środa, 18 kwietnia 2012

Domowa maseczka na włosy

Dziś kolejna domowa maseczka na włosy - krok po kroku ;) jak obiecałam ze spirulina ;) +efekty ;)

Co będzie potrzebne ?
-1 żółtko
-2 małe łyżeczki nafty kosmetycznej
-2 krople olejku rozmarynowego
-odrobina kokosowego
-łyżeczka spiruliny
-łyżeczka wody mineralnej
-miseczka

a więc jak obiecałam maseczkę z dodatkiem spiruliny tak macie ;) Niestety nie miałam olejku rycynowego , a tez chciałam dodać :(

1.Do miseczki dajemy żółtko


2.Dodajemy 2 łyżeczki nafty kosmetycznej


3. Dodajemy 2 krople olejku rycynowego


4. Troszke olejku kokosowego


5. Łyżeczkę spirulinki ;)


6.Powstaje nam takie coś : 


7. Jak widzimy na zdjęciu powyżej powstała mała ilość więc dodajemy łyżeczkę wody mineralnej  i intensywnie mieszamy. dzięki czemu powstaje takie coś :


Zielono mi ;) Kochane maseczkę mam zamiar nałożyć o 19 (bo teraz mam jeszcze olejek na włoskach) i chcę potrzymać jakąś godzinkę na włosach.  Tylko własnie pytanie do was SPŁUKAĆ SAMĄ WODĄ ? CZY DODATKOWO UMYĆ SZAMPONEM ? ;>

Kochane ! zmyłam maseczkę SAMĄ WODĄ ! ;) po prostu dłużej płukałam ;) do ostatniego płukania użyłam płukanki z kawy ;)

Efekty po maseczce :
-włosy się pięknie płyszczą
-są gładkie
-miękkie
-takie nawilżone

ajjjj nie opuszczę spirulinki never ! ;)

więc maseczki nie zmywać szamponem tylko samą wodą ; ) gorąco polecam ;)


28 komentarzy:

  1. Jakie właściwości ma ta maseczka na włosy ? Farbuje je na zielono ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie ;)
      Ma właściwości nawilżająco-regenerujące ;) i wzmacniające ;)

      Usuń
  2. Może spróbuj bez szamponu. Może się uda, będziesz czuła czy wszystko spłukałaś. A ja mam do ciebie pytanie, czy nafta jest konieczna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz dodawać nafty jeśli nie masz ;)

      Usuń
  3. ależ zielona :)
    i ponowię pytanie, ale bez ironii, jakie ma właściwości ta maseczka i do jakiego rodzaju włosów jest przeznaczona ?
    z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczka do każdych włosków się nadaje ;)
      Ma własciwości regenerująco nawilżające i wzmacniające ;)

      Usuń
  4. Strasznie zazdroszczę Ci tej spiruliny, u mnie w zielarskim tego nie ma a nie chcę robić zamówienia na ZSK, bo fundusze nie puszczają :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powiedz żeby zamówili w zielarskim ;) i na bank zamówią ;)

      Usuń
  5. ja w domu mam tylko żółtko i wodę mineralną -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, czytałam o spirulinie ale takie efekty są zadziwiające:) gdzie można ja dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ją dostac w sklepie zielarskim ;) W apece też powinna być. Tylko pytaj o sproszkowaną a nie w tabletkach ;) Jak nie bd w zielniku to możesz powiedzieć żeby zamówili ;) ja tak zrobiłam ;) lepsze to niz kupowanie przez internet ;)

      Usuń
  7. Moja koleżanka, pewnie jej użyje xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio chciałam wypróbować magiczne właściwości spiruliny na włosach i nie powiem, skończyło się katastrofą :D Mam blond włosy (i oczywiście nie pomyślałam:P) i miałam po zmyciu zielonkawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak na blond wlosach mogli sie tak stac hehe

      Usuń
  9. ale kolor, o rany ;) podziwiam, że coś z dodatkiem nafty i jajka udało ci się zmyć samą wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa receptura, o takiej jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też pierwszy raz widzę taką recepturę :) kiedyś będzie trzeba spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. takiej maseczki jeszcze nie widziałam, chętnie wypróbuję jak kupię naftę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę w końcu kupić spirulinę! kiedyś miałam, ale wszystko zużyłam do kąpieli i maseczek na twarz. Jest rewelacyjna! Nie buszowałam wtedy po blogach, nie miałam własnego;) i nie wiedziałam, że można ją na włosy kłaść! Żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja się boje xd Bo jestem blondynką ... :) Bo potem zostanę zielona xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...