poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Dobiega koniec włosowej akcji + kwietniowe zużycia

Hej ;) W dzisiejszym poście kwietniowe zużycia +

Dobiega koniec akcji włosowej na ten miesiąc więc bardzo proszę wszystkie uczestniczki akcji ( umieszczone w pasku bocznym) o nadesłanie zdjęc swoich włosów oraz spostrzeżeń , i tego jak je pielęgnowałyście ;) Na relacje czekam do jutra , możecie je nadsyłać na adres kingablog@o2.pl    aaaa i oczywiście mam zamiar przedłużyć akcję , tylko co miesiąc będziemy sumować efekty ;) Więc kto chce to oczywiście zapraszam ;)  Reaktywujemy ? ;>

A teraz dalsza część postu czyli 
Kwietniowe zużycia :



1.COś czego nie ma powyżej czyli mleczko ziaja z serii ogórkowej (6zł)

*krótko i na temat. Zawiodłam sie , twarz po użyciu mleczka piekła :(
Ale tonik z tej serii bardzo lubię ;)

2.Ziaja 2-fazowy płyn do demakijażu oczu (6zł)
* Jestem z niego mega zadowolona. Co prawda jest go jeszcze troszkę , ale dałam do kwietniowego denka bo niebawem sie skończy. Wspaniale zmywa makijaż oczu , nie podrażnia , co prawda pozostawia tłustą warstwę , ale mi to nie przeszkadza bo i tak myję twarz żelem.

3.Nivea spray nabłyszczający (15zł)
*Nie kupiłam go po to by nabłyszczał tylko po to by troszkę utrwalił wyprostowane włosy,
-nabłyszcza
-utrwala
-pięknie pachnie
Nie kupię ponownie bo odstwaiłam tego typu kosmetyki ;) ale polecam ;)

4.Got 2B smooth & chic (18zł)
Lotion prostujący. który ma za zadanie jak sama nazwa mówi prostować , ma układać i trzymać włosy pod kontrolą. - Nie spełnia swojego zadania + za filtr uv i piękny brzoskwiniowy zapaszek.

5. Mój faworyt czyli maska nawilżająca z alterry. , o której pisałam tu  (9zł)
Dodaj napis
6.Wosk do włosów .Henna Treatment Wax (Głęboko odżywiający wosk do włosów) , o którym pisałam tu    (11zł)
*Masakra.

7.Pasta do zębów - wybielająco-nabłyszczająca (9zł)
-za tą cenę można kupić coś na prawdę lepszego..


To by było na tyle ;) 







15 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię tą maskę Alterra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę moją ulubioną Alterre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lotion prostujący rzeczywiście jest do niczego, miałam kiedyś i przekonałam się :P A zużycia piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu je wymęczyłam hehe chociaż jest tam jeden mój ulubiony produkt czyli maseczka z alterry :(

      Usuń
  4. Z Ziaji lubię wersję aloesową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam, czas zacząć testy ;)

      Usuń
  5. Sporo zużyć:) Lotion miałam i średnio byłam zadowolona. Najładniejszy tak jak mówisz to zapach :D
    Pozdrawiam i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam z Ziaji tonik nagietkowy i jestem zadowolona:)
    ten wosk chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk ma slaby sklad wiec nie polecam :-)

      Usuń
  7. Mam tą maskę z Aletrry :) I mleczko z Ziaji lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro wyślę Ci jak tam moje włosy:D do tego zamieszczę o tym notkę na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ja juz zamiesciłam ;/ ale to nic jak mi wyślesz to dorzucę do postu ;*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...