem jakiej hehe , no właśnie nie wiem czy można ją stosowac po masce ?

      Usuń
    2. Ja stosuję bez niczego, tylko po szamponie. :) Ale pewnie po masce też można. :)

      Usuń
    3. bo myslałam ,że kawa wypłukuje własciwosci maski ;/

      Usuń
  2. hm... może i ja tego spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł! muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, nie słyszałam jeszcze o niej, ale chętnie spróbuję! ;>
    A przyciemnia ona włosy? Bardzo bym chciała żeby lekko przyciemniła, bo ja stosuję olejek rycynowy i są ciemniejsze :)
    Świetny blog, dodaję do obserwowanych, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak przyciemnia przy regularnym stosowaniu jak najbardziej ;)
      Dzięki ;)

      Usuń
  5. olej z nasion bawełny kosztuje 12zł na stronie www.helfy.pl. Używasz rozmarynowego na włosy? ale tylko dodajesz kilka kropel do bazowego tak? Olejków eterycznych nie powinno stosować się solo;)
    Moja skóra jest bardzo podatna na zapychanie i bałabym się nałożyć na nią oleju kokosowego, ale wiem, ze wielu dziewczynom służy tak,jak Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ta dodaje kilka kropel (2 krople) do rycynowego i wmasowuję w skóre głowy np. ;) krople rozmarynowego dodaję również do maseczek ;)

      Usuń
  6. Chętnie wypróbuję tą płukankę kawową :-)

    Co do MIYO
    Tak! Kolorek jest super i ten zapaszek, taki inny niż zawsze. Aż nie mogę się nawąchać moich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jakie efekty zauważyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co używałam dopiero 1 raz ;) Na pewno to , że włosy są miękkie ;) , ale na bardziej szeroką opinię musisz poczekać ;) Chcę zobaczyc efekty po regularnym stosowaniu ;)

      Usuń
  8. ładne masz włosy! mam podobne, ale dużo krótsze. o tej płukance jeszcze nigdy nie słyszałam, dopisuję do listy zabiegów, które muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, coś, czego jeszcze nie próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, jakie piękne loki :-)
    zapraszam do mnie zostałaś otagowana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł :)
    a co byś poleciła do włosów rudych? 'farbowanych' henną khadi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do włosów rudych płukanka z mięty ;)

      Usuń
  12. masz bardzo ładne włosy :) sama chciałabym mieć takie loczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba te loki do mnie nie pasują :(

      Usuń
  13. niestety nie dla mnie ;)
    zazdroszczę kręconych włosków

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj próbowałam takiej płukanki, nie zauważyłam efektów, nawet kolor się nie zmienił, więc to nie dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. hej. chciałam wyprubować tą płukankę ale mam rude włosy. czy będą chociaż lekko brązowe ? i ile razy musze robić tą płykanke w tyg. ?

    OdpowiedzUsuń
  16. W poście wspominasz o masażu skóry głowy za pomocą fusów z kawy - stosowałaś też taki masaż?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem po dwóch płukankach z kawy. Dodatkowo dodaje jeszcze trochę czarnej herbaty. Na efekty chyba jeszcze za wcześnie.

    Mam włosy bardzo podobne do Ciebie - ciemne cieniowane kręciołki.

    OdpowiedzUsuń
  18. a uzywałaś moze metody CG na kręcone włosy? Polecam. Mozesz mieć przecudne, nawilżone loczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja po stosowaniu płukanki mam ogromny push-up na głowie i fryzura trzyma sie bez problemu bez lakieru czy innych utrwalaczy.
    stosuję do ostatniego płukania, a raz na jakiś czas robie peeling skóry głowy fusami i jestem zadowolona z efektów, skóra oczyszczona, jędrniejsza i włosy mniej wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosuję kawę od jakiegoś czasu, na włosy i skórę, jednym słowem całe ciało... jestem zadowolona z efektów, robię płukanki ale nie spłukuje, nie widzę potrzeby, są miękkie, nie kleją się..są ładne, więc pozostawiam płukankę bez spłukiwania. Poza tym kawę stosuję dodając do balsamów i kremów, ale nie codziennie, mieszam krem czy balsam na bieżąco....skóra gładka, na prawdę warto pobawić się z kawą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję , za wszystkie uwagi , opinie oraz porady ;) Na każdy komentarz postaram się odpisać ;) (odpisuję pod postem by zachować sens rozmowy).Komentujących oczywiście również odwiedzam ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...