piątek, 6 kwietnia 2012

Jeszcze troszke i mamy lato ;) No dobra trochę przesadziłam hehe Mimo to Czekam na nie z niecierpliwoscia!
Korzystając z przeceny w super pharm zakupiłam sobie tabletki za 5,99 przecenione z 19zł więc mysle że się opłacało ;) Ok Przechodze do rzeczy , niedługo niedługo będzie ciepło . Trzeba się przygotować do lata . I mam nadzieję , że te tabletki mi w tym pomogą. Postanowiłam , że zacznę je brac jakos w maju ;)

Capivit sun system 


SKŁAD (30tabletek)
Witamina C (kwas L–askorbinowy); żelatyna wieprzowa; witamina A (beta-karoten); drożdże selenowe; witamina E (octan DL-alfa-tokoferylu); olej sojowy; glicerol – substancja wiążąca; sorbitol – substancja wiążąca; olej sojowy uwodorniony; wosk żółty – zagęstnik; lecytyna – emulgator; etylowanilina – aromat.


WSKAZANIA
Przyjmowanie preparatu Capivit® sun system jest szczególnie zalecane w celu:
- ochrony komórek skóry przed szkodliwym działaniem promieni UV,
- poprawy kolorytu skóry,
- spowolnienia procesów starzenia skóry,
- wspomagania procesu odnowy komórek skóry,
- pobudzenia naturalnych procesów ochronnych zachodzących w skórze.




WŁAŚCIWOŚCI I DZIAŁANIE
Capivit® sun system  zawiera witaminę C, E, A (beta-karoten) i selen – substancje, które wykazują silne właściwości przeciwutleniające. Przeciwutleniacze (antyoksydanty) to substancje chemiczne, które redukują szkodliwe działanie wolnych rodników. Powstawaniu wolnych rodników w organizmie sprzyjają: napromieniowanie słoneczne, niedotlenienie, opalanie się, palenie papierosów, toksyny, choroby, stres.
Działanie ochraniające składników preparatu Capivit® sun system  polega na wychwytywaniu wolnych rodników uszkadzających komórki organizmu, co spowalnia proces ich starzenia się.
Skojarzone działanie składników preparatu gwarantuje optymalne właściwości przeciwutleniające.
Oprócz właściwości przeciwutleniających składniki preparatu wykazują wiele innych działań na organizm człowieka.
Witamina C odgrywa istotną rolę w tworzeniu kolagenu i substancji międzykomórkowej, ochrania skórę, zapobiega jej fotostarzeniu.
Witamina E, to tzw. witamina młodości – odżywia i regeneruje skórę. Zmniejsza niekorzystny efekt działania słońca na skórę w postaci zaczerwienienia i zmarszczek. Redukuje wywołane przez światło słoneczne podrażnienia skóry.
Beta-karoten pobudza produkcję pigmentu skóry nadając jej piękny, zdrowy koloryt oraz pozwala zachować opaleniznę na dłużej.
Selen bierze udział w procesach odtruwania, usuwa z organizmu metale ciężkie i toksyczne produkty przemiany materii.



Kupiłam je ze względu na ochronę skóry , ładniejszy kolorek oraz witaminki w nich zawarte . No i ta niska cena 5,99 kusząca hehe ;)


Używałyscie ich ? jak efekty ? ;>

7 komentarzy:

  1. Ja także nie mogę doczekać się już lata . Ale jak na razie pogoda w moim rejonie jest strasznie zmienna jednego dnia jest 20 stopni a drugiego śnieg . Ale czekamy z niecierpliwością na ciepłe dni ;D
    A z tymi tabletkami , nie brałam ich . Ale wydaje mi się że są dobre i chyba sama je zakupie ;p
    Zapraszam do siebie : http://ciekawyswiatroki.blogspot.com/
    Oraz życzę Wesołych świąt Wielkanocnych ;))Obserwuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. no ciekawe czy będzie działać... ja jestem na wykończeniu belissy i niestety jestem bardzo, bardzo rozczarowana. jak już łyknę ostatnią tabletkę, na pewno będzie recenzja. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz włosowa mania chyba dziala :) Nie wie mczy to mozliwe ale w tydzien urosly mi wlosy o 2 cm :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow jakim cudem ;o co robisz hehe pijesz drożdże ? bo ja juz nie ;/

      Usuń
    2. Pije cały czas :) Do tego wyciąg, ze skrzypu polnego i pokrzywy, suplementy diety. no i tradycyjnie odzywki maski

      Usuń
  4. Nic z tego nie używałam ;p Mgiełka mnie zaciekawiła ;) Zapraszam do mnie jeśli chcesz to zaobserwuj ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...