poniedziałek, 26 marca 2012

Włosy do prawidłowego wzrostu potrzebują naszej pomocy , wazna jest dieta i własciwa pielęgnacja.

Oto kilka sposobów , które wspomogą wzrost włosów :

1.Skrzyp polny - wzmacnia , powstrzymuje siwienie , hamuje wypadanie i korzystnie wpływa na porost włosów.Szklanka herbatki ze skrzypu polnego pita 1-2 razy  dziennie

2.Drożdże , zapobiegaja wypadaniu włosów i przyspieszają ich porost

1/4 opakowania drożdży rozpuścić w 1/2 szklanki ciepłej wody/mleka .Pić raz dziennie

3.Olej rycynowy - może przyciemnić kolor włosów , przyspiesza ich porost
Wmasować we włosy i skórę głowy.

I teraz pytanie do was czy to prawda że olej rycynowy można stosować co 2-3 tygodnie ? ;o

4.Pokrzywa- ogranicza wypadanie włosów i powstawanie łupieżu , pobudza włosy do wzrostu

Można pić 1-2 dziennie lub stosować jako płukankę po każdym myciu ;)

5.Oliwa z oliwek , żółtko i sok z cytryny , czyli maseczka która zapobiega wypadaniu włosów i przyspiesza ich wzrost

łyżkę oliwy zmieszaj z 1 żółtkiem. Nałóż na wilgotne włosy , owiń głowę folią i ręcznikiem i pozostaw na 30min. Do spłukania maseczki  użyj wody z dodatkiem cytryny. Maseczke należy stosować co 2 tygodnie.

26 komentarzy:

  1. hej,
    pytałaś mnie za co chciałabym się wymienić :) Najchętniej na kosmetyki, zwłaszcza róże, bronzery :D Wejdź w zakładkę WYMIANKA, tam mam więcej rzeczy do wymiany, zaproponuj za co jesteś w stanie się wymienić :)
    Najlepiej kontakt mailowy w tej sprawie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe metody - jeszcze żadnej nie próbowałam, więc niestety nie powiem nic na temat ich skuteczności, ale myślę, że warto spróbować :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna

    PS. Jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam na konkurs - 100zł do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie metody jak najbardziej skuteczne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam oleju rycynowego więc po prostu nie wiem.
    Dobrze wiedzieć, jakie preparaty wpływają korzystnie na nasze włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokrzywa i kuracja drożdżowa to jest to co włosy lubią najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze co może być , tylko tych drożdży to się troszkę boję pic ;)

      Usuń
  6. olejek rycynowy trochę stosuje. ale nie chce miec ciemniejszych wlosów juz ;/

    jeśli masz ochotę się poobserwować to zapraszam:)
    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to zawsze tabletki i odżywka. A i ostatnio oliwke wieczorem, przed porannym myciem - sprawdza się świetnie!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sposoby, na pewno wyróbuje któreś z nich:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie też się przymierzam do pomarańczowych :)
    pozatym wlasnie mysle o piciu skrzypu :D

    lubie Twoje notki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa propozycja:) Ale to prawda, o cerę trzeba dbać także od wewnątrz:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna porada co do włosów :)
    + jestem tu nowa, zaobserwujesz mnie i czasem wejdziesz na mojego bloga oraz skomentujesz notke? Ja zrobie to samo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pije pokrzywe od ponad miesiaca i trosze mi urosly ale jeszcze chyba ta pokrzywa dobrze nie zadzialala, zobacze za 2 miesiace czy warot pic pokrzywe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prz piciu pokrzywy trzaba czekac na efekt trochę , tu chodzi o systematycznosc ;)

      Usuń
  13. Przydadzą mi się te informacje...
    chociaż na samą myśl o wypiciu drożdży z mlekiem zrobiło mi się niedobrze ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam własną pokrzywę z ogrodu:) suszoną i właśnie piję do czytanie blogów:) płuczę nią też włosy ale efektów brak.
    Drożdże jem od 3 dni i czekam na efekty
    a olejek rycynowy wyrywa mi włosy jak go nakładam:( masz na to jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...