czwartek, 12 kwietnia 2012

Jak wiecie mam kręcone włosy ;) ale nie zapominam równiez o włosomaniaczkach ;) więc mam dla was naturalny sposób na zrobienie fajnych loczków ;)

Co będzie potrzebne ?
-skarpetka odcinamy tzw palce i zwijamy ją aż powstanie takie coś jak poniżej na obrazku)



-nożyczki
-gumka do wlosów

A wszystko na filmikach ;) dziewczyna mówi po angielsku , ale wystarczy tylko patrzeć co robi ;)

1.filmik -dziewczyna pokazuje jak zrobic nasza skarpete hehe



2.tutaj mozecie zobaczyc efekty po rozpuszczeniu koka nad ranem (efekt pokazany jest pod koniec filmiku)


takiego ''koka'' zostawiamy na całą noc i rozwiązujemy rano  ;)
Efekt jest boski , mimo , że mam loki to zrobiłam sobie tak jak na filmikach i efekt był mega ;)
A wy robiłyście tak ? ;>



24 komentarze:

  1. nie robiłam , ale nie lubię moich kręconych włosów, ale tylko dlatego, że nie są jeszcze wystarczająco długie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, ja mam chyba za krótkie włosy na razie, żeby mi to wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ! naprawdę świetny pomysł, chociaż ja mam swoje takie loczki to chętnie skuszę się na taki eksperyment. :)poza tym bardzo podoba mi się ten kok na początku z tej skarpety !:d

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi tez podoba sie ten kok ;)i teraz często się tak czeszę ;) bo włosy mam krecone naturalnie ;)

      Usuń
  4. boski efekt, szkoda, że mam za krótkie włosy:P

    OdpowiedzUsuń
  5. oj muszę wyprobować, mam naturalnie proste jak drut włosy, troszkę fal sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurdee. Muszę to zrobić. :) Uwielbiam cię ! Więcej takich !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest mega ;) ale ten koczek też świetnie wyglada ;) ;*

      Usuń
  7. nigdy tak nie robiłam. Zawsze zazdroszczę dziewczynom kręconych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ale zawsze moga stać się dłuższe ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł uwielbiam loki i fale wiec spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. That's amazing, I want it!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Last day to enter the Mimi Boutique giveaway

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny efekt;) Jak mi podrosną włosy muszę koniecznie spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny ! Nawet jeżeli nie chcecie loków, to to jest świetny pomysł na koka ! Ja zrobiłam na noc, ale nie wyszły loki więc teraz sobie siedzę w ślicznym koczku ze skarpetki :0 Zapraszam na mojego bloga i tutaj też wpadajcie częściej bo laska ma kurde pomysły niezłe ( mam na myśli autorkę)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś ;)
      Mi też cholernie podoba sie koczek ;) Jutro jadę do Wrocka na zakupy więc myślę , że będzie odpowiedni bo przecież wygląda mega mega , i jest wygodny :)

      Usuń
  14. Robię tak od dawien dawna i efekt świetny :) Nawet pisałam o tym na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekt!! Wypróbuję jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...