piątek, 13 kwietnia 2012

Paznokcie inaczej ;) tzw. ''water marbling''

Nie wiem co mnie dzisiaj wzięło na posty , to juz trzeci dzisaj ;) Jednak mam dla was ciekawy pomysł na paznokcie inaczej ;) Pewnie się znudziłyscie postami na temat włosów , więc stąd ten post , mysle ze was zaciekawi ;)

Pierw by was zachęcic pokaze wam efekt : (jednak to wy decydujecie jaki wzorek chcecie uzyskac , wystarczy dobrac odpowiednie kolorki lakierów ;) A oto zdjęcia paznokci dziewczyn , które zrobiły sobie domowe water marbling  ;)





















Czego potrzebujemy ?
-Miseczka
-pałeczka do uszu i odrobina zmywacza ;)
-wykałaczka
-taśma (do zabezpieczenia skóry wokół paznokci przed wybrudzeniem)
-woda
-lakiery ,  w  tej kwesti wybór kolorów jest zupełnie indywidualny tak samo jak ich ilość , mogą być dwa , a może być ich nawet 10 no ile chcecie i jakie chcecie ;)

Chciałam zrobić wszystko sama krok po kroku i zrobiłam , jednak nie moge się z wami podzielić zdjęciami krok po kroku n, ponieważ chwilowo nie mam aparatu (siostra zabrała na domówkę) heh. Więc niestety ale musze was zadowolic filmikiem. znów po angielsku , ale wszystko zrozumiecie ponieważ wszystko jest dokładnie pokazane ;) aaa co do wzorów - to tworzycie je same ;) zapraszam na przykładowe  filmiki , w każdym jest fajnie pokazane jak to zrobić  ;) Miłego oglądania ;)












I jak wam się podoba pomysł ? ;>

22 komentarze:

  1. wow! spektakularny efekt :D może kiedyś wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedyś takie paznokcie, ale miałam wtedy za krótkie paznokcie.. Może teraz spróbuję coś takiego zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam za krótkie , ale i tak efekt mi sie podoba ;)

      Usuń
  3. Ja niestety nie mogłam ich zrobić, ponieważ moje lakiery się do tego nie nadawały. Zamiast rozpływać się po tafli wody, spływały na dno w formie kropeczek i nic nie było wstanie ich stamtąd wydostać. :(

    Zapraszam na mintpants.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na poczatku tez opadaly na dno ale po kilku probach sie udalo :-) ale mialam tak tylko z jednym lakierem bo inne dzialaly normalnie :-(

      Usuń
  4. Super, ale raczej sama bym nie dała rady - całkowity brak zdolności manualnych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :-) zawsze cos sie wyskrobie :-)

      Usuń
  5. pomysł fajny tylko moje lakiery nie chcą się rozchodzić po wodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektore nie chca to prawda . Ale mozna je porozciagac :-)

      Usuń
  6. Nie miałam pojęcia że tak można robić :D Spróbuje ciekawa jestem co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już dość dużo paznokci pomalowanych tą metodą i bardzo mi się podobały. Jednak niestety jest to zbyt czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to ślicznie wygląda :D. Jednak chyba nie skuszę się na takie malowanie, gdyż jestem raczej amatorką delikatnych i naturalnych kolorów na paznokciach :D. Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek mozesz stworzyc sama :-) faktycznie ladnie wyglada :-(

      Usuń
  9. Próbowałam już kiedyś ale za dużo babrania się z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, jednak brutalna rzeczywistość jest taka, że jeśli ktoś mi takich nie zrobi, to sama na pewno tego nie dokonam hah ;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oj nie wiem czy dałabym tak radę ;) ale chyba warto się pomęczyć dla efektu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello there, You've done a great job. I will definitely digg it and personally suggest to my friends. I am confident they will be benefited from this web site.
    My web site - Bottleless Water Coolers

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...